Skamligt förfarande när det gäller att få tillbaka pengar på en kredit. Qvickly påstår att de skickat ett mail med kreditfaktura och med länkar om att jag måste begära tillbaka pengarna och fylla i alla bankuppgfter igen. Uppgifter som de självklart har då jag betalat fakturan från början. Någon kredit eller mail har jag aldrig fårr och de kan inte skicka om det igen heller när jag ber om det. Flera olika personer som svarar och de verkar inte heller titta vad jag skrivit innan utan ber mig bara fylla i mina bankuppgifter,...
Billmate AB
4 omdömen om Billmate AB
Billmate AB / Qvickly har en helt oförstående kundtjänst. De agerar inte som ett inkassobolag ska göra enligt god inkassosed. Finns ingen möjlighet till ömsesidig dialog eller förståelse för uppkommen situation utan bara hot om KF. De ringer och söker en på en söndag vilket kan tyckas vara seriöst men där stannar det. Helt omöjlig att föra en dialog med. Tyvärr.
Tycker det fungerar super! Min dotters medlemsskap betalas även här igenom och jag tycker det fungerar bra!
Många idrottsföreningar använder sig utav Billmate (som idag heter Qvickly) och tjänsten är bra för mig som köpare och sannolikt också före föreningarna. Men, när det skall ske en kredit är informationen bristfällig, min känsla är att det är en medveten skapad "glitch" i processen för att ligga på pengar som inte är deras. Betalade för ett sommarfotbollsläger i december 2022. I februari meddelade jag fotbollsföreningen att min son fått förhinder och inte kunde deltaga´. Föreningen avbokade min son och betalade tillbaka...