Cityfrisörerna Gävle

cityfrisorerna.se
  • BadgeThreeYears
1 786
Boka tid Ring 08-122 241 37 Dela

Välkommen till Cityfrisörerna Gävle! Vi är din frisör i Gävle och vi har funnits i över 20 år för att se till att Gävleborna håller sina frisyrer uppdaterade. Våra frisörer har gesällbrev och den utbildning som krävs för att få kalla sig professionell frisör. Tjänster: Klippning, extensions, färg, permanent, slingor, skägg,...

1786 omdömen om Cityfrisörerna Gävle

Eva E
Skrev om Nojan en del av Cityfrisörerna Gävle

Blev nöjd med min klippning och bra med dropp in 👍

Urban E
Skrev om Hazhar H en del av Cityfrisörerna Gävle

Utmärkt och lyhörd frisör som gjorde ett suveränt jobb.

Lotta H
Skrev om Hazhar H en del av Cityfrisörerna Gävle

Han är duktig och noggrann bär han klippte mig och trevlig. Erbjöd massage på ryggen under hårtvättningen.Jag är jättenöjd!!

Jngar J

Blev bra bemött. Trevlig personal. Är nöjd kommer gärna tillbaks. 😊

Klara P
Skrev om Nojan en del av Cityfrisörerna Gävle

Duktig, noggrann och lyckades ändå klippa och färga mitt tjocka hår på den tid som var bokad

Omid S
Skrev om Hazhar H en del av Cityfrisörerna Gävle

Han är jätte trevligt, proffsigt och noga med tiden. Jag är jättenöjd, ska absolut rekommendera till alla mina vänner.

Lenita T
Skrev om Nojan en del av Cityfrisörerna Gävle

Tycker han var duktig, nogrann! Gjorde ett bra jobb med håret. Dubbelkollade sitt arbete med en mer erfaren frisör också, det ser jag absolut inte som någon nackdel, tvärtom!

Barbro B

Jättetrevlig engagerad o duktig

Katarina L
Skrev om Tarika J en del av Cityfrisörerna Gävle

Blir alltid så trevligt bemött.av Tarika Klipper mig alltid hos henne för jag brukar bli så nöjd.Hon klipper så bra. Skön schamponering med ryggmassage i stolen också.

Majid J
Skrev om Mohamed (Kaya) B en del av Cityfrisörerna Gävle

Strålande! Kaya är jätte duktig på klippning och jag är mycket nöjd. Jag överväger att komma till honom från nu framöver. Jag rekommenderar Kaya! Mvh, /Majid

Nicklas W
Skrev om Hazhar H en del av Cityfrisörerna Gävle

Sonen som klipptes och det gick väldigt bra. Hazhar är väldigt duktig.

Lena Ö
Skrev om Hazhar H en del av Cityfrisörerna Gävle

Bra bemötande. Att han skulle klippa efter mina önskemål. Han var mycket duktig och noggrann, lyssnade, var noga med att göra ett bra jobb. Vanlig klippning.

Joakim H
Skrev om Nojan en del av Cityfrisörerna Gävle

Väldigt noggrann och engagerad i sitt jobb jag blev väldigt nöjd med resultatet

Carin H
Skrev om Chantelle H (Elev) en del av Cityfrisörerna Gävle

Jag är 100% nöjd med Chantelle. Både med klippning och styling.

Rosmarie B

Bra och proffsig... Resultatet blev jättebra Trevligt bemötande

Frida B
Skrev om Chantelle H (Elev) en del av Cityfrisörerna Gävle

Super duktig och noggrann! Blev väldigt nöjd med resultatet, kommer absolut tillbaka😊 tog dock längre tid än utsatt men hellre det och det blir noggrant gjort men något att jobba på 👍🏼

Lotta D
Skrev om Tarika J en del av Cityfrisörerna Gävle

Väldigt duktig o trevlig. Kommer att fortsätta att gå till henne.

Mattias L
Skrev om Ali G en del av Cityfrisörerna Gävle

Väldigt trevlig och bra frisör!

Emilia S
Skrev om Ali G en del av Cityfrisörerna Gävle

Bättre än mina förväntningar, jag är super nöjd med mitt nya hår. Bokar alltid tid hos Ali, trevlig och noggrann. Finns ingenting han kan göra bättre. 5/5 stjärnor!⭐️

Gunhild E
Skrev om Tarika J en del av Cityfrisörerna Gävle

Blevjättebra bemött av Tarika ,förväntningen jag hade var att bli klippt och få bort mitt risiga hår. Jag kommer tillbaka 🙂

Mats B
Skrev om Ali G en del av Cityfrisörerna Gävle

Trevligt och bra bemötande. Uppfyllde mina förväntningar av klippningen.

Helena A

Lyckas igen ………………..,..,,..,

Magnus E
Skrev om Mohamed (Kaya) B en del av Cityfrisörerna Gävle

Noggrann,medlyssnande o proffessionel i sin klippning. Mycket nöjd med sonens nya frisyr.

Kajsa Q
Skrev om Hazhar H en del av Cityfrisörerna Gävle

Jag både förklarade och visade en bild på hur jag ville ha det klippt men ändå så fick jag det inte som jag vill ha det.

Susanne W
Skrev om Tarika J en del av Cityfrisörerna Gävle

En duktig och trevlig frisör. Jag är nöjd och belåten med henne.

Per A
Skrev om Hazhar H en del av Cityfrisörerna Gävle

Trevlig, noggrann. Kommer att bli en bra frisör på sikt!

Sebastian W
Skrev om Ali G en del av Cityfrisörerna Gävle

Jag skulle ha beskrivit Ali som en extremt duktig och ödmjuk frisör! Det jag blir mest imponerad av är hur duktig han är på att utföra sitt arbete efter man har beskrivit frisyren på plats till honom + att han kommer ihåg vad jag som kund hade för önskemål för mitt hår tidigare gånger man varit där. Han är lugn, skicklig och kan få tiden att gå fortare genom att hålla roliga dialoger under klipptiden. Rekommenderar Ali starkt!

Per P
Skrev om Mohamed (Kaya) B en del av Cityfrisörerna Gävle

Trevlig frisör med vass sax, jag och dottern kom in för klippning. Bra utrymme för att vänta och miljön är lugn och ledig.

Mari L

👍👍👍👍😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍

Ola M
Skrev om Mohamed (Kaya) B en del av Cityfrisörerna Gävle

Lite väl dyrt. Har ingen pensionärs rabatt.

Anna R
Skrev om Hazhar H en del av Cityfrisörerna Gävle

Vänligt och lugnt bemötande. Noggrann. Frågade efter och lyssnade på vad jag önskade. Behagligt handlag.

Rose-Marie A
Skrev om Ali G en del av Cityfrisörerna Gävle

Fint bemötande och jag är väldigt nöjd med klippningen. Han berättade att vid nästa besök så får jag betala för en herrklippning med mitt korta hår, det uppskattas verkligen. Jag köpte en flaska med saltvattenspray.

Evelina E
Skrev om Chantelle H (Elev) en del av Cityfrisörerna Gävle

Jag klippte topparna och fick håret tvättat. Trevligt bemötande och är jättenöjd med klippningen!

Anna-Karin K
Skrev om Hazhar H en del av Cityfrisörerna Gävle

Han var noggrann och frågade hur jag ville ha det

Jessica H
Skrev om Ali G en del av Cityfrisörerna Gävle

Fantastisk person. Jag fick den frisyren jag önskade samt en trevlig konversation. Mycket nöjd kund!

Sofia W
Skrev om Hazhar H en del av Cityfrisörerna Gävle

Bra klippning. Tyvärr var frisören 30min försenad pga föregående kund. Att meddela att det är 10min försening men det blir 30min gör att man blir missnöjd med helhetsintrycket. Vi hade kunnat acceptera 30min så vi kunde gjort annat under tiden men att bara sitta och vänta var inte ok.

Patrick H
Skrev om Mohamed (Kaya) B en del av Cityfrisörerna Gävle

Bra bemötande och mycket nöjd men besöket

Nikolas B
Skrev om Mohamed (Kaya) B en del av Cityfrisörerna Gävle

Kaya är alltid lika bra och gör mig alltid nöjd med klippningarna. Cityfrisörerna är en fantastisk salong där man känner sig väl omhändertagen

Pernilla B
Skrev om Tarika J en del av Cityfrisörerna Gävle

Bemötande helt ok resultatet av klippningen blev inte som jag önskade

Marie-Louise N
Skrev om Tarika J en del av Cityfrisörerna Gävle

Tarika är mycket trevlig och serviceinriktad. Tarika var väl förberedd , hade informerat sig om tidigare behandlingar av håret. Är professionell i sin yrkesroll och det märks att hon har mycket kunskaper och erfarenhet.

Erika M
Skrev om Hazhar H en del av Cityfrisörerna Gävle

Lugn och noggrann, tystlåten och kunnig

Jenny G
Skrev om Hazhar H en del av Cityfrisörerna Gävle

Fint och tryggt och lyhört bemötande. Hazhar klippte vår tonårsdotter inför skolstart precis så som hon önskade efter att ha visat bilder. Dottern blev mycket nöjd! Då det var första gången hon gick till en frisörsalong hade hon sett mycket fram emot att få håret tvättat innan klippning vilket stod i bokningen skulle ingå men håret klipptes utan tvätt. Hon var ändå väldigt nöjd med både resultat och helhetsupplevelse!

Cecilia J
Skrev om Tarika J en del av Cityfrisörerna Gävle

Mitt besök var mycket fint. Hade ingen exakt plan på hur jag ville ha håret klippt men hade lite mindre guidelines i form av stil. Hon fick fria händer och jag blev VÄLDIGT nöjd med resultatet! Jag hade aldrig kommit på frisyren själv och är så tacksam att hon vågade klippa av så pass mycket. Jag är jätte nöjd och kommer återkomma till henne fler gånger!

Erika H
Skrev om Tarika J en del av Cityfrisörerna Gävle

Efter en super dålig klippning hos en annan frisörsalong räddade verkligen Tarika dotterns hår med en super fin klippning.

Janna B
Skrev om Mohamed (Kaya) B en del av Cityfrisörerna Gävle

Trevligt bemötande och bra med barn. Barnet blev väldigt nöjd

Liam E
Skrev om Ali G en del av Cityfrisörerna Gävle

Jag visade en bild på hur jag ville få mitt hår klippt och han leverade. Plus han var trevlig och kundvänlig. Jag kommer nog tillbaka igen.

Annsofie D
Skrev om Tarika J en del av Cityfrisörerna Gävle

Hon alltid glad,bra bemötande,kunnig,säker på sin sak och kommer alltid gå till henne när det är dax för klippning igen.

Ellinor B
Skrev om Tarika J en del av Cityfrisörerna Gävle

Min tidigare frisör har slutat och det är alltid lite nervöst då man skall träffa en ny frisör. Tarika ingav ett proffsigt bemötande och fattade vad jag var ute efter. Jag är mycket positiv och nöjd. Kommer definitivt boka Tarika igen.

Asar Q

mycket proffsigt! Jätte bra service

Victoria K
Skrev om Mohamed (Kaya) B en del av Cityfrisörerna Gävle

Bra och trevligt bemötande. Lyssnade på kunden (ett barn) och vårdnadshavare. Bra och proffsig klippning.