CA Trädtjänst

CA Trädtjänst

www.capp.se
  • Badge2024

Välkommen till CA Trädtjänst. Sedan 2021 erbjuder jag tjänster inom avancerad trädfällning med Vassmolösa strax söder om Kalmar som utgångspunkt. Jag jobbar främst i Kalmartrakten och Öland, men även övriga Småland och Blekinge har besökts. Jag erbjuder främst trädfällning där trädets placering avgör hur arbetet genomförs....

10 omdömen om CA Trädtjänst

Sedan starten hos Reco 2024

Erik Ö
Skrev om CA Trädtjänst

Carl svarade snabbt på min fråga om han kunde hjälpa mig att ta ner ett träd på tomten. Vi kom överens om ett pris och när träden skulle tas ner. Han kom som avtalat och tog ner trädet på ett föredömligt sätt. Jag kan varmt rekommendera Carl och CA Trädtjänst för den som behöver hjälp med träd på tomten.

Mikael B
Skrev om CA Trädtjänst

Gjorde ett kanonjobb med att ta ned ett träd på våran tomt. Allt fungerade perfekt från början till slut

Håkan D
Skrev om CA Trädtjänst

Bra priskontroll, väl genomfört nedtagning och bortforsling av träd och grenar samt bra stubbfräsning! Mycket nöjd och rekommenderar CA trädtjänst för deras arbete!

MARTIN I
Skrev om CA Trädtjänst

Mycket bra, rent och snyggt efteråt.

Jimmy lennart P

Bra kommunikation och proffsigt arbete! Gick mycket snabbt och smidigt 5+

Yvonne K
Skrev om CA Trädtjänst

Mycket trevligt bemötande. Professionell och snabb trädfällning . Mycket nöjda och kan absolut rekommenderas.

Martin P
Skrev om CA Trädtjänst

Väldigt professionella och mycket trevliga att samarbeta med. Kommunikationen genom projektet var utmärkt, vilket gjorde att jag kände mig trygg och välinformerad genom hela processen. De fällde en gammal björk som stod illa till och var väldigt noggranna och duktiga. Efter avslutat arbete städade de upp efter sig, så det var rent och fint efteråt. Väldigt nöjd, rekommenderas starkt!

Anna kerstin marie F
Skrev om CA Trädtjänst

Trevligt bemötande, snabbt och ett professionellt arbete. Kan absolut rekommenderas,

Leif carl-gustav N
Skrev om CA Trädtjänst

Snabb, kompetent, trevlig och flexibel.

Peter J

Snabb trevlig ingett krångel Trädfällning