Aldrig mer telia. Låg på ungefär 450 kr i månaden förr i tiden och tyckte det var mycket som student. Gick in i butiken och bad dem fixa detta, vilket de gjorde enligt dem. Sen dess har jag legat på ungefär 600 kr i snitt per månad och innan sommaren gick jag in i butiken igen och frågade varför (telefonen hade gått sönder, så därför gick jag in). Du ringer för så mycket var svaret från tjejen. Jag kontaktade en kompis på telenor och bad honom att fixa ett abbonemang där, och ha skulle kolla upp mitt abbonemang. Två dagar... senare ringde han och sa att mitt abbonemang var hyfsat, ifall jag någonsin ringde till någon iom telia. I snitt ringde jag 5 samtal i mnånaden till telia, och betalade full taxa för alla andra samtal. Kontaiskt att en säljare på telenor kan kolla detta och inte deras egna personal. Hade tjejen sagt detta, och sedan erbjudit något som ordnat detta hade dom fortfarande haft mig som kund, men dessvärre tabbade dom sig. Så direkt kopplade jag abbonemang hos Telenor och plockade en slutfaktura hos telia.