Centrum Spa Åkersberga AB

Centrum Spa Åkersberga AB

Ring 070-452 13 59 centrumspa.se

Välkommen till oss på Centrum Spa! Vi är en skönhetssalong som tar hand om dig och vårdar både ditt yttre och inre med de bästa behandlingarna för hud, kropp, naglar och skönhetsvård. Hos oss får du inte bara en behandling utan en upplevelse för alla dina sinnen. Under behandlingar hittar du allt vi kan erbjuda dig såsom...

4 omdömen om Centrum Spa Åkersberga AB

Tomasz S
Skrev om Centrum Spa Åkersberga AB

Fotterapeut hjälpte mig med inåtväxande tånagel.Ortonyxi .Hon korrigerade min tå med ortodontiskt metalltråd efter 6 veckor min tånagel är reparerad inget unt länge.Tack så jätte mycket Centrum Spa REKOMENDERAR DE VÄRKLIGEN

Monika V
Skrev om Centrum Spa Åkersberga AB

Jag upplever centrum spa som en seriös o trevlig salong Kunnig personal jag är mycket nöjd med behandlingarna

Susanne E
Skrev om Centrum Spa Åkersberga AB

Hit går jag alltid - de har ett professionellt bemötande och är mycket kunniga. Dessutom finns ett brett utbud med allt från naglar, fransar, fotvård till det extra som Vinci och LPG - allt till humana priser.

Spa Åkersberga AB och Stiven på Reco gillar detta
Jannica C
Skrev om Centrum Spa Åkersberga AB

När man kommer in på salongen så infinner det sig ett lugn och man får alltid ett mycket trevligt bemötande. Ulla är fenomenal och inlyssnande, hon vet alltid vad ditt behov är och det ger fantastiska resultat. Jag kan varmt rekommendera Centrum Spa Åkersberga och speciellt Ulla.

Spa Åkersberga AB och Stiven på Reco gillar detta