Birgit Städpartner AB

Birgit Städpartner AB

www.birgitstadpartner.se
  • Badge2024

Birgit Städpartner AB är ett familjeägt städföretag som har funnits sedan 1998. Vi arbetar hårt för att skapa trygghet för våra kunder genom att alltid tillhandahålla samma personal vid varje städtillfälle. Vårt mål är att vara informativa, lojala och ansvarstagande, vilket våra kunder verkligen uppskattar! För oss på Birgit...

18 omdömen om Birgit Städpartner AB

Sedan starten hos Reco 2024

Olle A
Skrev om Birgit Städpartner AB

Trevliga och tillmötesgående, ett par missar under första städningen men de fixade allt direkt 👍

Thomas P
Skrev om Birgit Städpartner AB

Väldigt bra ordning, det som avtalats blir gjort med bra resultat!

Anna B
Skrev om Birgit Städpartner AB

Duktig, serviceminded och noggrann! Rekommenderar starkt.

Svar från Birgit Städpartner AB

Tusen tack för att vi fick hjälpa dig & lycka till med nya bostaden! Trevlig sommar, hälsningar Birgit med personal 😊

Johan D
Skrev om Birgit Städpartner AB

Väl utfört arbete och god kommunikation. Kommer definitivt använda mig av denna firma igen i framtiden.

Svar från Birgit Städpartner AB

Tusen tack Johan & att vi fick hjälpa dig! Lycka till med kommande boende & välkommen åter 🥰 Hälsning Birgit med personal ☀️

Rikard T

Bra städresultat Tydlig kommunikation

Svar från Birgit Städpartner AB

Tack Rikard för att vi fick hjälpa dig & familjen! Allt gott & lycka till med er nya bostad! Hälsning Birgit med personal 😊☀️

Philip Z
Skrev om Birgit Städpartner AB

Den mest pålitliga städfirman, jag kan varmt rekommendera dem. Otroligt bra!

Tusen tack för ditt omdöme 😍🙏🏻 Hälsning Birgit med personal

Melinda G
Skrev om Birgit Städpartner AB

Extremt noggrann med sin städning! Bästa med Birgit städpartner är att de har expanderat sig till Stockholm med 😍

Tack så mkt! 🥰🙏🏻Vi är glada att nu kunna hjälpa till även i Sthlm! 🤩

Föräldrakooperativet F
Skrev om Birgit Städpartner AB

Pålitliga och gör ett bra jobb! Lätta att kommunicera med och flexibla.

Svar från Birgit Städpartner AB

Tack till er för att vi får hjälpa till med er lokalstädning i så många år! Det värmer :) Bästa hälsningar, Birgit med personal

Pieter M
Skrev om Birgit Städpartner AB

Anlitade Birgit för flyttstädning av vår villa. Mycket nöjd med allt; den raka och tydliga kommunikation och den mer än ordentliga städningen. Köparna var så nöjda att de ville anlita BSP till deras flyttstäd!

Svar från Birgit Städpartner AB

Tusen tack för uppdraget & roligt att höra att nya ägarna är nöjda! Allt gott & trevlig sommar önskar vi er i er nya bostad! Sommarhälsningar från Birgit städpartner AB

Lennart A
Skrev om Birgit Städpartner AB

Noggrann och pålitlig. Flexibel med städdagar. Helhetslösning med material och hygienprodukter. Trevligt bemötande. Vi har anlitat Birgit Städpartner AB sedan flera år och är mycket nöjda.

Svar från Birgit Städpartner AB

Så trevligt & roligt att kunna hjälpa till! Stort tack för ert omdöme! Det glädjer oss att ni är nöjda! Birgit med personal 🙏🏻🤩☀️

Lennart E
Skrev om Birgit Städpartner AB

Mycket bra bemötande och hög servicenivå Levt upp till alla våra förväntningar med råge. Hemstädning varannan vecka. Har fungerat utmärkt.

Svar från Birgit Städpartner AB

Tack till er & det är en glädje att kunna hjälpa & avlasta er i arbetet 🥰

Soheil S
Skrev om Birgit Städpartner AB

Vi är mycket nöjda med Birgit Städpartner som städar ett antal fastigheter åt oss. Rekommenderas varmt!

Svar från Birgit Städpartner AB

Stort tack Soheil, det glädjer oss att ni är nöjda med städningen ❤️

Sofia B
Skrev om Birgit Städpartner AB

Använder hemstädning varann vecka och det är en lyx att komma hem till städat hem. Tycker det fungerar jättebra med Birgit. Rekommenderar att ni anlitar henne och hennes team. Mvh Sofia

Svar från Birgit Städpartner AB

Stort tack till dig Sofia! Det är en glädje att kunna hjälpa till & att veta att du är nöjd! Hälsningar Birgit med personal 🥰

Anders J
Skrev om Birgit Städpartner AB

Äntligen har jag fått rent och snyggt i toppklass! Det känns tryggt och blir lika glad med ett stort leende varje gång fått städat i mitt boende. Anders J

Svar från Birgit Städpartner AB

Tack snälla Anders, det glädjer oss att du är nöjd med vår service. Vi ser framemot att få hjälpa dig med städningen i framtiden när det är aktuellt. <3

Isabell P
Skrev om Birgit Städpartner AB

Birgit Städpartner är professionella, noggranna och effektiva! Den bästa städfirman man kan anlita. Kan garantera er en toppklass service! 🙏🏻

Svar från Birgit Städpartner AB

Tusen tack för de värmande ord! För oss är nöjda kunder i allt vad vi gör prio ett, tack 🙏🏻😍 Birgit med personal

Cathrin L
Skrev om Birgit Städpartner AB

Birgit Städpartner KAN allt som rör städ och vilka produkter som är bra. Anlita Birgit Städpartner om du vill ha en som noggrant gör rent och dessutom snabbt! Dessutom trevliga och pålitliga. Det är enbart en positiv upplevelse att anlita Birgit Städpartner och - jämfört med andra städfirmor får du mer än vad du förväntar dig.

Svar från Birgit Städpartner AB

Tack så mycket Cathrin, det var ett nöje att vara en hjälpande hand ❤️

Rickard A
Skrev om Birgit Städpartner AB

Vi har anlitat Birgit Städpartner för städning av vårt kontor, och vi kunde inte vara mer imponerade av deras tjänster. Teamet är otroligt professionellt, noggrant och pålitligt. Vårt kontor är alltid skinande rent och redo för en produktiv arbetsdag. De är också mycket flexibla och anpassar sina tider efter vårt schema, vilket är en stor fördel. Vi kan varmt rekommendera Birgit Städpartner till alla företag som söker högkvalitativ och pålitlig städservice. Fem stjärnor!

Svar från Birgit Städpartner AB

Nöjet är på vår sida, vi tackar så mycket för din fina recension Rickard ❤️

Maria M
Skrev om Birgit Städpartner AB

Anlitade Birgit Städpartner i samband med flytt. De var hjälpsamma från början till slut! Det blev superrent och fräscht och de som tog över lägenheten efteråt var väldigt nöjda att bara kunna flytta in! De fick sedan hjälpa till med ytterligare två flyttstädningar till bekanta och resultatet var detsamma varje gång, inga anmärkningar och superrent! Rekommenderar starkt Birgit Städpartner för ett renare hem!

Svar från Birgit Städpartner AB

Tack Maria, det glädjer oss som mest när vi har nöjda och återkommande kunder ❤️