Elektrikern i Karlstad AB

Elektrikern i Karlstad AB

elektrikernkarlstad.se
  • Badge2024

Elektrikern i Karlstad finns här för att hjälpa dig med alla dina projekt! Vi specialiserar oss på elservice och elinstallationer i nya och befintliga anläggningar för både privatpersoner och företag. Vi gör allt från mindre elinstallationer till mer omfattande nyinstallationer av elsystem. Bland annat erbjuder vi installation...

42 omdömen om Elektrikern i Karlstad AB

Sedan starten hos Reco 2024

Jonas B
Skrev om Elektrikern i Karlstad AB

Fick ett väldigt bra bemötande av Elektrikern I Karlstad AB. När kunighet och hög arbetsmoral kombineras blir det helt enkelt väldigt bra. Ett klockrent företag som jag kommer att anlita till alla mina projekt i min husrenovering framöver. Rekommenderas starkt.

Robin R
Skrev om Elektrikern i Karlstad AB

Jag vill bara ge en stor eloge till Elektrikern i Karlstad för det grymma jobbet de gjorde hemma hos mig på min övervåning. Jag är verkligen supernöjd! Från första kontakten till sista detaljen har de varit hur schyssta som helst. De fixade allt snabbt och smidigt, och inget var någonsin för mycket besvär. Verkligen trevliga och lätta att ha att göra med, och dessutom otroligt duktiga på det de gör. Om du behöver en elektriker som verkligen bryr sig och levererar toppklass, så kan jag varmt rekommendera dem!

Göran L
Skrev om Elektrikern i Karlstad AB

Tjänsten var att laga ett elfel som gjorde att ugn och häll inte fungerade. Elektrikern var mycket kunnig och trevlig. Tiden det tog från kontakt till utförande var föredömligt kort. Jag är mycket nöjd och kommer fortsätta anlita Elektrikern i Karlstad AB om behov uppstår i framtiden.

Fredrik H

Snabb,smidig och professionell Rekommenderar starkt

Christian R
Skrev om Elektrikern i Karlstad AB

Fick hjälp med elen i köket. Jättenöjd med arbetet och inga krångligheter

Benjamin E
Skrev om Elektrikern i Karlstad AB

Smidigt, flexibelt och professionellt bemötande.

Torbjörn I

Kompetenta serviceinriktade helt Enkelt proffs

Rune W
Skrev om Elektrikern i Karlstad AB

Klockrent! Löste allt och kom med mycket bra rekommendationer. Jobbade effektivt!

Martin H
Skrev om Elektrikern i Karlstad AB

Goda råd, grym service och skitsnyggt slutresultat!

Peter C
Skrev om Elektrikern i Karlstad AB

Funkar mycket bra 👍 kommer att ha ett bra samarbete. Peter

Per E
Skrev om Elektrikern i Karlstad AB

Otroligt enkel och proffsigt, kommer att rekommendera er till andra.

Leila A
Skrev om Elektrikern i Karlstad AB

Kommer när han lovar, snygga arbeten, får tips om bra lösningar, inga överraskningar på fakturan. När ett problem är svårlöst är han ärlig och föreslår alternativ.

Jimmy R
Skrev om Elektrikern i Karlstad AB

Smidig kommunikation och kom med bra förslag på åtgärder.

Göran S
Skrev om Elektrikern i Karlstad AB

Trevliga, kundfokuserade, gör ett bra arbete

Arne B
Skrev om Elektrikern i Karlstad AB

Bra och trevligt bemötande, högt yrkeskunnande. Snabbt jobbat med snyggt utförande och materialval. Vi bytte belysning i kök och badrum.

Kök O
Skrev om Elektrikern i Karlstad AB

Väldigt lyhörda och har en god kommunikation genom hela projekt. Enkelt och roligt samarbete!

Jonas F
Skrev om Elektrikern i Karlstad AB

Snabb, flexibel, bra pris och trevligt bemötande! Toppen elektriker !

Mikael J
Skrev om Elektrikern i Karlstad AB

Proffsigt o kundvänligt o riktigt bra utfört arbete

Maria Jarnevi K
Skrev om Elektrikern i Karlstad AB

Kort väntetid, var på plats avtalad tid. Stor social kompetens med trevligt bemötande. Jobbade snabbt och avtalat material var medtagit.

Erik N
Skrev om Elektrikern i Karlstad AB

Anlitade Elektrikern i Karlstad för att åtgärda lite smågrejer i min villa samt för lite installation av Plejd. Utmärkt arbete och jag ser fram emot att återkomma med framtida jobb!

John-Erik S
Skrev om Elektrikern i Karlstad AB

Toppenbra och snyggt arbete samt mycket trevliga och kunniga. Kan bara varmt rekommendera denna firma

Carl Åke L
Skrev om Elektrikern i Karlstad AB

1. Mycket bra ! 2. Höga, som infriades snabbt och bra. 3. Köp och installation av laddbox till elbil.

Maria J
Skrev om Elektrikern i Karlstad AB

Enkelt och smidigt! Vi är mycket nöjda med det utförda jobbet.

Lars D
Skrev om Elektrikern i Karlstad AB

Bra bemötande, säger till att han inte kan på grund av andra jobb men återkommer när han kan vilket är bra, sällan jobbet är akut. Kommer också akut på helg när det är något akut fel

Johan G
Skrev om Elektrikern i Karlstad AB

Snabb och bra resultat. Och kommer utsatt tid

Petter J
Skrev om Elektrikern i Karlstad AB

En seriös el firma med mycket kompetenta elektriker. De var hjälpsamma och kom med egna idéer på lösningar, utförde jobbet snabb och med hög kvalitet! Kan starkt rekommenderas!

Torbjörn J
Skrev om Elektrikern i Karlstad AB

Ett bra bemötande, och de levde verkligen upp till de förväntningarna med råge. De har en god kunskap och ger goda råd och tips som man kan bolla innan arbetet utförs. Jag har anlitat den här firman några gånger till att montera tak spottar, utebelysning och lite annat smått och gott. Jag kan varmt rekommendera denna firman. Toppen betyg. Jönsson

Jan Erik A
Skrev om Elektrikern i Karlstad AB

Profsigt, vänligt,o gav intryck av kunniga. Det jobb de gjorde blev snabb klart och jagblev mycket nöjd med jobbet , jag kom i kontakt med dom hos min mors son, där fick jag förtroendet, de bytt två elcentraler hos mig, jag tänker fortsätta att anlita dom.

Alexander B
Skrev om Elektrikern i Karlstad AB

Har bl.a bytt min elcentral och dragit el i vårt nyrenoverade badrum. Trevligt bemötande och var hjälpsam vid olika funderingar. Tryggt och professionellt.

Margareta L
Skrev om Elektrikern i Karlstad AB

Trevlig bra bemötande o kunnig

Åke S
Skrev om Elektrikern i Karlstad AB

Snabb och bra service och trevligt bemötande.

Peter W
Skrev om Elektrikern i Karlstad AB

Väl utfört arbete och hade en snabb tillgänglighet, samt en bra prisbild på det arbete som utfördes. Jag kommer absolut att kontakta företaget om jag har behov av mer hjälp i framtiden. Mycket bra utfört.

Bengt N
Skrev om Elektrikern i Karlstad AB

Trevligt uppträdande, snabbt och bra arbete, lätta att gå kontakt med och snabba anbud

Reima S
Skrev om Elektrikern i Karlstad AB

Ett bra genomfört arbete, punktlighet och med mycket bra bemötande!

Elin J
Skrev om Elektrikern i Karlstad AB

Han var toppen! Trevlig, tillgänglig, svarade snabbt, kommunikativ och service mindes. Jobber blev snabbt gjort, snyggt och på utsatt tid. Rekommenderar alla att välja elektrikern i Karlstad AB.

Sonja L
Skrev om Elektrikern i Karlstad AB

Eftersom jag anlitat dem tidigare så visste jag att de kommer när de har lovat o monteringen av mitt elelement gjorde de snabbt o bra så jag är mer än nöjd.

Jane L
Skrev om Elektrikern i Karlstad AB

Proffsigt på alla sätt. Kunnig och bidrar på ett konstruktivt sätt för att få bästa lösning.

Christer L
Skrev om Elektrikern i Karlstad AB

Proffsigt arbete med mycket trevlig personal.

Peter L
Skrev om Elektrikern i Karlstad AB

Trevlig, kunnig och prisvärd.

Bodil W
Skrev om Elektrikern i Karlstad AB

Snabb hjälp och vänliga och professionellt

Thomas L

Snabbt, bra och väl genomfört. Thomas Lövgren

Bas B
Skrev om Elektrikern i Karlstad AB

Vi har jobbat med Alexander under vår renovering av övervåningen. Han har visat bra kunskap och teknisk förmåga att gå igenom hela byggprocessen innan vi började. Jobbet utförde han precies som offerten (och till samma pengar) och även lämnade möjlighet för extra saker vi frågade. Vi är jättenöjd med alla job han har gjort för oss och rekommenderar Elektrikern i Karlstad varmt till alla.