Atlas Media AB

18 omdömen om Atlas Media AB

Sedan starten hos Reco 2024

Kamal O
Skrev om Atlas Media AB

Super nöjda med Atlas media, nu är det 2 år i rad de hjälper oss med marknadsföring och övriga tjänster. Duktiga projektledare , regelbundet kontaktar oss och uppdaterar och kommer med nya förslag. Prisvärt och hög kvalite. Vi rekommenderar varmt Atlas Media till alla som söker en bra firma. Veselka Tzanova Badrumsstudio Stockholm AB

Mikael F
Skrev om Atlas Media AB

Atlas media är klockrena trevlig kille som har hand om det samt är mycket noga med sina uppdrag. Rekommenderar det mycket Mvh Mikael Frölund Rm relining

Hannes H
Skrev om Atlas Media AB

Lyhörda och ser efter vad vi som företag behöver och vill ha. All personal är trevliga och håller det dem lovar.

Daniel A
Skrev om Atlas Media AB

VI har anlitat Atlas Media sedan 2019 och vi är supernöjda. Atlas media har levt upp till förväntningarna och har hela tiden levererat, ställt upp och varit tillmötesgående. Rekommenderas starkt.

Edyta P
Skrev om Atlas Media AB

Proffsigt, trevligt. Husse gör allt vad han lovad. Rekommenderar.

Kamal O
Skrev om Atlas Media AB

Vi har varit i branschen nästan 10 år och det var 2 år sen vi hittade Atlas Media AB och allt förändrades från första mötet. Vi är super nöjda med de, rekommenderar verkligen till alla där ute som har problem med marknadsföring eller Google annonsering eller liknande. Stor Tack till Husse som gör vad han lovar. Bra jobbat!

Jovanka J
Skrev om Atlas Media AB

Husse är en fantastisk människa och väldigt kunnigt i det han gör. Varmt rekommendera denna bolaget!

DENNIS E
Skrev om Atlas Media AB

Vi har jobbat med Atlas Media AB i flera år nu, och vi är verkligen nöjda med allt de har gjort för oss. De har hjälpt oss med både vår hemsida och vår SEO, och vi har märkt en tydlig förbättring i hur vi syns online. Det bästa med Atlas Media är att de alltid är lätta att ha att göra med. De lyssnar verkligen på vad vi behöver och är alltid snabba med att komma med bra lösningar. De har dessutom hjälpt oss att tänka på saker som vi inte ens hade funderat på själva, vilket har gjort stor skillnad för oss. Det är skönt...

Ekrem U
Skrev om Atlas Media AB

Med gedigna erfarenhet och den stora engagemang som Atlas Media för sina kunder har vi lyckas nå helt andra höjder. Redan från början kändes det helt rätt att börja ett samarbete med Atlas Media och anlita dem för de breda tjänster de erbjuder sina kunder. Arbetet de utför följs ALLTID upp och presenteras regelbundet. Har aldrig upplevd detta på så seriös nivå hos någon annan som erbjuder liknande tjänster. Självfallet finns det många andra som är duktiga men Atlas Media är pricket över i:et och mer därtill.

Paul K
Skrev om Atlas Media AB

Bra service & hög teknisk kunskap. Mycket skicklig webbyrå!

Sergei M
Skrev om Atlas Media AB

Förmodligen det enda företaget Atlas Media AB som levererar stabila resultat år efter år. Vi har samarbetat i över 5 år, och jag är mycket nöjd med kvaliteten på arbetet och servicen. Om jag har frågor får jag alltid snabba och precisa svar, samt rekommendationer för att förbättra hemsidan. Om du vill öka antalet förfrågningar från potentiella kunder, rekommenderar jag varmt detta företag.

Resul T
Skrev om Atlas Media AB

Atlas Media AB var extremt lyhörd och bra bemötande för oss. Vi har under årets gång förändrat saker och tin flertal gånger och Atlas Media AB alltid levererat på bästa möjliga vis Vi har köpt flertal olika tjänster av Atlas Media AB och alltid fått det vi önskar, vi har också under åren provat flertal konkurrenter dock ingen som har nått Atlas Media AB nivå på allt tjänster

Ida K
Skrev om Atlas Media AB

Personlig service och snabb leverans!

Kamber B
Skrev om Atlas Media AB

Vi har fått hjälp med att bugga en hemsida av Atlas media och är supernöjda med hela processen. De lyssnade på vad vi var ute efter och var rätt snabba när vi ville styra om vissa saker vilket gjorde att hela processen gick smidigt till och vi fick den att se ut som vi ville! Rekommenderar dom starkt för de som behöver hjälp med hemsida och marknadsföring.

Belkizar S
Skrev om Atlas Media AB

Vi har köpt en hemsida från Atlas Media , då vi var en nystartad skönhetsklinik så behövde vi hjälp. Vi är jätte nöjda med sidan och vi har även fått hjälp med annonsering på sociala medier senaste tiden. Mvh Beauty By Bellis

Nikita K
Skrev om Atlas Media AB

Vi på Kalashnov & Sons AB har haft nöjet att samarbeta med Atlas Media för att utveckla av våra webbplatser och för att marknadsföra flera projekt. Deras professionalism och expertis har varit enastående. De har verkligen förstått våra behov och levererat över förväntan. Tjänsterna har varit snabba, tillförlitliga och av högsta kvalitet. Vi ser fram emot att fortsätta vårt samarbete med dem och kan varmt rekommendera Atlas Media till andra företag som söker en pålitlig partner för webbdesign och marknadsföring.

Haci E
Skrev om Atlas Media AB

Vi har köpt en hemsida från Atlas Media för 3 år sedan och är supernöjda med dom. De va ganska tydliga vid försäljningen med vad vi får och vad som kostar. Har alltid undrat varför byråerna har så stora skillnader på sina priser men fick en tydlig presentation här och de höll sin prisbild utefter vad de lovade från början. Får även hjälp med Seo ! De är alltid snabba på att svara och löser det vi behöver på kort tid.

Mazda S

Super bra Jätte duktiga Super bra service Rekommendera 100%