El Pulsen AB

El Pulsen AB

Letar du efter en pålitlig elektriker? Elpulsen hjälper både företag och privatpersoner med alla typer av elinstallationer, oavsett om det gäller stora projekt eller mindre uppdrag. Vi har lång erfarenhet och gedigen kunskap, så du kan känna dig trygg när du anlitar oss. Varför välja Elpulsen? – Kostnadsfria hembesök inför...

9 omdömen om El Pulsen AB

Sedan starten hos Reco 2024

Thomas L
Skrev om El Pulsen AB

Toppklass! Kunnig, snabb, noggrann. Proffsigt utförd elsanering av vår lägenhet. Vi fick många värdefulla tips. Lyhörd för våra önskemål. Mycket trevligt bemötande och alltid snabb återkoppling.

Svar från El Pulsen AB

Hej Thomas, Stort tack för ditt fina omdöme! Vad roligt att höra att du är så nöjd med vårt arbete. Det känns extra bra att se vilken stor förändring lägenheten genomgått efter den tuffa vattenskadan. Vi strävar alltid efter att vara lyhörda och ge våra kunder det lilla extra, så det gläder oss att du upplevde det så. Allt gott!

Fanny L
Skrev om El Pulsen AB

Jimmy och Zenita på Elpulsen har verkligen gjort ett fantastiskt jobb med mitt hus i Stockholm. Deras professionalism och noggrannhet syns i varje detalj. Jag blev särskilt imponerad av deras förmåga att lyssna på kundens behov och anpassa sina lösningar därefter. Om du letar efter pålitliga hantverkare som levererar resultat av högsta klass, kan jag verkligen rekommendera Jimmy och Zenita på Elpulsen.

Svar från El Pulsen AB

Hej Fanny. Tack så mycket för ditt fina omdöme! Vad roligt att höra att du är så nöjd med vårt jobb, och extra kul att du uppskattar de små detaljerna lika mycket som vi gör. Det betyder mycket för oss! Vi ser fram emot att hjälpa dig igen i framtiden

Jimmy T
Skrev om El Pulsen AB

Proffsiga, trevliga och pålitliga. Gjorde dragning av el och belysning i mitt nya kök. Följde mina taffliga instruktioner och det blev kanon. Rekommenderas!

Svar från El Pulsen AB

Hej Jimmy, Stort tack för ditt omdöme! Vilket fint kök ni fått, och det är verkligen fantastiskt att ni valde att behålla originaldetaljerna från det vackra 50-talsköket – det ger en så härlig charm! Samtidigt är det toppmodernt med all den senaste elinstallationen. Vi är glada att resultatet blev precis som du ville. Hör av dig om du behöver oss igen i framtiden! Allt gott!

Louise P
Skrev om El Pulsen AB

El Pulsen AB har ett professionellt, kunnigt och behagligt bemötande. Kommer alltid på avtalad tid och är alltid lugn, noggrann och lösningsorienterad med ett kreativt och flexibelt "tänk". El Pulsen har med råge levt upp till mina förväntningar varje gång jag anlitat bolaget och oberoende av om det varit fråga om "små" jobb, t.ex. nya vägguttag, eller större uppgifter som fasad- och utomhusbelysning. Sammanfattningsvis kan jag varmt rekommendera bolaget!

Svar från El Pulsen AB

Hej Louise, Stort tack för dina fina ord! Det är alltid ett nöje att arbeta hos dig och följa med i dina kreativa projekt. Vi uppskattar verkligen att du värdesätter vårt lugna och flexibla arbetssätt, och det är alltid extra roligt att få vara en del av både små och stora jobb hos dig. Jag hoppas att du och dina hundar kommer att trivas i trädgården med din nya utomhusbelysning – det gör verkligen ett lyft nu när vi går mot mörkare årstider! Allt gott!

Fredrika G
Skrev om El Pulsen AB

Renoverade lägenhet och byggde nytt kök och fick hjälp av Jimmy med att ordna upp elen. Han var trevlig, proffsig och kom i tid, samt förklarade vad han gjorde och varför vilket var väldigt uppskattat av någon som jag som kan noll om el och eldragning. Faktureringen var också mycket rimlig. Kan starkt rekommendera!

Svar från El Pulsen AB

Hej Fredrika, Vad roligt att höra! Stort tack för ditt omdöme! Det gläder oss att du var nöjd med vår hjälp och att du kände dig informerad under arbetets gång. Vi strävar alltid efter att vara professionella och tillgängliga, så det är extra kul att få bekräftelse på det. Tack för din rekommendation, och tveka inte att höra av dig om du behöver hjälp igen i framtiden! Allt gott!

Christina G
Skrev om El Pulsen AB

Väl utfört arbete. Mycket serviceinriktad.

Svar från El Pulsen AB

Hej Christina, Tack för ditt fina omdöme, det betyder mycket för oss. Tveka inte att höra av dig om du behöver hjälp igen! Allt gott!

Roland S
Skrev om El Pulsen AB

Mycket gott bemötande från elmontören, kontakt och arbete gick smidigt och bra.

Svar från El Pulsen AB

Hej Roland, Tack så mycket för ditt omdöme! Det gläder oss verkligen. Vi strävar alltid efter att ge bästa möjliga service. Det har verkligen varit en ära att få flera uppdrag i en så fantastisk miljö och en byggnad från 1930-talet – det känns som att man får vara en del av historien! Arkitekturen och atmosfären ger verkligen en unik känsla. Ser fram emot nästa uppdrag! Allt gott,

Anders W
Skrev om El Pulsen AB

En kompetent och trevlig kille som fixade hela min lägenhet och var behjälplig med inköp och tipsade om andra hantverkare som också var jättebra. Jag rekommenderar honom verkligen. Anders

Svar från El Pulsen AB

Hej Anders, Vad roligt att höra! Vi är glada att vi kunde hjälpa till med din lägenhet och att vi kunde hjälpa med bra tips om andra duktiga hantverkare. Extra roligt att få vara med och tipsa om belysning som kan passa i ditt hem. Tack för din rekommendation, och tveka inte att höra av dig om du behöver hjälp i framtiden! Allt gott,

Joel E
Skrev om El Pulsen AB

Bra bemötande. En snabb, proffsig och kunnig service.

Svar från El Pulsen AB

Hej Joel, Tack för ditt omdöme, roligt att höra! Ni får det verkligen jättefint! Säg gärna till om du behöver hjälp med att hänga upp lamporna – vi står gärna till tjänst. Allt gott!