Undvik EasyPark !! Så dåligt kundservice , har ringt dom flera gånger och man får ingen hjälp och kommer typ aldrig fram.
Easypark AB
11 omdömen om Easypark AB
Sjukt krångligt att slippa avgifter när man ska använda webappen istället för appen (Vad är ens webbapp?! Är det inte en app så är det väl webben!) när man parkerar i Stockholm. Avslutat mitt konto, det finns andra appar.
Raderade precis appen. Många gånger krånglar det och dyrt är det. Fick precis en bot pga att appen inte fungerade. Försökte göra rätt för mig och betala parkering och då jag kontaktade Easy Park var det inte ett trevligt bemötande jag fick. Tänker att man kunde få NÅGON kompensation för bot som gavs pga Easy Park, om så bara en vänlig röst i telefon med lite uppvisat medlidande. Nej tack till Easy Park!!!
De har en väldigt dålig kundservice, deras app kan ofta hänga sig och blir det någon som helst fel på grund av deras tillkortakommande så är det helt tondöva vad gäller kundbemötandet. Det är synd att man ibland måste betala via dem men jag hoppas att det som äger marken läser sådana recensioner och inte tar in detta dåliga bolag mer.
Detta företag finns för att bötfälla och ej upprätthålla ordning på parkeringarna. Betalade en parkeringsbiljett för 400 kr, fick 2 böter på totalt 1800 kr. Tillsammans med kundtjänst kom vi fram till att jag skrivit en fel bokstav på mitt reg nr i Appen. Så jag har egentligen gjort allt rätt och riktigt by the book och betalat p-avgift men såg ingen som helst goodwill med att felstavning i deras app kan hända. Så min dyra böter är för att jag stavat fel och inte för att jag parkerat fel eller struntat i att betala, och...
Skam företag som inte optimerat sin app rätt, tar pengar för din parkering och ser till att du får en bot på det hela. Lurar människor, bojkotta detta skit
Helt plötsligt fick jag en pappersfaktura, jag som alltid tidigare fått faktura via email. Så nu fick jag betala 250% mer i avgift pga detta otyg.
Parkerade på sätra torg, läste på skyltarna att man ska installera app easy park, gjorde det och fyllde i alla uppgifter, påbörjade parkering. Kom tillbaka till bilen och hade fått böter. Då har denna SKIT app angivit fel områdeskod. Jag kontaktade EasyPark och dom sa att man måste kontrollera att den förslagna områdeskoden stämmer. Det står INGET om det på skyltarna. Och dom vägrar att ersätta mig för denna p-bot. Dom tar inget ansvar alls. Så dom tillhandahåller en tjänst / funktion som inte fungerar tilförlitligt. Som...
Lurendrejeri rakt igenom. Bekräftar inte beställd parkering och skickar svindyra p-böter och avgifter långt efteråt. Använd en annan parkeringsapp!!
Lurendrejeriföretag, se upp!! Om du kan betala med någon annan app i närområdet, till exempel Betala P, så gör det. De marknadsför att man endast betalar för den tid man parkerar vilket är bullshit! Glömde en sak på kontoret i Solna och fick snabbparkera 5 minuter efter att redan ha betalat 50 kronor i en annan parkering för att ha varit där en längre tid. För dessa 5 minuter debiterade dem mig 25 spänn. Det ska alltså kosta 20 kronor i timmen att stå där. De motiverade det med att 20 kronor är minimiavgift samt att det...
Jag blev ilurad ett slags avtal med en månadskostnad som jag inte tackat ja till. Verkar vara ett slags blufföretag där de inte informerar om vad tjänsten går ut på. Väldigt oseriöst.