Försökt över 6h att få hjälp via support i appen. Majoriteten tror på riktigt att de kan ignorera ens frågor och få mig att tro att ärendet är löst. Men hittills har ingen kunnat hjälpa mig kring frågan eller återkoppla. Bolt har jag anset varit bra men detta är största skämtet och kommer informera alla jag känner att köra på Uber istället. Bolt har inte ens krav på att förarna ska kunna basal svenska. Förstå hur mycket fel det kan bli om det blir en akut situation och kommunikation inte ens går rätt till.
Bolt Services AB
7 omdömen om Bolt Services AB
Riktigt dåligt. Lägger på dolda avgifter, oseriösa chafförer och en support som inte är till någon hjälp alls. Använd ett seriöst företag istället.
Riktigt usla. Blev körd till en adress med samma namn som jag hade tänkt, men till en kommun jag inte hade beställt... Lyckligtvis hamnade jag iaf i min egen kommun och blev inte skjutsad helt offside och kunde också upptäcka det väldigt tidigt, men det ledde till att jag fick ta en "riktig" taxi till rätt adress, till samma kostnad som Bolt-priset, fast det var en längre resa. Och jag blev förstås försenad. Inget som helst gehör från kundservice, trots att det tydligt framgår vilken kommun jag egentligen skulle åka...
Blev uppskörtad av en förare trots överrenskommet pris. Gick ej att ge betyg efter resan och kontakt med Bolt efteråt för att klaga går i princip ej. Lägg ner skiten och gynna seriösa aktörer istället ☹️
Bolt är SÄMSTA företag. Bolt är jätte dåligt och kaos på kundtjänst. Resa inte med Bolt och jobba inte med Bolt. Bolt är jätte dåligt Dåligt Dåligt Dåligt
Det är helt helt omöjligt att få kontakt med Kundsupporten för att fråga om eller anmäla en feldebitering. Man gömmer sig effektivt. Kanske kan jag hoppas på ett svar här?? Jag gjorde en enkel resa med Bolttaxi den 19 juni ca kl 0100 och har blivit debiterad för 2 resor enligt mitt kontoutdrag: "Igår BOLT.EU/O/2405182243(RESERVERAT BELOPP) Tallinn, EST HANS L -71,00 SEK Igår BOLT.EU/O/2405182243 Tallinn, EST HANS L -81,00 SEK"
Bolt är Sveriges SÄMSTA företag 2024. 🤮 Mobilen råkade ramla ur fickan under en resa med Bolt, som beställdes av min vän. Chafförerna behöll mobilen i nästan 12 timmar, trots en polisanmälan och upprepade kontaktförsök. Hade jag inte haft platsdelningen på, så är det inte ens säkert att jag skulle fått mobilen tillbaka. Till slut fick jag den tillbaka mot en VÄLDIGT överprissatt ”resa”, för vilken chaffören pressade mig till en svart betalning genom Revolut. Bolt tar inget som helst ansvar över detta, deras robotiserad kundtjänst...