Trevligt bemötande. Snabbt. Kunniga.
Azeo Sweden AB
Om företaget
Azeo grundades 2020 för att vi såg att mindre företag inte får vad de förtjänar när det gällde personlig support, säkerhet och backup system för deras IT. Oftast känner man sig oviktig och proaktivitet saknas helt och hållet. Därför skapade vi en helhetslösning med allt inkluderat. Denna lösning kallar vi för Azeo One och den...
24 omdömen om Azeo Sweden AB
I use the service through my work. I had many opportunities to see that the team of high professionals is always there to answer my calls, and more importantly, solve any IT issues I run into. Great job team Azeo!
Azeo är vår IT-leverantör och vi tycker att det fungerar mycket bra. De återkopplar när man mejlar in sin fråga och när man ringer är det inte ändlösa telefonköer utan man kommer fram snabbt och får återkoppling även där.
Azeo är proffsiga och man blir alltid väl bemött.
Jag hade frågor som besvarades och löstes till fullo, superbra
Bra bemötande i alla ärenden, de flesta är enkla ärenden och de klaras av snabbt. Azeo har varit en liten omogen leverantör men har börjat att växa till sig.
Jag använder ett inte så vanligt program som kräver bra prestanda på server/dator som används, samt att det kan krångla lite innan allt fungerar. På tidigare företag jag arbetat på har IT avdelningen/supporten inte klarat av detta speciellt bra, men med Azeo har det aldrig varit något problem. Har dom inte klarat det med en gång så har dom kontaktat leverantören av programvaran direkt utan mig som mellanhand (som inte fattar IT) och fixat det ihop med dom. Det är guld värt för mig!
Vänligt, kunnigt och nyfiket bemötande när dator eller programvaror krånglar. Alltid en person som hjälper till. Så nöjd!
Proffsigt, vänligt, snabbt, inga konstigheter, rakt på sak, enkelt och bra
Funkat toppen varje gång jag behövt hjälp.
Jag är tacksam för deras affärslösning för mig som småföretagare. Min kontakt Martin har alltid lösningar på mina pproblem. Han löser allt med samma tålamod högt som lågt.
Jag hade lite bekymmer med min dator och då vi har avtal med Azeo så var det bara att kontakta supporten. Efter en förklaring på bekymret så tog personalen hand om ärendet, en stund senare så hittade vi en lösning, efter det var det bara att fortsätta jobba igen.
Snabba svar och gott bemötande. De ger inte upp förrän problemet är löst, dessutom till en mycket rimlig kostnad.
Trevligt bemötande. Tillgängliga både via telefon och mejl. Löser problem och svarar på frågor.
Bra Support för oss som är ett mindre företag. Vi behöver en väl fungerande IT-avdelning som inta skapar problem, utan löser dem. Jag upplever att Azeo har visat stort intresse och gjort sitt bästa för att tillmötesgå våra önskemål och krav. Det är mer än vad någon annan extern IT-avdelning någonsin har gjort för oss.
Ingen lösning på problemen, ingen återkoppling av att inte klara av att lösa problem eller att återkoppla när man klarat av problem. Snälla skicka inga mer utvärderingar då dom kommer att vara identiska tills problemen löser sig alternativt att jag löser dom på annat håll.
Aj då, det var inte bra att vi missat dig så katastrofalt Johan! Låter inte alls bra. Håll ut ett litet tag till så ska jag göra ett omtag och se om vi kan förbättra oss.
Proffsig hantering av ärenden och alltid snyggt bemötande, där vårt behov ställs i första rummet, // VD, Leda Snyggt AB
Hej ! Jag har fått hjälp av Rasmus hos er och han är mycket hjälpsam, professionell, och kunnig. Jag och mina kollegor på Jobfind Kista är mycket nöjda med det stöd och råd som vi har fått av honom. Vänligen Lotta Jobfind Kista
Trevligt bemötande. Oftast snabb återkoppling. It-underhåll/support.
Serviceminded och lösningsorienterade. Kunden i centrum och korta ledtider
Alltid snabba på att svara. Är aldrig nedsättande för att man inte kan. De som svarar har stor kunskap och försöker verkligen hjälpa till på bästa sätt. Följer även upp att man är nöjd med arbetet. Jag känner att AZEO verkligen bryr sig om sina kunder både stora och små.
Alltid snabba att hantera arenden, effektiv service och allt gar att fixa.
Väldigt smidiga att ha att göra med. Minsta sak jag blir osäker över eller om något inte fungerar som det ska så får jag hjälp med direkt på kundtjänst. Som egen företagare och ensam i bolaget är det väldigt bekvämt att ha detta stödet, speciellt nu med alla konstiga mail man får.
Alltid snabbt och trevligt bemötande. Snabba experter som hjälper. Med Azeo säkrar vi att vi inte förlorar arbetstid på IT-strul.