Uselt bemötande, eller snarare inget bemötande alls, gjorde en beställning på badrumsmöbler i god tid för att komma tills renoveringen var klar, vid leveransdatum kom inga varor, då vi hörde med kundtjänst hade de ingen aning var de var, efter mkt om och men skulle de komma senast en vecka senare, en vecka senare samma sak, ingen information om försening och kundtjänst hade ingen aning, de hänvisade till en person som gjort beställningen och skulle be honom ringa dagen efter, ingen som ringer dagen efter, vi får ett nummer...
BAUHAUS Järfälla
12 omdömen om BAUHAUS Järfälla
Alltid för lite personal på plats, det tar oerhört lång tid att få hjälp. Senast igår köpte jag en produkt som jag upptäckte vid installation var begagnad. Förpackningen var bruten och det var dessutom handskrivna anteckningar på insidan av förpackningen. Oerhört upprörande. Inte kul att betala fullt pris för begagnad produkt.Bauhaus, om ni väljer att sälja återlämnade produkter ska ni se till att dessa kontrolleras ordentligt. Ni var noga med att sätta upp ett stöldskydd på förpackningen men struntade i hur produkten såg...
Köpte matta till uterummet, Patrik är ett proffs, trevlig och noggrann, nöjd kund. Med vänlig hälsning, Ann-Charlotte
Tusen tack Josefine för jättetrevligt bemötande och fin service, du är en stjärna!⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ Soliga hälsningar Anette (trätunna och medelhavsjord).
Tydligen är personalen mer upptagen med att sätta upp sina skyltar än att hjälpa sina kunder i butik. Otroligt dåligt bemötande på VVS avdelning. Konstigt att företaget inte gör något åt den dåliga service som kunder får i butiken.
Beställde gran som det visade sig vid leveransbokning inte kunde levereras på andra tider än kl 10 på arbetsdag och endast vid två dagar, tis och ons. Det var omöjligt att resonera med bokningen och kundservice åberopade finstilthet och att vi var tvungen att betala returfrakt. Detta orsakade att vi bestred BAUHAUS krav samt stod utan gran eftersom kundservice inte gick med på att häva köpet. Efter en veckas debacle så häver man köpet, men den långsamma hanteringen ger då att skadan i stort sett ett faktum. Dåligt bemötande av BAUHAUS!
Väldigt dålig service när det gäller reklamationer. Var där den 12 november för att reklamera en felaktig maskin. Till min förvåning fick jag inga pengar tillbaka utan jag måste vänta i 5 veckor på att den skall repareras. Så jag fick gå till konkurrenten Jula istället och KÖPA en ny! Jag kommer aldrig mer att köpa maskiner på Bauhaus!!!
Bra utbud men det tar alltid väldigt lång tid innan man får hjälp av personalen.
Bra kvalitet och utbud men sövande långsamma i kassorna och för det mesta väldigt få kassor öppna. Jag har varit där massor av gånger och det är i stort sätt alltid långsamt i kassorna. Summerat: bra men inte för dig som har bråttom.
Väldigt bra sortiment och faktiskt även bra priser. Däremot kunde stora delar av personalen bytas ut, har flertalet gånger fått fel information. Dessutom är dem helt ointresserade av kunder och har väldigt dåliga kunskaper. Synd eftersomjag gillar varuhuset och besöker det ofta dp man oftast finner det man söker...
Jag tycker vanliga varuhuset är okej även om de ofta säljer återlämnade produkter som nya även om de är slitna och inte kompletta. Däremot tycker jag brädgården är katastrof! Den är utformad på ett sätt som gör det nästan hopplöst att köra in med släp. Både övriga kunder, särskilt hantverkare, och personal är mycket otrevliga. Att få personalen att lyfta ned mer virke med truck är nästan hopplöst. Ofta är virket som går att nå skadat och undermåligt. Jag tycker det är häpnadsväckande att personalen kan vara så dryg när kunderna...
Jag handlar rätt så mycket på bauhaus. Älskar deras lampor och även alla deras blommor. Köpte alla mina uteplantor och frön på Bauhaus förra året och de höll jättebra kvalitét. Dessutom har de lite då och då specialpris på varor till hemmet. Har bland annat köpt innerdörrar och duschhörna kanonbilligt här. Bra service både i kassorna och personalen på golvet.