Din Tandläkare i Solna

Din Tandläkare i Solna

dintandlakareisolna.se
  • BadgeEightYears
Boka tid Ring 08-27 01 10 Dela

Välkommen till Din Tandläkare i Solna! Hos oss får du högkvalitativ tandvård. Vi finns i Solna Centrum, i en lugn och modern klinik med den senaste utrustningen. Här har du nära till bra kommunikationer med både buss och tunnelbana. På vardagar 1 timmes fri parkering. Bland de behandlingar vi erbjuder hittar du det mesta inom...

749 omdömen om Din Tandläkare i Solna

Sedan starten hos Reco 2017

Unn W
Skrev om Din Tandläkare i Solna

Bästa tandläkaren by far! Tydlig, går igenom noga så man förstår, kommer med rekommendationer, och är otroligt trevlig! Rekommenderar varmt, för er som är rädda för att gå till tandläkaren som jag var. Tveka inte ni kommer inte ångra er!

Svar från Din Tandläkare i Solna

Tack så mycket för ditt fina omdöme, Unn :) Välkommen åter! Vänligen, Din Tandläkare i Solna AB.

Åsa E
Skrev om Din Tandläkare i Solna

Gott bemötande, proffsig behandling och goda råd. En tandläkarklinik jag nästan ser fram mot att besöka!

Svar från Din Tandläkare i Solna

Tack så mycket för ditt fina omdöme, Åsa :) Alltid lika välkommen! Vänligen, Din Tandläkare i Solna AB.

Eva A
Skrev om Din Tandläkare i Solna

Omhändertagande, försiktiga och väldigt noggranna gör att jag och min man känner oss väldigt trygga hos Din Tandläkare.

Svar från Din Tandläkare i Solna

Eva, stort tack för din fina recension :) Välkommen åter! Vänligen, Din Tandläkare i Solna AB.

Lars G
Skrev om Din Tandläkare i Solna

Ett fantastiskt gott bemötande. För mej ny tandläkare som överträffade mina förväntningar. En total undersökning i trevlig atmosfär.

Svar från Din Tandläkare i Solna

Tack för din fina recension Lasse :) Välkommen åter! Vänligen, Din Tandläkare i Solna AB.

Sylvia A
Skrev om Din Tandläkare i Solna

Det var bra fast jag gillar inte att gå till tandläkaren

Svar från Din Tandläkare i Solna

Tack för ditt omdöme, Sylvia :) Välkommen åter! Vänligen, Din Tandläkare i Solna AB.

Rita K
Skrev om Din Tandläkare i Solna

Jag har blivit väll bemött jag hade andra förväntningar när jag kom ditt men va super nöjd jag gjorde vanlig undersökning

Svar från Din Tandläkare i Solna

Tack så mycket för din fina recension, Rita :) Välkommen åter! Vänligen, Din Tandläkare i Solna AB.

Hasret U
Skrev om Din Tandläkare i Solna

Mycket bra underbara är mycket nöjd tackar så mycket

Svar från Din Tandläkare i Solna

Tack själv, Hasret :) och tack så mycket för dina 5 stjärnor! Vänligen, Din Tandläkare i Solna AB.

Franceska R
Skrev om Din Tandläkare i Solna

En otroligt proffsig upplevelse! Tryggt från början till slut!

Svar från Din Tandläkare i Solna

Franceska, tack så otroligt mycket för ditt fina omdöme. Alltid varmt välkommen till oss :) Vänligen, Din Tandläkare i Solna AB.

Sonja H

Trevliga, Vänliga, noggranna, försiktiga

Svar från Din Tandläkare i Solna

Tack för ditt fina omdöme, Sonja! Varmt välkommen åter till oss :) Vänligen, Din Tandläkare i Solna AB.

Simon N
Skrev om Din Tandläkare i Solna

Väldigt bra och tryckt, gggggggggggggggggggggggggg

Svar från Din Tandläkare i Solna

Stort tack för dina 5 stjärnor, Simon :) Välkommen åter! Vänligen, Din Tandläkare i Solna AB.

Maria J
Skrev om Din Tandläkare i Solna

Är oroligt nöjd med Din Tandläkare i Solna. Det började med ett akutbesök pga en skadad framtand som resulterade i en krona, och nu regelbundna besök då personalen på kliniken fått mig att inse att tandhälsan är enormt viktigt inte bara för munnen utan hela kroppen. Rekommenderar varmt kliniken och personalen.

Svar från Din Tandläkare i Solna

Maria :) Tack så mycket för ditt fina betyg och fina omdöme! Välkommen åter. Vänligen, Din Tandläkare i Solna AB.

HAMIT D
Skrev om Din Tandläkare i Solna

Bästa tandläkaren jag har varit hos

Svar från Din Tandläkare i Solna

Stort tack för din fina recension, Hamit! Välkommen åter. Vänligen, Din Tandläkare i Solna AB.

Amel A
Skrev om Din Tandläkare i Solna

"Det här var mitt första besök hos tandläkarna Ozan & Shiva, men redan från första samtalet med dem kände jag mig mer än välkommen. Jag har letat i ett och ett halvt år efter en pålitlig tandläkare som jag kan gå till utan att vara rädd, och jag tror att jag äntligen har hittat rätt."

Svar från Din Tandläkare i Solna

Amel, stort tack för din fina recension :) Hoppas du träffat rätt och att ditt sökande fått ett slut! Du är alltid lika välkommen hit. Vänligen, Din Tandläkare i Solna AB.

Afshin R
Skrev om Din Tandläkare i Solna

Vänlig och professionell precis det som man förväntar

Svar från Din Tandläkare i Solna

Tack för ditt fina omdöme, Afshin :) Välkommen åter! Vänligen, Din Tandläkare i Solna AB.

Marie B
Skrev om Din Tandläkare i Solna

Väldigt trevligt bemötande . Duktiga tandläkaren. Väldigt fint, rent och utrustade lokal. Ligger centralt.

Svar från Din Tandläkare i Solna

Tack så himla mycket för din fina recension, Marie :) Välkommen åter! Vänligen, Din Tandläkare i Solna.

Marianne S

Proffsigt och vänlig bemötande

Svar från Din Tandläkare i Solna

Stort tack för ditt fina omdöme, Marianne :) Välkommen åter! Vänligen, Din Tandläkare i Solna AB

Hasse B
Skrev om Din Tandläkare i Solna

Professionellt och samtidigt personligt i fina fräsch lokaler

Svar från Din Tandläkare i Solna

Stort tack för din fina recension bästa, Hasse :) Välkommen åter! Vänligen, Din Tandläkare i Solna AB

Karin Birgitta A
Skrev om Din Tandläkare i Solna

Proffsiga, extremt duktiga tandläkare! Förklarar tydligt vad som görs! Fräsch mottagning!

Svar från Din Tandläkare i Solna

Tack för din fina recension Karin :) Välkommen åter! Vänligen, Din Tandläkare i Solna.

Raminta R
Skrev om Din Tandläkare i Solna

Mycket trevligt och professionellt bemötande. Fick mycket tydlig och detaljerad förklaring av vilka åtgärder som behöver vidtas. Jag är så nöjd med besöket! :) Rekommenderas.

Svar från Din Tandläkare i Solna

Vilken trevlig läsning och kul att du vart nöjd, Raminta! Stort tack för din fina recension och välkommen åter! Vänligen, Din Tandläkare i Solna AB.

Mikaela S
Skrev om Din Tandläkare i Solna

En familjär mottagning Aldrig blivit så empatiskt och proffsigt bemött. Rekommenderas verkligen!

Svar från Din Tandläkare i Solna

Tack för din fina recension, Mikaela! Alltid välkommen åter till oss :) Vänligen, Din Tandläkare i Solna AB.

William A
Skrev om Din Tandläkare i Solna

Mycket professionell och pedagogisk. Rekommenderas varmt!

Svar från Din Tandläkare i Solna

Tack så mycket för din fina recension, William :) Alltid lika välkommen tillbaks! Vänligen, Din Tandläkare i Solna AB

Lena S

Blir alltid väl omhändertagen

Svar från Din Tandläkare i Solna

Vad roligt att höra, Lena :) Tusen tack för din recension och välkommen åter! Vänligen, Din Tandläkare i Solna AB

Andreas H
Skrev om Din Tandläkare i Solna

Alltid ett bra bemötande och tydliga genomgångar.

Svar från Din Tandläkare i Solna

Bästa Andreas, stort tack för din fina recension :) Välkommen åter! Vänligen, Din Tandläkare i Solna AB

Odd W
Skrev om Din Tandläkare i Solna

Trevligt och lärorikt besök. Tydlig beskrivning om vad och varför åtgärder behövs.

Svar från Din Tandläkare i Solna

Stort tack för din fina recension bästa, Odd :) Välkommen åter! Vänligen, Din Tandläkare i Solna AB

Fumilayo A
Skrev om Din Tandläkare i Solna

Otroligt fint bemötande, kunniga och levde upp till mina förväntningar av ett tandläkarbesök. De fick mig framförallt att känna mig trygg, vilket bevisar att Din Tandläkare i Solna är en plats dit alla kan gå och få en bra upplevelse och behandling.

Svar från Din Tandläkare i Solna

Vad roligt att läsa, Fumilayo :) Tack så mycket för din fina recension och varmt välkommen åter! Vänligen, Din Tandläkare i Solna AB

Mattias K
Skrev om Din Tandläkare i Solna

Kunnig, professionell och trevligt bemötande för en grundläggande undersökning.

Svar från Din Tandläkare i Solna

Tack så mycket för din fina recension, Mattias :) Välkommen åter! Vänligen, Din Tandläkare i Solna AB

Kim P
Skrev om Din Tandläkare i Solna

Bästa tandläkarupplevelsen jag någonsin haft! Snälla, duktiga och hjälpsamma tandläkare & tandhygienister.

Svar från Din Tandläkare i Solna

Vilken fin recension, Kim :) Tack så mycket och välkommen åter till oss! Vänligen, Din Tandläkare i Solna AB

Nina A
Skrev om Din Tandläkare i Solna

Väldigt proffsigt bemötande på alla sätt! Tydlig och enkel information kring tänderna och förebyggande god tandhälsa

Svar från Din Tandläkare i Solna

Tack för din fina recension, Nina :) Välkommen åter till oss! Vänligen, Din Tandläkare i Solna AB

Karl P
Skrev om Din Tandläkare i Solna

Vänligt och avslappnat bemötande. Pedagogisk uppföljning på tidigare besök. Proffsigt arbete. Rekommenderar starkt.

Svar från Din Tandläkare i Solna

Karl, vi är jätte glada att höra att du hade en bra upplevelse hos oss :) Tack för att du rekommenderar oss. Välkommen åter! Vänligen,

Mats Y
Skrev om Din Tandläkare i Solna

Bra bemötande, kunnig, inkännnande och förmedlade informationen om min tandstatus på ett mycket pedagogiskt särt

Svar från Din Tandläkare i Solna

Hej Mats och tack för ditt fina omdöme :) Alltid välkommen åter till oss! Vänligen, Din Tandläkare i Solna AB

Ibrahem Halil B
Skrev om Din Tandläkare i Solna

De är snälla och veta hur jobbar.

Svar från Din Tandläkare i Solna

Tack för din fina recension, Ibrahem :) Alltid lika välkommen tillbaks! Vänligen,

Magnus H
Skrev om Din Tandläkare i Solna

Jag köpte en undersökning av mina tänder och mitt tandkött. Extremt professionellt bemötande och verkar mycket kunnig.

Svar från Din Tandläkare i Solna

Tack Magnus för din fina recension :) Du är varmt välkommen åter till oss! Vänligen, Din Tandläkare i Solna AB

Samuel G
Skrev om Din Tandläkare i Solna

Supernöjd! Duktiga tandläkare som analyserar problemen korrekt och ordentligt. Var hos Distriktstandvården i Fridhemsplan för ilningar i en tand men dem kunde inte hitta problemet. Fick svaret att jag får leva med det resten av livet och blev 3000kr fattigare. Din Tandläkare i Solna hittade en infektion i roten och såg att tanden var död. Ska nu rotfyllas och sätta en krona. Blir väldigt dyrt (ca 18tkr före avdrag och ca 11tkr efter avdrag) men så ser det ut i Sverige nuförtiden. Jämfört med en akut rotfyllning jag gjorde...

Svar från Din Tandläkare i Solna

Åh vilken fin recension, Samuel :) Tack så otroligt mycket och välkommen åter till oss! Vänligen, Din Tandläkare i Solna AB

Edward Marcus John A

Pedagogiska och professionellt

Svar från Din Tandläkare i Solna

Tack så mycket för din fina recension, Edward :) Välkommen åter! Vänligen, Din Tandläkare i Solna AB

Fredrik B

Så proffsiga samt trevliga . Bästa tandläkaren jag gått till . Rekommenderas

Svar från Din Tandläkare i Solna

Jätte kul att höra, Fredrik :) Stort tack för ditt fina omdöme och välkommen åter! Vänligen,

Tony S
Skrev om Din Tandläkare i Solna

Extremt bra service och man känner sig verkligen omhändertagen

Svar från Din Tandläkare i Solna

Tusen tack för ditt fina omdöme, Tony :) Alltid lika välkommen tillbaks! Vänligen, Din Tandläkare i Solna AB

Ulla M
Skrev om Din Tandläkare i Solna

Trevligt bemötande. Bra genomgång. Bra förklaring till hur och när vi ska gå vidare.

Svar från Din Tandläkare i Solna

Tack för ditt fina omdöme, Ulla :) Varmt välkommen åter! Vänligen, Din Tandläkare i Solna AB

Emelie H
Skrev om Din Tandläkare i Solna

Otroligt trevliga och kunniga tandläkare! Förklarade hela besöket hur de skulle gå tillväga och fick mig som patient att känna mig otroligt trygg genom hela besöket. Min tandläkar rädsla blev som helt bortblåst.

Svar från Din Tandläkare i Solna

Jätte kul att läsa din fina recension, Emelie :) Tack så himla mycket och välkommen åter till oss. Vänligen, Din Tandläkare i Solna AB

Ksenja P
Skrev om Din Tandläkare i Solna

Trevligt bemötande och kunnig personal.

Svar från Din Tandläkare i Solna

Ksenja, tack så mycket för ditt fina omdöme :) Välkommen åter! Vänligen, Din Tandläkare i Solna AB

Britt-Inger L
Skrev om Din Tandläkare i Solna

Mycket bra bemötande. Duktig och noggrann. Gav mig goda råd och bra information. Lugn och trevlig.🌹

Svar från Din Tandläkare i Solna

Tack för din fina recension, Britt-Inger :) Välkommen åter! Vänligen, Din Tandläkare i Solna AB

Maria G
Skrev om Din Tandläkare i Solna

Är så nöjd med mitt besök. Här jobbar två helt fantastiskts tandläkare. Dom är proffsiga, vänliga, väldigt pedagogiska och omtänksamma. Och dom lyssnar på sin kund. Man känner sig helt trygg. Bara en sån sak att tandläkaren ringer upp och frågar hur jag mår, efter en lite bökig tandutdragning. Rekommenderas varm !!

Svar från Din Tandläkare i Solna

Maria, otroligt kul att läsa din fina recension :) Tack så jätte mycket din rekommendation och välkommen åter! Vänligen, Din Tandläkare i Solna AB

Per-olof B
Skrev om Din Tandläkare i Solna

Känns tryggt och behagligt och de är väldigt duktiga!

Svar från Din Tandläkare i Solna

Tack för ditt fina omdöme, Per-Olof :) Varmt välkommen åter till oss! Vänligen, Din Tandläkare i Solna AB

Cecilia B
Skrev om Din Tandläkare i Solna

Smidig och proffsig behandling,dessutom väldigt pedagogiska och förklarar varje moment. Har gått hos dem i sex år och kan verkligen rekommendera dessa duktiga och trevliga tandläkare!

Svar från Din Tandläkare i Solna

Cecilia, stort tack för din fina recension och rekommendation :) Jätte kul att läsa att du är nöjd med våra tjänster! Alltid lika välkommen tillbaks till oss. Vänligen, Din Tandläkare i Solna AB

Jocelyn V
Skrev om Din Tandläkare i Solna

Jag känner mig 110% nöjd. De är jättenoga, har definitivt inte bråttom, förklarar allt jobb de gör De är trevliga Snälla Noggrann Glad att jag hittat hit!

Svar från Din Tandläkare i Solna

Jocelyn, stort tack för ditt fina omdöme :) Vi är gladare för att du valt just oss! Välkommen åter. Vänligen, Din Tandläkare i Solna AB

Orn-Anong P
Skrev om Din Tandläkare i Solna

Mycket bra . Över förväntningar.

Alena M
Skrev om Din Tandläkare i Solna

Alltid bra bemötande som uppfyller alla förväntningar och lite till.

Anna H
Skrev om Din Tandläkare i Solna

Det var trevligt besök,bra undersökning och bra information.Jag är nöjd med besöket.

Anders F
Skrev om Din Tandläkare i Solna

supertrevliga och väldigt mån om patienten. Lätt och försiktig på handen

Akram J
Skrev om Din Tandläkare i Solna

Toppen på alla sätt, supernöjd. 👍👍👍

Erika T
Skrev om Din Tandläkare i Solna

Väldigt bra upplevelse, känner mig alltid omhändertagen :)