Early Bird AB

Early Bird AB

Ring 4685-31 94 500
Omdömen totalt
29
Snittbetyg
1.3
Skriv ett omdöme

29 omdömen om Early Bird AB

Visar 29 omdömen med 1.3 i snittbetyg
Diego Ignacio G
Skrev om Early Bird AB

skitföretag!!!!!!! mitt paket är försenat och de visar mig inte ens när det ska levereras. har ingen kundtjänst alls, inget telefonnummer bara ett jävla mejl som ingen svarar. Jag kommer aldrig att använda det här företaget igen. plus att leveransen var dyrare än postnord, STAY AWAY !!!!

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Hans Marcus L
Skrev om Early Bird AB

De levererar ej paket till postbox, eller till den egna dörren. De satte av paketet innanför porten. I deras mail stod det att de levererat paketet till lägenhetsdörr eller postbox. Med andra ord är utdelaren otroligt lat som inte orkar gå uppför trapporna.

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Lind Erik Wilhelm Emanuel F

Bluff företag, anger att de ej kunnat leverera då adress varit blockerad vilket är ren skär lögn! Deras kundtjänst är omöjligt att nå, nr är ur bruk och efter 7 dygn inget svar från kundtjänsten via mail. Nä bojkotta och välj andra speditörer är mitt råd!

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Hans Jonas F
Skrev om Early Bird AB

Levererade flera dygn för sent, utan annan kommunikation än att det är försenat. Inget om när de förväntades leverera. Kundtjänst svarar heller inte på mina frågor kring detta. Sämre än PostNord. Kommer aldrig använda igen.

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Anja H
Skrev om Early Bird AB

Ansvarslös företaget!!!! Under 2 månadstid har 3gången min paketet delas till helt annat adressen. Kan ni inte läsa???Vi här i Skoloster får leta efter via Fb. Om nån har fått mitt paket eller kolla allas brevlådor, är det så ni vill det😡

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Maria R
Skrev om Early Bird AB

Knackat dörr i halva grannskapet för att hitta mitt paket...Igen! Vet inte hur många gånger det har hänt

Maria Elisabeth L
Skrev om Early Bird AB

Ett fullkomligt värdelöst företag som verkar ha anställda som är analfabeter! Noll servicekänsla och bemötandet från ”kundtjänst” är under all kritik. Inget svar eller uteblivet svar. Utebliven leverans på läkemedel väntat 1 vecka. Rekommenderar andra att avstå denna ”leverantör”!

Carolin B
Skrev om Early Bird AB

Sämsta företaget någonsin, 2 ggr har paketet levererats fel och inget ansvar togs och nu har dom skickat tillbaka mitt paket till Norsborg utan försök till leverans och skriver att paketet är försenat pga många paket som ska delas ut. Riktigt skämt företag! Omöjligt att få tag i deras kundtjänst och när man väl får kontakt med dom är dom inte behjälpliga ändå. Hade gett minus betyg men tyvärr är 1 det lägsta.

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Niclas I
Skrev om Early Bird AB

Blåsning på mina varor, inget ansvar, sämst kundtjänst. Stay away!!!

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Teemu M
Skrev om Early Bird AB

Skitföretag som blåser folk. Påstår sig ha levererat varor fast dom inte gjort det. Och inte har dom tagit foton vid leveransen för att bevisa att dom levererat. Akta er för detta företag, hämta hellre ut era försändelser hos något ombud.

Tobias J
Skrev om Early Bird AB

Helt fantastiskt värdelösa. Uteblivna leveranser, felleveranser, inget svar från kundtjänst när man mailar. Jag kommer aldrig mer beställa något som levereras genom det här skitföretaget!

Lars W
Skrev om Early Bird AB

Två leveranser som varit ordentligt försenade typ två veckor och båda har dom lämnat över till PostNord för att dom påstår att dom inte kommit in på grund av portkod dom har fått. Fick hämta ut dom själv på utlämningsställe. Det sista paketet fick jag en leveransbekräftelse på men det hade inte kommit givetvis. Inget att hänga i granen..!!

Linda B
Skrev om Early Bird AB

VARNING! Vid val av detta fraktsätt ansvarar du själv över försändelsen från och med att Earlybird levererat och registrerat leveransen. Jag fick aldrig mina paket.

Josef W
Skrev om Early Bird AB

Tredje gången deras bud snor paketet. Företaget tar inget ansvar utan hänvisar till företaget som skickat för återbetalning. Så nu sitter jag med olevererade varor och en försäljare som undrar varför jag ännu inte fått mitt paket, suck att det är jag som ska bli misstrodd men fin bonus för buden, hittar väl mina prylar på marketplace snart.

Mattias J
Skrev om Early Bird AB

Dom är helt värdelösa! Undvik att använda detta företag för leverans! Jag hade en kund som handlade en produkt via vinted och valde dom som frakt alternativ men dom kunde inte hitta paketet trotts att det stod synlig mitt framför min ytterdörr. Så nu förlorade jag denna kund och får nu inte in pengarna för vara jag skulle sålt och får vänta på att någon annan köper den! sjukt dåligt! Mejlade även o fråga dom utan någon som helst återkoppling........

Åsa J
Skrev om Early Bird AB

Skickar tillbaka mitt paket utan att tala om varför Har aldrig behövt klaga förut men den här gången blev jag riktigt besviken. Jag fick detta sms av dem idag. Hej! Leveransen har tyvärr avbrutits och paketet skickas nu tillbaka. Vänligen kontakta deras kundservice vid frågor. Ingen förklaring varför ni nu skickar tillbaka varan, och det går inte att ringa dem, säger att växeln är fullbelastad. Hade varit himla trevligt att veta varför ni skickar tilbaka mitt paket innan ni ens pratat med mig. Jag har inte bett om det

Mariana E
Skrev om Early Bird AB

Nu är det andra gången på kort tid som E B inte kunnat leverera eftersom de inte kan koppla mitt namn till min adress. Det är definitivt sista gången jag använder mig av denna tjänst

Anna Katarina N
Skrev om Early Bird AB

Blufföretag. Att Bonnier ställer sig bakom detta skämt är helt otroligt.

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Atosa J
Skrev om Early Bird AB

Ingen paketleverans men ändå markerat som levererat. Frågar efter bildbevis men sånt inte finns. Sms-meddelande i samband med leverans saknas också men ändå påstår företaget att de levererat paketet. Kundtjänst ska svara inom 24 timmar men det tog 88 timmar innan svar skickades. Tack och lov det var inget dyrt i paketet och Apotea ska skicka ett nytt paket. Aldrig mer Early Bird och snart är deras rykte lika illa som PostNord om de inte agerar och säkerställer leveranser!

Alex Billie S
Skrev om Early Bird AB

"Svarar inkomst 24 timmar" Aj jo gått 4 dagar nu utan svar eller uppdatering. Kommer aldrig använda denna service igen.

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Birgitta A
Skrev om Early Bird AB

Växeln är alltid överbelastad oavsett vilken tid och dag man ringer

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Rubiela D
Skrev om Early Bird AB

Early bird förlorade min beställning och kan, Inte känna igen att paketet försvann för att inte känna ansvar för faktumet

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Susanne Ingegerd N
Skrev om Early Bird AB

skitföretag. när man ringer så växeln överbelastad. hur många kan ha ringt prick kl 09:00??. skulle leverera mitt paket i natt men dom hittar inte min adress vilket är skitsnack, dm har levererat dit tidigare. hur kan företag anlita detta företag?????

Pär L
Skrev om Early Bird AB

Usel service. Svårtillgängliga, svarar inte på mail-formulär via deras hemsida. Lovar svar inom 24h. Det har nu gått 72h, ännu ingen respons. Efter mycket googlande finner jag ett telnummer på Hitta.se. With no Joy - man skyller på överbelastad växel, försök senare. Statusuppdateringar laggar. Temu har bättre koll men Early Bird går ut med att spårning ska gå med appen ”Mina Paket” Stämmer inte, Early Bird är inte en valbar tjänsteleverantör. Jag tycker Early Bird lovar runt men håller tunt🤬

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Joakim S
Skrev om Early Bird AB

Usel jävla tjänst som varje gång har svårt och hålla tiderna samt aldrig kan läsa namnet på brevlådan. Och jag antar att de inte är första gången dom får en anmälan på sig för hur dom misskötter sig. Välja ALDRIG denna usla skit tjänst!!!!!

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Yahya S
Skrev om Early Bird AB

Den 13 Aug 2024 kl 7:02 har jag fått en SMS att min låda har levererat vid dörren, vi öppnade dörren direkt men fans ingen låda och vi har titat i hella huset fans ingenting Kolli-ID: 00373402216003235328

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Albert I
Skrev om Early Bird AB

Chaufförer som inte hittar adress De leverera aldrig till oss och de skriver att chauffören inte hitta adressen. Antingen har de chaufförer som inte hittar bra eller de gör det med flit för att slippa levererar själv paket. Vi måste alltid hämta själv från deras ombud.

Fredrik anton mathias T

Mitt förstahandsval när det gäller speditörer! Jag har säkert ett 15-tal leveranser från företaget och ingen av dom har jag något att anmärka på. Snabbt och säkert! Ett plus är att man slipper att ange portkod/porttelefon!

Philip lars erik W
Skrev om Early Bird AB

Supersnabb och billig leverans!

Filtrera omdömen