EMR Group

EMR Group

• BadgeTwoYears

EMR Group erbjuder premiumprodukter för entreprenad, åkeri, lantbruk och industri. Direkt från tillverkare utan dyra mellanhänder samarbetar vi med dom bästa tillverkarna i Europa. Under de senaste 20 åren har EMR Group utvecklat olika produkter, Flat Fix punkteringsvätska för att förebygga och laga punkteringar, Viking Additiver,...

464 omdömen om EMR Group

Stig L
Skrev om EMR Group

Fungerar bra har testat på några saker

Olof P

Snabb leverans! Väldigt bra Allt stämde och fungerade

Svar från EMR Group

Hej olof Tack för att du tog dig tid att ge oss feedback. Vi är glada att höra att du är nöjd med leveransen, servicen och produkten.

Jonathan W
Skrev om EMR Group

Snabb support då orden inte var rätt när jag fick paketet. Fick åka en extra gång till paketutlämningen utan ersättning men fick iallafall rätt grejjer

Svar från EMR Group

Hej Jonathan, tack för att du tar dig tid att ge oss återkoppling. Vi gjorde ett misstag i din leverans och precis som du säger så skickade vi direkt ut det som saknades. Vi är bara människor och ibland blir det fel, tyvärr.

Magnus K
Skrev om EMR Group

Snabb leverans bra produkt till bra pris.

Svar från EMR Group

Hej Magnus Tack för din feedback! Vi är glada att du är nöjd, med den snabba leveransen och produkten till ett bra pris.

Dan B
Skrev om EMR Group

Snabbt och enkelt Ett bra sätt att handla på

Svar från EMR Group

Hej Dan Tack så mycket för din fina feedback! Vi är glada att höra att alla funkade bra.

Jukka S
Skrev om EMR Group

Hej! Jag köpte en vara . Alt funkade jätte bra . Mycket nöjd tack!

Svar från EMR Group

Hej Jukka Vad kul att höra att du är nöjd med ditt köp av DPF Super Clean och att allt fungerade bra! Tack för att du tog dig tid att ge oss feedback.

Thomas J
Skrev om EMR Group

Allt funka bra och eran rost borttagare fungera väldigt bra så väldigt bra saker ni har !!

Svar från EMR Group

Hej Thomas Tack så mycket för den positiva feedbacken! Det är roligt att höra att 918 Rost Killer fungerade bra för dig och att du är nöjd med våra produkter.

Ethan O
Skrev om EMR Group

Väldigt snabb leverans och bra service.

Svar från EMR Group

Hej Ethan Det låter toppen att du är nöjd med både leveransen och servicen!

Rolf B
Skrev om EMR Group

Bra väldigt snabb leverans.perfekta varor.

Svar från EMR Group

Hej Rolf Tack för den positiva feedbacken! Roligt att du är nöjd med både leveransen och produkterna.

Gillis H
Skrev om EMR Group

?????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????++

Svar från EMR Group

Hej Gillis Stort tack för dina fyra plus! Vi håller med om att det kan kännas onödigt att behöva skriva en text. Vi uppskattar verkligen att du tog dig tid ändå!

Tommy K
Skrev om EMR Group

Bra prod. Snabb lev. ………………,……::::.

Svar från EMR Group

Hej Tommy Stort tack för ditt omdöme! Vi är glada att du är nöjd med både produkten och leveransen.

Anders N
Skrev om EMR Group

Enkelt och snabbt med återkoppling. Toppen

Svar från EMR Group

Hej Anders Tack så mycket för ditt fina omdöme! Vi är glada att du är nöjd med hur smidigt och snabbt allt gick.

Reidar L
Skrev om EMR Group

Jättenöjd med alla de produkter jag köpt här sedan många år nu. Mycket snabb leverans. Tack

Svar från EMR Group

Hej Reidar Stort tack för din fina recension och för att du har varit kund hos oss under så många år! Det gläder oss verkligen att höra att du är nöjd med både produkterna och den snabba leveransen. Vi ser fram emot att fortsätta ge dig samma goda service framöver.

Lars R
Skrev om EMR Group

Jag har inte fått några varor leverade utan man har hänvisat till K-Bygg Färingsö Trä där man skall hämta istället för Direkten på Banergatan nära mitt hem som utlovats. Dessutom är beställningen så liten att den kan sändas i kuvert per post

Svar från EMR Group

Hej Lars, Jag beklagar att paketet hamnat fel. Kontakta oss på hej@emrgroup.se , tack, så kan vi bättre hjälpa dig och gå igenom detaljer om vad som kan ha hänt. Men det snabba svaret är att DHL har sorterat paketet fel och det därför hamnat 3 mil bort. Jag ser att det kommit fel och har precis nu inlett ett ärende hos DHL avseende detta.

Patrik B
Skrev om EMR Group

Bra produkter, snabba leveranser ,trevlig och kunnig personal, verkligen villiga att hjälpa till !

Svar från EMR Group

Hej Patrik Stort tack för din fina recension! Vi uppskattar verkligen att du tog dig tid att dela med dig av din upplevelse. Det gläder oss att höra att du är nöjd med våra produkter, leveranser och service.

Bo S
Skrev om EMR Group

Ett bra företag med många bra varor.

Svar från EMR Group

Hej Bo Tack för de vänliga orden! Det är trevligt att höra, att du uppskattar både vårt sortiment och företag. Vi strävar alltid efter att erbjuda produkter av hög kvalitet, till rimliga priser 🌟🛒

Peter R
Skrev om EMR Group

Fantastisk service, orderinfo direkt. Leverans dagen efter beställning. Bra jobbat

Svar från EMR Group

Hej Peter Tack så mycket för den fina feedbacken! Det är roligt att höra, att du är nöjd med servicen och leveransen. Ha en fortsatt bra dag! 🌟🚚

Robert O
Skrev om EMR Group

Blixtsnabb leverans till kanon pris!👍🏻

Svar från EMR Group

Hej Robert Tack för din feedback! Härligt att höra att du är nöjd med vår blixtsnabba leverans och bra "kanon" priser.

John J
Skrev om EMR Group

Supersnabb leverans. Bra kvalité och bra priser

Svar från EMR Group

Hej John Tack för ditt omdöme! Vi uppskattar att du tog dig tid att dela med dig av din upplevelse. Låter bra att du är nöjd med produkten, priserna och leveransen. Din feedback betyder mycket för oss!

Slobodan C
Skrev om EMR Group

Tydlig information om en bra produkt med blixtsnabb respons och leverans.

Svar från EMR Group

Hej Slobodan Tack! Kul att du är nöjd med produkten och vår service.

Anders N
Skrev om EMR Group

Snabbt och bra kommunikation. Har int testkört den

Svar från EMR Group

Hej Anders Tackar för ditt omdöme och för en bra kommunikation. Vi hoppas att du blir nöjd med produkten!

Lars E
Skrev om EMR Group

Toppenbra snabb leverans. Gick bra att fylla på.

Svar från EMR Group

Hej Lars Tack för din positiva recension! Vi är glada att du uppskattade den snabba leveransen och att produkten var lätt att fylla på.

Ann-Kristin S
Skrev om EMR Group

Kanon bra,inga problem alls👍 Bra hela vägen från beställning till leverans ☺️

Svar från EMR Group

Hej Ann-Kristin Tack för att du tog dig tid att lämna ett omdöme! Vi är glada att höra att du är nöjd med vår service och leverans.

Leif G
Skrev om EMR Group

Fick snabbt vad jag beställde, fungerade perfekt

Svar från EMR Group

Hej Leif Tack för ditt omdöme! Det är roligt att höra att du är nöjd med vår service och snabba hantering.

Kurt S
Skrev om EMR Group

Snabb hantering och leverans. Bara plus, inga minus.

Svar från EMR Group

Hej Kurt Tack för ditt omdöme! Det är roligt att höra att du är nöjd med vår service, snabba hantering och leveranser.

Lars K
Skrev om EMR Group

Bra användbara produkter till konkurrenskraftiga priser.

Svar från EMR Group

Hej Lars Tackar för ditt omdöme! Det är roligt att höra att du är nöjd med våra kvalitetsprodukter och låga priser.

Lennart P
Skrev om EMR Group

Snabb leverans ..........................................................................

Svar från EMR Group

Hej Lennart Tack för ditt omdöme om vår service och snabba leveranser. Vi uppskattar att du tog dig tid att dela dina erfarenheter!

Thomas W
Skrev om EMR Group

Snabb leverans, väldigt gedigen. Bra kvalite.

Svar från EMR Group

Hej Thomas Tack för att du tog dig tid att lämna ett omdöme! Vi uppskattar det verkligen och är glada att produkten levde upp till dina förväntningar. Hör gärna av dig om du har några frågor eller funderingar.

GUSTAV O
Skrev om EMR Group

Tyvärr var korken dåligt spänd så en del hade läckt ut!!

Svar från EMR Group

Hej Gustav Beklagar att produkten hade läckt lite. Hör gärna av dig till vår kundtjänst så hjälper vi dig vidare.

Göran B
Skrev om EMR Group

Super bra, Bra service samt snabb leverans

Svar från EMR Group

Hej Göran Tack för ditt fina omdöme! Vi är glada att du valde vår produkt och hoppas att du blir nöjd med den. Hör gärna av dig om du har några frågor eller behöver hjälp

Kjell A

Allt fungerade perfect ,bra produkt

Svar från EMR Group

Hej Kjell Tack för att du tog dig tid att lämna ett omdöme! Vi uppskattar det verkligen och är glada att produkten levde upp till dina förväntningar. Hör gärna av dig om du har några frågor eller funderingar.

Mikael E
Skrev om EMR Group

Snabbt och bra!! Har inte testat produkterna än så kan inte säga nått om de än.

Svar från EMR Group

Hej Mikael Tack för ditt omdöme! Vi är glada att höra att du är nöjd med vår service och leveranser. Vi hoppas att du också blir nöjd med produkten.

Anders B

Bra information Snabb leverans Inga som helst problem med EMR Group

Svar från EMR Group

Hej Anders Tack för ditt omdöme! Vi är glada att höra att du är nöjd med vår information, leveranser samt med EMR Group. 😊

Mikael S
Skrev om EMR Group

Super snabb leverans ! Hoppas väl produkten är lika bra med

Svar från EMR Group

Hej Mikael Tack för ditt omdöme! Vi är glada att du valde vår produkt och hoppas att du blir nöjd med den. Hör gärna av dig om du har några frågor eller behöver hjälp.

Thomas B
Skrev om EMR Group

Snabbt och enkelt att beställa. Produkterna funkade fint!

Svar från EMR Group

Hej Thomas, Tack, roligt att höra att du är nöjd med både produkterna och med vår service - tack för ditt omdöme!

Karl E
Skrev om EMR Group

Bra service o snabb leverans, fina produkter

Svar från EMR Group

Hej Karl, tack för ditt omdöme - roligt att höra att du är nöjd med både våra produkter och vår service!

Rikard J
Skrev om EMR Group

Jag köpte eolysvätska. Snabb leverans. Bra produkt.

Svar från EMR Group

Hej Rikard, tack - roligt att höra att du är nöjd med både produkten och med vår service, och tack för ditt omdöme.

Carlos S
Skrev om EMR Group

seriös och punktlig. Förpackningen var lite skadad men det är omöjlig att undersöka när skadan skede. Jag är nöjd!!

Svar från EMR Group

Hej Carlos, tack, roligt att höra att du är nöjd med vår service och tack för ditt omdöme.

Christer S
Skrev om EMR Group

Enkelt att beställa och snabb leverans

Svar från EMR Group

Hej Christer, tack, roligt att höra att du är nöjd med vår service och tack för ditt omdöme!

Mats S
Skrev om EMR Group

Det fullständiga receptionen får ni när jag konstaterat att bioclean gjort sitt jobb

Svar från EMR Group

Hej Mats, tack för ditt omdöme!

Petter N
Skrev om EMR Group

Köpte navringar och dom va som jag förväntade mig! Snabb leverans!

Svar från EMR Group

Hej Petter, tack för ditt omdöme, roligt att höra att du är nöjd med vår service!

First-Name L
Skrev om EMR Group

Snabbt, smidigt, bra pris, bra produkt

Svar från EMR Group

Hej, Tack för ditt omdöme - roligt att höra att du är nöjd med både våra produkter och vår service!

Mikael J
Skrev om EMR Group

Bra produkter som var svåra att hitta hos andra leverantörer, snabb leverans.

Svar från EMR Group

Hej Mikael, Tack, roligt att höra att du är nöjd med både våra produkter och vår service! Tack för ditt omdöme.

Annkatrin S

Snabb leverans Billigt och bra Lätt att beställa ifrån er

Svar från EMR Group

Hej Annkatrin, Tack för ditt omdöme! Roligt att höra att du uppskattar både våra produkter, hemsidan och vår service!

Mats P
Skrev om EMR Group

Snabbt och enkelt perfekt det blir mer beställningar därifrån

Svar från EMR Group

Hej Mats, Tack! Roligt att höra att du är nöjd med både vår service och med våra produkter, och tack för ditt omdöme!

Mikael M

Snabb leverans , bra pris , bra resultat

Svar från EMR Group

Hej Mikael, Tack för ditt omdöme - roligt att höra att du uppskattar vår service!

Fredrik D
Skrev om EMR Group

Perfekt, snabba leveranser, bra produkter.

Svar från EMR Group

Hej Fredrik, Roligt att höra att du är nöjd med både våra produkter och vår service! Tack för ditt omdöme.

Hans W
Skrev om EMR Group

Snabb leverans. Vet ännu inte om det funkar med bioclean

Svar från EMR Group

Hej Hans, tack för ditt omdöme, roligt att höra att du uppskattar vår service! Tror säkert du blir nöjd även med Viking Bioclean.

Tommy P

Hej ! Snabb leverans .Kvalitetsprodukter. Stort plus att man får lite godis

Svar från EMR Group

Hej Tommy, tack för ditt omdöme! Roligt att höra att du gillar både godis, våra produkter och vår service! :-)

Christer C
Skrev om EMR Group

Enkelt att beställa snabb leverans bra pris ! Ventiler och monteringspasta

Svar från EMR Group

Hej Christer, Tack, roligt att höra att du är nöjd med både vår ebutik, vårt utbud och vår service. Tack för ditt omdöme.