Blocket AB

Blocket AB

Omdömen totalt
4
Snittbetyg
2.3
Skriv ett omdöme

4 omdömen om Blocket AB

Visar 4 omdömen med 2.3 i snittbetyg
Mikael Dag N
Skrev om Blocket AB

Det låter säkert. Köparen betalar varan och frakten i förskott. Du får en QR-kod och lämnar in paketet. Allt frid och fröjd. Sedan slavar Schenker bort mitt paket Är det en bra idé att vända på köpprocessen. Nackdelen är att all säkerhet ligger hos köparen. Som säljare är du helt utan säkerhet: Om paketet försvinner så har du tydligen inge rätt alls. Du har inte själv har beställ frakten (köparen gör detta) så det är svårt att göra anspråk hos Schenker. Schenker vill att köparen som beställt frakten ska gör anspråk... 

Roger torulf joakim B

Kundtjänsten verkar inte fungera, "frakt med köpskydd" reklatmion och returfraktsedlar som ska sändas ut via blickets mejl kommer inte, vilket resulterar att man mailar ingen och generar nya ärenden Någon typ av telefonsupport bör "Skall" finnas anser jag. Vidarebefodrar gärna till Blocketchef Hälsningar Joakim

Onerva H
Skrev om Blocket AB

Man hittar mycket saker och det är smidigt gòra affär.

Bengt G
Skrev om Blocket AB

Har inte haft några större problem med blocket tidigare men när jag nu behöver kundtjänst så.... Oj vad uselt. För det första så finns inget telefonnummer till kundtjänst och de som svarar på frågor via nätet verkar inte intresserade eller kunniga av att lösa problem. Sitter de ens i Sverige och svarar? Jag satte in (trodde jag) en annons och betalade via Swish. Länken för att bekräfta annonsen dök aldrig upp och inte heller annonsen. Efter att försökt lösa det via "kundtjänsten" utan framgång så bad jag om pengarna tillbaka... Då slutade "kundtjänsten" plötsligt att svara på mina mejl.

Filtrera omdömen