Bow Wow

Bow Wow

bowwow.se
  • Badge2024
Ring 0480-330 07 Dela

Välkommen till Bow Wow - butiken med allt din hund behöver! Vi på Bow Wow har en passion för att göra skillnad i både hundens och dess ägares liv. Hos oss hittar du ett brett utbud av produkter för din hund från högkvalitativa varumärken. Du finner bland annat rengöringsprodukter, foder, leksaker och mycket mer. När du väljer...

11 omdömen om Bow Wow

Sedan starten hos Reco 2024

Johan B
Skrev om Bow Wow

Personalen hade idag som alltid ett riktigt bra bemötande. De känns genuint intresserade och vill hjälpa till, oavsett vilka frågor man kommer med så svarar de och är otroligt hjälpsamma. De har själva sagt att de gör det som de gör för att hunden ska få det allra bästa och att hunden ska vara nöjd. Jag gick dit och skulle köpa hundmat men hittar som vanligt mer intressant saker och jag går därifrån med hundmat, hundgodis och en ny leksak. Personalen hjälpte mig att bära ut mina varor till bilen för att jag skulle slippa...

Hanna P
Skrev om Bow Wow

Ingen som hälsade när jag kom in, frågade ifall jag behövde hjälp och jag fick kika in på "kontoret" för att få betala. Ganska lite grejer, skulle inte rekommendera.

Svar från Bow Wow

Hej Hanna Vi hälsar alla och alla är jätte välkomna hos oss. Vi öppnade hundbutik för 3 månader sen och nya produkterna kommer hela tiden. Just nu vi har över 1100 produkter och detta är inte lite fö är en nystartade företag 😄

Louisa K
Skrev om Bow Wow

Trevlig personal och affär. Bra priser bra utbud

Dennis A
Skrev om Bow Wow

Otroligt rolig butik och personal som alltid välkomnar en med ett leende! Rekommenderar starkt!!

Mats L
Skrev om Bow Wow

Trevlig och kunnig personal. Vårt stamställe för hundmat!

Ted G
Skrev om Bow Wow

Mycket bra och trevlig personal! Jag hittade allt jag behövde! Super kul att kika runt på alla olika leksaker dom hade! Rekommenderas

Ibe H
Skrev om Bow Wow

Dom hade allt jag behövde till min hund och väldigt trevliga personal ++

Berith R
Skrev om Bow Wow

Bra varor och trevlig hjälpsam personal

Kiberly G
Skrev om Bow Wow

Är nöjd med all bemötande på bowwow och deras produkter är både roliga och användbara!

Amir O
Skrev om Bow Wow

Så glad att detta finns tillgängligt i Kalmar! Här hittar man allt, från mat till hunden till sängar och leksaker! Trevlig personal, bra priser. Verkligen något som är värd att besöka. Det rekommenderas starkt. Även om ni inte behöver handla något, kan vara kul och besöka och se vad dem har. För det finns väldigt roliga saker till hundar att fynda! ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

Pelle L
Skrev om Bow Wow

Väldigt fin butik med massa toliga saker och annorlunda hundprylar. Bara roligt samt trevligt.