Designo Bygg Och Arkitektur AB

4.4

8 omdömen om Designo Bygg Och Arkitektur AB

Patrik L
Skrev om Designo Bygg Och Arkitektur AB

Vi arbetar fortsatt med Disigno och har mycket positiv upplevelse, både affärsmodell, snabba svar, smarta lösningar och hjälp att hitta kostnadseffektiva val. Kan verkligen rekomendera Designo för arkitektritningar.

Kask Arkitekter AB
4.1/5 i betyg av 9 omdömen 4.1 av 9 omdömen

Kask arkitekter är en mycket proffsig byrå med rätt attityd och kunskap. Jag har som entreprenör använt mig av många arkitektfirmor för ritn

Peter Arne S
Skrev om Designo Bygg Och Arkitektur AB

Vi har fått bra hjälp och snyggt förslag som vi önskad. Mycket nöjda!

Svar från Designo Bygg Och Arkitektur AB

Tack Peter, Jätte kul att jobba med er ni var otroligt villiga att tänka utanför ramarna. Lyckat till'

Ola E
Skrev om Designo Bygg Och Arkitektur AB

Tillgänglig, trevlig och kunnig!

Svar från Designo Bygg Och Arkitektur AB

Tack Ola, roligt att jobba med er ni var lyhörda och anpassade er snabbt till bransch regler.

Bygglovshjälpen.se
4.8/5 i betyg av 68 omdömen 4.8 av 68 omdömen
BadgeThreeYears

Trevlig personal, bra service, jag är nöjd !!

Startmotor & G Startmotor & G
Peter R
Skrev om Designo Bygg Och Arkitektur AB

Kim är trevlig, hjälpsam kunnig. Rekommenderar honom varmt. Peter från Husgavel AB Byggentreprenad

Svar från Designo Bygg Och Arkitektur AB

Tack Peter, det är en glädje att jobba med dig vi hittar alltid vägar fram för kundens bästa

Johnny K
Skrev om Designo Bygg Och Arkitektur AB

Designo har ett ödmjukt tillslag vid mötena. Framfört allt inlyssnande och på så sätt bra på att återkoppla med bra förslag och idéer. Rekommenderar dem varmt.

Svar från Designo Bygg Och Arkitektur AB

Tack för ett bra samarbete! Vi ser fram emot många fina projekt

I.K.A Byggkonsult AB
4.8/5 i betyg av 74 omdömen 4.8 av 74 omdömen

Hej Bästa snabbt och professionellt

Erika linnéa D
Skrev om Designo Bygg Och Arkitektur AB

Kim är super trevlig, innovativ och har den erfarenheten jag letade efter. Hans kompetens inom branschen är guld värd!

Svar från Designo Bygg Och Arkitektur AB

Kul att du blev så nöjd, jag tycker vi fick till det bra och du lyssnade verkligen på tankar och idéer

Fredrik P
Skrev om Designo ArkitekturAB, Ekerö

Vi har använt Designo för ett större privatprojekt där hela huset ritades om och byggdes ut samt ritningar för tomten med stödmurar, rabatter, pool, garage, mm. Designo var en bra partner i projektet som utmanade oss och kom med idéer och lösningar på olika problem. Kan absolut rekommendera att anlita företaget för arkitekttjänster.

Jens Gustaf D
Skrev om Designo ArkitekturAB, Ekerö

Vi hade ett konsultationsmöte bokat angående en tillbyggnad, ute på plats vid huset. Det var innan jag hade fått tillträde till huset så jag hade ordnat med tillåtelse och nycklar från säljaren. Men ingen arkitekt från Designo dök upp vid huset. När jag ringde upp fick jag veta att personen fått förhinder och inte sett till att spara varken mitt namn eller nummer. Enormt oproffsigt.