Brandkurser

Brandkurser

Brandkurser en del av Brandfast Sverige AB

En brand kan ha förödande konsekvenser, det förstör oftast inte bara materiella ting, det för ofta med sig risker om liv, hälsa och kan ödelägga hela verksamheter. Man kan till stor del förebygga olyckor, men om de inträffar är det av största importans att veta hur man ska agera. En grundförutsättning för att få en trygg och säker arbetsmiljö är att alla, oavsett vad man arbetar med har grundläggande kunskaper om skydd mot brand, rutiner vid larm och utrymning. I våra kurser lär vi er teori och praktik för att ge er en ökad förståelse i hur man ska agera vid brand samt hur man kan göra för att förebygga en olycka.

564 omdömen om Brandkurser

Nathalie B
Skrev om Brandkurser en del av Brandfast Sverige AB

Utbildning i brandfarlig vara. Väldigt informativt och intressant och lärorikt. Bra utbildare.

Åsa H

Jättebra utbildning! Kul med VR-glasögon test

Anders A
Skrev om Brandkurser en del av Brandfast Sverige AB

Utbildning brandfarlig och explosivvara Mycket bra bemötande och genomförande av utbildningen. Mycket bra pedagogik och presentation av utbildningsmaterialet. Upplevelse av mycket höga kompetens hos utbildaren i ämnet

Mattias K
Skrev om Brandkurser en del av Brandfast Sverige AB

Bra anordnat och presenterat! Man blir nyttigt påmind om riskerna för brand och hur snabbt det kan sprida sig och innebära risk för liv och egendom.

Patrick M
Skrev om Brandkurser en del av Brandfast Sverige AB

1. Vänligt bemötande: “Vi blev bemötta av Brandfast Sverige AB med stort engagemang och professionalism från första kontakten. Personalen var både hjälpsam och tillmötesgående, vilket gjorde att vi kände oss trygga genom hela processen.” 2. Förväntningar och leverans: “Vi hade höga förväntningar på kvalitet och service, och Brandfast Sverige AB överträffade dem verkligen. Deras expertis och noggrannhet imponerade oss, och vi fick exakt den hjälp vi behövde.” 3. Sammanfattning och produkt/tjänst: “Sammantaget är vi mycket...

Linnéa K
Skrev om Brandkurser en del av Brandfast Sverige AB

Fick en bra utbildning som gav eftertanke att planera brand förebyggande i framtiden.

Peter H
Skrev om Brandkurser en del av Brandfast Sverige AB

Professionell och mycket kunnig kursledare.

Dennis L
Skrev om Brandkurser en del av Brandfast Sverige AB

Mycket bra kursledare. Saklig, kunnig, ordningsam, pratade tydligt i lagom takt och engagerade samtliga i ämnet.

Anders D
Skrev om Brandkurser en del av Brandfast Sverige AB

Bra utbidildningsledare via distansundervisining.

Markus K
Skrev om Brandkurser en del av Brandfast Sverige AB

Jättebra och tydlig utbildning på precis lagom detaljerad nivå.