Mycket bra. allt perfekt Rekommenderas Mvh Nicklas
26 omdömen om Sebastian Egrelin
Vi bockar och bugar för både projektet och bemötandet ifrån er, blev ett riktigt lyft med denna investering :) Må bäst!
När det var dags att ta fram underlag för byte av fönster på vår bostad så var en av leverantörerna Elitfönster på plats i Nyköping. Sebastian kom hem till oss och räknade på jobbet samt besvarade våra frågor. Vårat beslut landade på att beställa genom Sebastian då han var mycket hjälpande, gott bemötande och väldigt professionell sida. Vi har haft hjälp från offert, till beslut och även efter att jobbet var avslutat har vi haft otroligt bra återkoppling samt diskussioner. Var väldigt mån att allt skulle bli så bra som möjligt...
Ett stort tack Fredrik för dessa lovord, jag tar åt mig och uppskattar verkligen att du skriver av dig ordentligt. Otroligt kul med positiv respons på det jag lägger ner min själ i, skönt med lite bekräftelse att vi är på rätt spår vad gäller kundvård. Vi vill även rikta ett stort tack till er, montageteamet har uppskattat hur ni har bemött dem väl på plats och hur ni har samarbetat med grabbarna under hela projektets gång. Som jag har sagt ifrån första början, är det minsta lilla i framtiden så är jag alltid tillgänglig...
Positivt bemötande. Inspirerande
Tack för väl valda ord, dessa tar jag med mig :D
Trevligt bemötande, med god respons på frågor. Bjuder på sig själv på ett lagom sätt. Höll ihop trådarna bra i smb med vårt fönste/dörr byte.
Jag bockar och bugar, jag är själv väldigt nöjd utöver projektets slutresultat, alltid roligt när man gör något utöver det vanliga med :) Stort tack för denna gång, är det minsta lilla så finns jag alltid nära till hands :) Ha det fint!
En mycket trevlig person som kan sitt jobb. Lätt att nå. Inger förtroende
Tackar så hjärtligt för den fina kommentaren och ett stort tack för ett fint omdöme jag tar med mig :)
Sebastian är lätta att få kontakt med och försöker alltid lösa problem på bästa sätt. Enkel, trevlig och serviceminded. Precis som man önskar av en säljare.
Detta var ljuvlig läsning, stort tack för ett riktigt fin omdöme. Sen ska vi tacka för ett otroligt roligt projekt, dyker det upp frågor eller funderingar så vet du vart du hör av dig för minsta lilla :) Må bäst!
Han lovade vid säljbesöket att hans mål var att vi skulle vara 100% nöjda när allt var klart. Men så blev det inte. Ett fönster var fel vid leveransen, persiennerna monterades slarvigt och vi har precis nu upptäckt att tilluftsventilerna har blivit täckta på utsidan av plåt som hindrar luftflödet och utomhusdel saknas. Hur går vi vidare med problemet?
Hej Hans, Det är alltid min målsättning, det fönster som kom med en mittpost på fel sida kunde vi beställa ett helt nytt att montera men där valde ni att erhålla ersättning för att behålla detta fönster. Persiennerna var en tråkig historia att montörerna lyckades missa att få till magneterna på rätt plats, men även här såg vi till att korrigera alla persienner och hitta en lösning på problemet :) När det kommer till spaltventiler på ett vridfönster så syns det ingenting på utsidan och finns ingenting som kan täckas...
Mycket bra bemötande, snabba svar, serviceinställd, trevlig.
Hej Dick, Stort tack för de fina orden, detta tar jag verkligen med mig :) Ert projekt var helt klart något utöver det vanliga, men herregud vad bra det blev! Ha det fint och ta hand om er! :)
Funkat klockrent! Trevlig, bemötsam, allt fungerade so det skulle!
Hej Anna, Superkul att du är nöjd med hela upplevelsen, dyker det upp frågor eller funderingar så vet du att jag alltid finns tillgänglig för support :) Ha det bäst! :)
Jag har aldrig träffat honom men jag har haft mycket kontakt med honom. Det var ju lite olyckligt att firman skulle ha så lång semester så vi inte hann få terassdörrarna innan alla kom hit under sommaren, utan först i mitten av augusti. Men när de väl var på plats är jag väldigt nöjd. Tyvärr har inte knäppningen i handtaget blivit åtgärdat än. Jag väntar att det ska åtgärdas! När det är åtgärdat får han en stjärna till i min bedömning.
Hej Britta, Det är fabriken som varit stängd pga industrisemester som påverkar leveranstiderna lite extra på sommaren :) Knäppning i handtaget är registrerat hos eftermarknad, nytt handtag är sedan tidigare beställt och du kommer bli kontaktad utav serviceteam så fort det är din tur :) Är det minsta lilla så finns jag alltid tillgänglig för support 😊👌 Tack för denna gång och ha det bäst! 🥳