Arcus Transport & Flytt AB

Arcus Transport & Flytt AB

www.arcustransport.se
  • BadgeThreeYears

Vi på Arcus transport hjälper dig med allt när det är dags för flytt, oavsett om det gäller flytthjälp, flyttstädning eller städhjälp. För att allt ska gå så smidigt som möjligt så ingår både försäkring och transport när du flyttar med oss. Utöver att vi kan hjälpa till med packning och montering, så kan ni även låna flyttkartonger...

417 omdömen om Arcus Transport & Flytt AB

Divo R
Skrev om Arcus Transport & Flytt AB

Pålitlig, god service och mycket hjälpsamma.

Anette V
Skrev om Arcus Transport & Flytt AB

Duktiga killar. Organiserade bra.Jag är nöjd. Hade bokat hos Tetris Flytt & Städ men dom samarbetar väl med Arcus Transport & Flytt AB.

Gabriela M
Skrev om Arcus Transport & Flytt AB

Super smidigt och jättelätt , bästa !

Sylvain Luc J
Skrev om Arcus Transport & Flytt AB

Killarna var så bra, bra organiserad, snabba och trevliga. Vi var lite stressad om tid ch allt men dom var hjälpsamma och tog hand om grejer. Jätte nöjda om dom 4 killar som hjälpte oss!

Al Mountaser Bellah Z

De va jätte bra och snäll snappa och tror de är nummer 1 på svariga

Svar från Arcus Transport & Flytt AB

Ja man kan aldrig veta vad som döljs bakom frågan. Det är viktigt att ni får ett snabbt svar och känner er trygg med vi ordnar allt ni behöver hjälp med, det är en stor sak att flytta och de tar vi i största akt med! Vi ser fram emot erat nästa uppdrag.

Hanna W
Skrev om Arcus Transport & Flytt AB

Väldigt nöjda! Snabba och väldigt hjälpsamma. Rekommenderar.

Svar från Arcus Transport & Flytt AB

Tack Hanna, Snabbt och smidigt skall de va hos oss. Vi tackar för rekommendationen. Välkommen åter!

Pia D
Skrev om Arcus Transport & Flytt AB

Mycket duktiga killar och bemötande. Trevligt bemötande av receptionen. Hade förväntningar men de levde upp till dem med råge. Det gick snabbt och bra trots en mycket liten hiss och stor tung säng. Vi är Mycket nöjda 👍

Svar från Arcus Transport & Flytt AB

Pia, vilken rekommendation du precis gjorde! Vi tackar oändligt. Och lika trevligt tillbaka verkligen. Vi ser frm emot din nästa flytt!

Leo Enzo L
Skrev om Arcus Transport & Flytt AB

Använt Arcus flera gånger och de har alltid levererat. Punktliga, varsamma och lyhörda. Rekommenderar starkt!

Svar från Arcus Transport & Flytt AB

Tack Leo, De va en fröjd att få hjälpa dig. Alltid så trevlig! Vi tackar för ditt omdöme och önska välkommen tillbaka.

Iréne Ann-louise L
Skrev om Arcus Transport & Flytt AB

Jättetrevliga och kunniga killar. De packade in alla möbler i plast. De gjorde ett jättebra jobb och jag kan verkligen rekommendera dom.

Svar från Arcus Transport & Flytt AB

Tack Iréne, det är viktigt att skydda erat bohag med stort ansvar, där de innebär bland annat skyddsembalage. Vi tackar för din rekommendation och önskar välkommen åter.

Rafael B
Skrev om Arcus Transport & Flytt AB

Mycket hjälpsamma arbetare, kostnaden hölls enligt överenskommelse utan dolda kostnader, städfirman var mycket noggrann och gjorde allt som behövdes. Rekommenderas varmt.

Svar från Arcus Transport & Flytt AB

De tackar vi för, era rekomendationer betyder guld för oss! Hos oss jobbar vi endast med trygga säkra bokningar, de skall aldrig tillkomma några dolda eller extra kostnader. Städteamet tackar vi dagligen för. Vilka kämpar! Vi ser fram emot din nästa bokning.

Ahmed Kamil Abbas A

Jättenöjd, snabba , trevlig och duktiga ! Bästa service 💐💐💐💐

Svar från Arcus Transport & Flytt AB

Tackar ahmed, de är viktigt att va effektiva i branchen så ni blir nöjda och kommer tillbaka. Vi tackar för din bookning och önskar välkommen åter.

Gibb Y
Skrev om Arcus Transport & Flytt AB

Fint bemötande och god kommunikation trots små missförstånd. Lösningsorienterade och allt blev superbra i slutändan. Bra pris och hårt jobbande personer. Rekommenderar! Tack för hjälpen med flytt från Gbg till Borås!

Rola Hadi Abed Alhameed A
Skrev om Arcus Transport & Flytt AB

Det var mitt första gång men absolut inte sista, dem har så trevliga personal som kunde ba skoja och prata med oss. Dem hjälpte även mig med att hämta sängen från min väns lägenhet gratis trots den var inte med i planen. Rekommenderar starkt !!!!

Axel K
Skrev om Arcus Transport & Flytt AB

Trevliga och snabba. Inte en helt lätt lägenhet att flytta in i men det sköttes jättebra

Svar från Arcus Transport & Flytt AB

Utmaningar är de vi drivs av, att hitta lösningar är våran skyldighet till er. Vi tackar för ditt uppdrag och ser fram emot nästa!

Maria K
Skrev om Arcus Transport & Flytt AB

Vilka flyttkillar! Suveräna👌🏼De var snabba, proffsiga o supertrevliga. De sökte lösningar och var positiva och flexibla. Bästa flytten helt enkelt!!!

Svar från Arcus Transport & Flytt AB

Tack Maria, Dem är super grymma! Vi är så glada för ditt fina omdöme, vi ser fram emot nästa gång.

Ericson S
Skrev om Arcus Transport & Flytt AB

Det var granska bra… inga problem

Svar från Arcus Transport & Flytt AB

Återkom gärna med dina önskemål så vi kan göra nästa flytttjänst till superbra för dig! Tack för din feedback. Välkommen åter.

Juscard M
Skrev om Arcus Transport & Flytt AB

Vi är väldigt nöjda, mycket bra service och personal.

Svar från Arcus Transport & Flytt AB

Toppen, precis som ni ska ha! Servicen tummar man inte på. Tack för dina fina ord. Vi ser fram emot din nästa flytt.

Abdulmasih Y

Trevligt bemötande Noggrann personal

Svar från Arcus Transport & Flytt AB

Ja de är super viktigt speciellt när man hanterar någons hem! Tack för ditt omdöme och välkommen åter!

Sandra Marina C
Skrev om Arcus Transport & Flytt AB

Jättebra och supertrevliga killar. Kommer anlita igen när det behövs.

Svar från Arcus Transport & Flytt AB

Du är så välkommen Sandra! De va super kul att utför eran flytt. Vi ses när de är dags igen!

Elin V
Skrev om Arcus Transport & Flytt AB

Jättenöjd, snabba, trevliga och duktiga!

Svar från Arcus Transport & Flytt AB

Tackar, vi blir så glada varje gång vi går in här och läser era fina omdömen! Tusen tack verkligen. Vi ser fram emot din nästa flytt!

Lawand M
Skrev om Arcus Transport & Flytt AB

Detta är det bästa och snabbaste flyttfirma i Sverige bra jobet💪🏼

Svar från Arcus Transport & Flytt AB

Oj oj oj vilket betyg! De bugar vi för, de är precis dit vi strävar efter att komma. Tusen tack för din flytt och välkomen åter vid nästa!

Kajsa R
Skrev om Arcus Transport & Flytt AB

Snabba och effektiva killar som gjorde ett suveränt bra jobb. Dessutom va de trevliga och hjälpsamma 10 av 10 poäng

Svar från Arcus Transport & Flytt AB

Verkligen Kajsa, de är en fröjd att ha på firman. Tack för du tog dig tid och gav oss ett omdöme! Välkommen åter.

Dag-kristian G
Skrev om Arcus Transport & Flytt AB

Jättebra service och professionella medarbetare.

Svar från Arcus Transport & Flytt AB

Tusen tack för din åsikt. Vi ser fram emot din nästa flytt.

Mohammad G
Skrev om Arcus Transport & Flytt AB

Jag beställde både flytt- och städservice. Flyttarna gjorde ett otroligt fantastiskt jobb. De var mycket vänliga och flyttade alla våra saker snabbt men försiktigt. Städarna var också superduktiga - jag har aldrig sett vår lägenhet så ren förut. Hela upplevelsen var så mycket bättre än jag kunde ha förväntat mig. Värt varenda krona.

Svar från Arcus Transport & Flytt AB

Vi kan tänka oss, de är nästan så man vill flytta in igen. Vi tackar super mycket för den grundliga beskrivningen av omdömet. Ni hjälper oss framåt i branchen. Ha en fin dag och välkommen igen!

Tesfalidet A
Skrev om Arcus Transport & Flytt AB

Det var snabbt o kunniga om allt.bra jobbat. 👍

Svar från Arcus Transport & Flytt AB

Tackar, år av flyttande skapar kundskap. Välkommen åter igen :)

Marie L
Skrev om Arcus Transport & Flytt AB

Allt flöt på utan problem. Det gick fort och det blev bra. Glada grabbar!

Svar från Arcus Transport & Flytt AB

Snabbt och smidigt precis som de ska vara, samt glatt humör smittar gärna av sig :) Tack för ditt omdöme! Välkommen åter.

Chiaco A
Skrev om Arcus Transport & Flytt AB

Hjälpte oss med flytt och vi är otroligt nöjda. Väldigt trevliga killar som gjorde ett grymt jobb utan några skador på våra saker. Bra pris och bra utfört arbete som jag rekommenderar varmt till andra. Vi fick även låna lådor 🙏.

Svar från Arcus Transport & Flytt AB

Tack Chiaco. Det var riktigt trevligt att få hjälpa dig med flytten. Vi tackar för de fina omdömet och önskar dig välkommen tillbaka.

Juljan H
Skrev om Arcus Transport & Flytt AB

Fin jobb fron killarna.Dom ar snabbar

Svar från Arcus Transport & Flytt AB

Ja va vore vi utan våra killar! En eloge ska dom ha, tack för du uppmärksammar dom och välkommen åter.

Barbro M
Skrev om Arcus Transport & Flytt AB

Förstod ej svenska så bra snabbt utfört

Svar från Arcus Transport & Flytt AB

Hej Barbro och tack för din feedback. Då vi gärna vill ge nyanlända möjligheten att komma in i de svenska samhället så kan dom få enklare uppdrag så som leverans av butik. Vi ber om ursäkt för de som hände dig och skall förklara tydligare att vid uppstånd av missförstånd ringa arbetsledaren, ni kunder skall absolut inte bli drabbade av detta och ber er ha överseende.

Jessika Louise B
Skrev om Arcus Transport & Flytt AB

Flytt från Göteborg till Malmö. Flyttpersonalen tog hand om vårt bohag på bästa sätt. De var mycket trevliga och tillmötesgående. Vi hade kontakt hela vägen. Kan varmt rekommendera dem.

Svar från Arcus Transport & Flytt AB

Tusen tack för din åsikt, för oss är det viktigt med kundservice igenom hela flytten från början till slut. Vi önskar er hjärtligt välkommen tillbaka.

Rania A
Skrev om Arcus Transport & Flytt AB

Mycket trevlig personal som verkligen gav det där lilla extra. Är mycket tacksam för deras utmärkt jobb dem la ner på min flytt.

Svar från Arcus Transport & Flytt AB

Tack Rania för ditt fina omdöme, vi ser fram emot att få hjälpa dig igen. Välkommen åter.

Kerstin B
Skrev om Arcus Transport & Flytt AB

Det var en bra upplevelse. Trevliga och snabba killar mkt behjälpliga

Svar från Arcus Transport & Flytt AB

Tack Kerstin för din åsikt och välkommen tillbaka när du behöver hjälp nästa gång.

Arash J
Skrev om Arcus Transport & Flytt AB

Dom var jätte försiktiga och städat perfekt. Väldigt bra service. Och bra pris. 👌

Svar från Arcus Transport & Flytt AB

Tack för din fina recension de betyder mycket för oss att ni väljer ta er tid att ge oss ett bra omdöme! Vi ser fram emot att hjälpa dig igen i framtiden!

Mohamad Wadee F
Skrev om Arcus Transport & Flytt AB

Jag gillade hur de organiserade sitt arbete och ordnade möblerna. Rekommenderar starkt !!

Svar från Arcus Transport & Flytt AB

Stort tack för recensionen! Din rekommendation är väldigt betydande. Vi är glada att höra att du var nöjd med vår service och att vårt team gjorde ett bra intryck.Välkommen åter!

Per K
Skrev om Arcus Transport & Flytt AB

De genomförde sitt uppdrag att bära in soffan på ett bra sätt. Bemötandet var bra. Det gick inte att kommunicera eftersom de inte kunde tala svenska alls. Inte Engelska heller. Exempelvis blev det problem med var divanen på soffan skulle plaseras. Fick använda gester. Även vid betalning på 17000 uppstod problem. Förstod inte vad soffan kostade och för få antal nollor skrevs in vid upprepade tillfällen. Skrev 1700 istället.

Svar från Arcus Transport & Flytt AB

Hej Per och tack för din feedback. Då vi gärna vill ge nyanlända möjligheten att komma in i de svenska samhället så kan dom få enklare uppdrag så som leverans av butik. Vi ber om ursäkt för de som hände dig och skall förklara tydligare att vid uppstånd av missförstånd ringa arbetsledaren, ni kunder skall absolut inte bli drabbade av detta och ber er ha överseende.

Ahmad I
Skrev om Arcus Transport & Flytt AB

En fantastisk flyttfirma , är verkligen nöjd .

Svar från Arcus Transport & Flytt AB

Stort tack för din fina recension! Vi är glada att du är nöjd med vår service.. Tack för rekommendationen! Vi ser fram emot att hjälpa dig igen i framtiden!

Ahmed K
Skrev om Arcus Transport & Flytt AB

Väldigt trevliga personal och alltid i tid och säkert! De har försäkring som gör att man känner sig mer säkert och allt har möjlighet att hjälpa till med städning och flytt. De har hjälp mig med att städa efter renovering och de har flyttat mig med ett inom kort tid mindre än vad jag hade räknat med! Tack för hjälpen

Svar från Arcus Transport & Flytt AB

Verkligen ett stort tack för ditt förtroende av bokningen. Ibland blir uppdragen lite utanför ramarna och vi gör vårt yttersta för att ge er bästa möjliga service, vilket i detta fall blev även uppskattat hör vi. Hjärtligt välkommen åter.

Tama D

Svar från Arcus Transport & Flytt AB

Tack för ditt omdöme, Tama! Vi är glada att du uppskattade vår organisering och hur vi hanterade möblerna. Din rekommendation betyder mycket för oss. Varmt välkommen tillbaka!

Mohammad A
Skrev om Arcus Transport & Flytt AB

Fantastiskt service trevliga och duktiga allt var i sitt ordning , så himla tacksam för erans hjälp och jag är så himla nöjd

Svar från Arcus Transport & Flytt AB

Tack för ditt omdöme! Vi är glada att höra att du är nöjd med vår service och att vårt team kunde hjälpa dig på bästa sätt. Vi uppskattar din rekommendation och ser fram emot att hjälpa dig igen i framtiden!

Ismaail A
Skrev om Arcus Transport & Flytt AB

De var väldigt bra och väldigt snälla, jag rekommenderar dem varmt

Svar från Arcus Transport & Flytt AB

Stort tack för din positiva recension! Vi är glada att höra att du var nöjd med vår service och att vårt team gjorde ett bra intryck. Din rekommendation betyder mycket för oss. Varmt välkommen tillbaka nästa gång du behöver hjälp!

Melek Hayder Sabah A
Skrev om Arcus Transport & Flytt AB

Väldigt bra service och riktigt trevliga personal! Rekommenderar starkt!

Svar från Arcus Transport & Flytt AB

Stort tack för din fina recension! Vi är glada att du är nöjd med vår service och personal. Tack för rekommendationen! Vi ser fram emot att hjälpa dig igen i framtiden!

Sara E
Skrev om Arcus Transport AB

Snabb leverans och jätte bra service

Svar från Arcus Transport AB

Tack för din fina recension! Vi är glada att du är nöjd med vår leverans och service. Välkommen åter!

Motasem T
Skrev om Arcus Transport & Flytt AB

Dom ringer och bekräfta att dom är på väg i 3 timmar innan den tiden vi har kommit överens om. Inga problem, jag åker hem för att släppa in dom men ingen kommer, fick ringa dom och dom säger att dom har kört till fel adress !!! Och dom kommer om en timma, ingen kommer och jag ringer igen och dom säger att dom fastnad i trafiken. Jag fick vänta en timma ytterligare.. jag blev sent för mitt jobb vilket andra personal drababades på grund av det. Var inte så glad och inte nöjd😡 Med vänlig hälsning, Motasem.

Svar från Arcus Transport & Flytt AB

Tack för din ärliga recension, Motasem. Vi beklagar verkligen den besvikelse och de problem som orsakades av din felaktiga leverans och försening. Det var inte vår avsikt att orsaka dig besvär eller förseningar dig till jobbet. Vi kommer att se över vår process med möblera för att säkerställa att detta inte händer igen. När de kommer till leveranser genom butiker gör vi vårt yttersta för minska förseningar. Ni kunder får ca tider just pga butiker kan inte garantera utlämnandet. Vi vill gärna kompensera dig för besväret...

Eid H
Skrev om Arcus Transport AB

Det var fantastiskt faktisk! Jag tror att ni bäste

Svar från Arcus Transport AB

Tack för din positiva recension, Eid! Vi är glada att du hade en fantastisk upplevelse med oss. Vi noterar att du av misstag kan ha gett oss 1 stjärna istället för 5. Om du har möjlighet att justera betyget skulle vi verkligen uppskatta det : )

Ammar Ayad Mohammed M
Skrev om Arcus Transport AB

Har haft ett härligt upplevelse med dem, dem kom i tid. Jätte snälla personal. Är mycket nöjd rekommenderar starkt !!

Svar från Arcus Transport AB

Tack för din positiva recension, Ammar! Vi är glada att höra att du hade en härlig upplevelse med oss och att vår personal var snäll och punktlig. Din rekommendation betyder mycket för oss!

Gerd E
Skrev om Arcus Transport AB

Jag är mycket nöjd med flyttningen. Killarn som hjälpte till var toppen. Tack .

Svar från Arcus Transport AB

Tack för din fina recension, Gerd! Vi är glada att höra att du är mycket nöjd med flytten och att vårt team gjorde ett bra jobb. Din feedback uppskattas verkligen!

Birgitta S
Skrev om Arcus Transport AB

Blev mycket bra bemöt, trevliga och hjälpsamma killar kan verkligen rekommendera dem. Vi hade hjälp med flytt

Svar från Arcus Transport AB

Tack så mycket för din recension, Birgitta! Vårt mål är alltid att ha nöjda kunder och vi arbetar hårt för att erbjuda den bästa servicen möjligt. Din feedback hjälper oss att sträva efter kontinuerlig förbättring. Vi ser fram emot att få hjälpa dig igen i framtiden!

Mikael Ö
Skrev om Arcus Transport AB

Allt bra. Det var flyttning och städning av lägenhet. Smidigt och snabbt flyttning utan problem.

Svar från Arcus Transport AB

Tack så mycket för din positiva feedback, Mikael! Vi är glada att höra att både flytten och städningen av lägenheten gick smidigt och snabbt utan några problem. Det är vår målsättning att erbjuda en problemfri upplevelse för våra kunder.

Thi L
Skrev om Arcus Transport AB

Priset ökat lite för det är tredje gången Vũ använt Arcus för flytt. Service är helt grymt förutom att de brukar komma senare än tiden vi har bestämt.

Svar från Arcus Transport AB

Tack så mycket för din feedback, Thi! Vi uppskattar att du har valt oss för din flytt flera gånger. Vi beklagar djupt om vi har orsakat besvär genom att komma senare än planerat. Ibland kan det hända att vi stöter på oväntade förseningar hos tidigare kunder eller att en flytt tar längre tid än beräknat. Vi strävar alltid efter att förbättra vår punktlighet och leverera en grym service varje gång. Vi uppskattar din lojalitet och ser fram emot att fortsätta hjälpa dig i framtiden.

Ana H
Skrev om Arcus Transport AB

Flyttpersonalen har väldigt trevliga och skötte hela flytten medan jag gick på jobbet. Kändes tryggt och säkert. Stort plus att en kan hyra flyttkartonger, av många anledningar. I helhet nöjd med bra service!

Svar från Arcus Transport AB

Tack så mycket för din fantastiska recension, Ana! Det gläder oss att höra att vår flyttpersonal inte bara var trevlig utan också skötte hela flytten smidigt medan du var på jobbet. Att du kände dig trygg och säker är av högsta vikt för oss. Vi strävar alltid efter att göra flytten så enkel och professionell som möjligt, även när kunderna inte kan vara närvarande. Det är också bra att du uppskattade möjligheten att hyra flyttkartonger för att underlätta processen. Vi värdesätter din feedback enormt och fortsätter att...