Påstår att de inte kunde leverera för att jag inte var hemma. Ren lögn!
Bring Express AB
15 omdömen om Bring Express AB
3 veckor väntade jag för leverans 10 min körväg
Bring påstår att de har ringt mig flera gånger, när de i själva verket inte har ringt mig en enda gång. I chatten ifrågasätter jag detta när jag pratar med 'Simon', och han lämnar chatten vid två tillfällen när jag motsätter mig deras påstående om att föraren har ringt mig flera gånger.
Upprepande uteblivna leveranser! Jag väntar och väntar på mina leveranser …renovering och flytt… vilket leveransbolag är det som absolut inte levererat en endaste gång enligt avtal… BRING! Ingen som ringer, ingen som skickar meddelanden. Jag ordnar med bärhjälp i onödan, väntar timmar efter timmar på diverse leveranser. Följer leveranserna nitiskt… plötsligt ser jag meddelanden i deras länk… att jag inte svarat i tel, att jag inte mött upp dem, att de inte kommer in pga snö (en stor PostNord lastbil körde in på samma ställe)....
Bring skulle leverera företagspaket till oss och det finns två receptioner på adressen som är bemannad hela tiden. Transporten konstaterar konstigt nog att det inte går att leverera paketet trots att det finns en bemannad reception innanför entén. Förmodligen orkade inte transportören ens gå in genom dörren. vid de första två kontakterna med Bring, så lovade de båda killarna som svarade att ordna detta så paketet levererades. Trots löftet skickades paketet tillbaka till avsändaren utan vidare kontakt med mig. Vid ny kontakt...
Jag är närmast chockad över chaufförens beteende. Jag hade stannat hemma från jobbet för att ta emot leveransen. Sambon var redo för att svara när de ringde att leveransen var framme. Jag ser bilen komma (tog till och med foto och skickade till sambon med uppmaningen "var redo och svara nu!"), ser dessutom hur den backar in på vår gata för att sen köra iväg. Jag ringer upp chauffören som säger (a) att det var omöjligt att köra in på vår väg pga. snö (trots att jag såg honom göra det + att jag har sett ett antal lastbilar...
Bring lyckades leverera mitt paket som jag hade köpt som julklapp till ett ombud som jag INTE hade valt och dessutom INTE var nära mig. Jag besökte ombudet (Lankans Livs) 4 gånger vid OLIKA tillfällen och ALLA gångerna var ombudet stängt TROTS att det stod att de hade öppet mellan 09:00 - 21:00. När jag ringde Bring för att byta till ett annat utlämningsställe så försäkrade tjejen på kundtjänst att paketet inte skulle skickas tillbaka. 5 dagar senare får jag veta att Bring har returnerat paketet. HELT SJUKT!!! Och de tjänar pengar på en service som detta. Hur kan ens Bring existera????
Skulle ringa kundtjänst å kolla vart paketet är. Först köa 50minuter och sen när dem svarar så pratar ingen i telefon utan man hör snarkande. Rintigt dåligt. Spårningen har inte uppdaterats på 3dygn
Sitter hemma, jobbar och väntar på mitt paket som skall anlända innan kl 17. Första sms 12:21: "Leveransförsök, kunde inte levereras". Andra sms 12:27: "Finns nu att hämta hos ditt ombud". Så leveransförsök och avlämning hos ombud inom loppet av 6 min? Jo tjena, låter mer som att föraren vill gå på påskledigt fort som f... Skitföretag.
Usch! Usch! Säger jag bara. Skit företag som inte levererar mina varor som dom skulle, och när man ringer upp chauffören så lägger han på luren. Värdelös företag och personal.
Sämsta dynga till företag någonsin. Sämsta skräp-företag jag någonsin varit med om. Jag orkar inte skriva vad som hänt men min affär gjordes på tretti.se som använder detta skräp-företag som transportör. Jag kommer aldrig handla av ett företag som använder Bring som transportör igen och jag rekommenderar alla att göra detsamma. Detta gäller här Bring i Linköping men risken är att dom är lika korkade i hela landet. Tråkigt för tretti.se som förlorat en kund samt alla andra efter detta på grund av ett transportbolag som Bring....
Extremt oseriöst bolag som inte återkopplar kund eller håller utsatt leverans. Aldrig vart med om något liknande. Varning för dessa!!!
Oj oj, det här var utan tvekan den värsta servicen jag varit med om. Efter att ha beställt en tvättmaskin på tretti.se så får jag ett sms från Assist Workshop (som jag förstod är en av bringa partners) om leveransen är redo att köras ut mellan 07-11 nästa vecka. Jag ringer upp för ett par kompletterande frågor och hoppas på att kunna få installationen redan denna vecka då jag startar en ny anställning på fredag. Människan som svarar är så otroligt otrevlig och suckar när jag ringer och slänger på luren i örat på mig innan...
Riktigt jävla dåligt ,, köpte en kyl o frys side by side och föraren vill inte låna sin pirra o vi bor bara 1 trappa upp så väljer han att lasta på kylen igen och åka tillbaka , jag ringde till bring kundtjänst o de säger han får göra så , alltså idiot företag ,,ringde till butiken som jag köpte kylen i från o sa jag vill inte jävla bring hos mig nästa gång
Troligen det sämsta företag jag haft att göra med. Beställde en kyl/frys från tretti.se med uppbärning. Innan leveransen ringer man upp mig och frågar om förhållandet på plats och jag var mycket tydlig med att det är 4 trappor utan hiss. När bilen dyker upp så möter jag två små taniga killar som öppnar luckan till lastbilen och konstaterar att dom inte ens vågar lyfta ner skåpet på marken, vi måste ringar någon sa den ena. Detta ledde ingenstans och skåpet åkte tillbaka med lastbilen. Dagen efter ringde jag argt (fredag)...