Instämmer med andra. Min dyrt batteri dammsugare V15 detekt. Den har börjat krångla strax efter garantitiden. Försökte kontakta Dyson via WhatsApp, Facebook, m.m. Kom inte längre än till kön. Inte ens dagen efter kom det något svar. Försökte även ringa och valde svensktalande support men den kunde endast engelska ..... Det får bli ett försök via ARN.
Dyson Sweden AB
4 omdömen om Dyson Sweden AB
Jag har samma problem som alla. Går inte att kontakta dom på något sätt. Ska göra en retur. Inget nummer i bruk att ringa ingen mail heller. Whats up som dom hänvisar till är ej i bruk heller. Deras live chatt på sidan är också nerlagd. Så detta företag är under all kritik. Får också ta o vända mig till ARN
Vi har också dålig erfarenhet av supporten tyvärr. Vår damsugare har inte kommit tillbaka efter reparation, ingen svarar oss längre på support (whatsup) och telefonnummret på hemsidan är inte längre i bruk. Vi kommer koppla in ARN för att föhoppningsvis försöka få någon rättvisa som konsument
Köp ALDRIG en Dyson! Jag skickade in min dammsugare i okt-23 då den slutade fungera. I april-24 efter många samtal och chattar via Whats app då jag inte fått tillbaka maskinen hotade jag med koppla in ARN o jurist då tog det 2 dagar så fick jag besked att den skulle repas. När jag väl fick den tillbaka var den fortfarande trasig OCH mitt batteri som jag inte fick loss när jag skickade in den , det var borta. Enl dom så är det DHL som tar bort dom vid transport men jag fick info om att det var ok att skicka in den MED batteriet!! Nu har jag kopplat in Arn för nu är jag så arg och besviken 😞 - poäng!!!!