God fortsättning på det nya året! Vi har nu varit kund hos er i snart fyra år. I fredags (2017-12-29) märkte vi till vår förvåning att vi varken hade tillgång till Internet eller telefon från er som leverantör. Vi trodde så klart inte att ni hade stängt av vårt abonnemang men ni var tydligen snabbare med att stänga av vårt abonnemang än att: 1. Skicka första faktura 2. Skicka påminnelse 3. Kontakta oss och fråga varför vi inte ville fortsätta vara kund hos er eller i ett första skede fråga om första eller för den...
Com Hem AB
Omdömen totalt
2
Snittbetyg
2 omdömen om Com Hem AB
Visar 2 omdömen med 1.0 i snittbetyg
Skrev om
Com Hem AB
Skrev om
Com Hem AB
Efter ett år av oanvändbart wifi, och ett utbytt ej fungerande modem, vägrar com hem hjälpa mig se till att mitt wifi - som jag betalat 369kr per månad för - att fungera. Wifi kopplar bort flera gånger per dag och vi får starta om routern flera gånger per dag likaså. De ville inte hjälpa mig utan att tvinga mig att binda upp mig under ett till år. Vill tillägga att mitt mobila bredband från Telenor i ett Huawei-wifimodem fungerar felfritt. Olyckligtvis finns det inga andra som levererar bredband till Nacka Strand så enda...