Fick bra service av Thanari när jag handlade i upplands-Väsby
BAUHAUS Upplands Väsby
3 omdömen om BAUHAUS Upplands Väsby
För att vara kund på Bauhaus behöver du vara expert själv. BAUHAUS och ARN går sida vid sida, då ARN har konstaterat att du som kund bär allt ansvar själv. Oavsett om du har beställt via BAUHAUS säljare. Trots att jag frågade säljaren "är det rätt mått?" så beställs fel storlek. Okulärt kunde BAUHAUS konstatera att det var fel mått EFTER det att jag klagat. När jag visade samma bild för säljaren så fick jag fel mått beställt. Säljaren har lagt orderna men det räknas som att jag har gjort en internetbeställning själv. Trots...
Totalblåser mig på en montering för badkar som egentligen inte behövdes. Varför behöver jag en VVS-montör för att skruva fast en slang under badkaret och trycka ner den i golvbrunnen? Det här är något man själv kunnat göra. Det angavs inte heller i offerten vad dessa skulle göra med badkaret i detalj när det godkändes och säljaren i VVS-avdelningen sa ingenting annat än att det "rekommenderas". Snacka om expertrådgivning....det kostade 2400 kr för 30 minuters jobb. Inte nog med det så var hantverkarna försenade samt...