EnFlytt Sverige AB

EnFlytt Sverige AB

enflytt.se
  • Badge2024
4.5

Vi på EnFlytt är dedikerade till att säkerställa en smidig och stressfri flyttupplevelse för våra kunder och erbjuder därav flyttjänster av högsta kvalitet. Med flera års erfarenhet i branschen är vårt engagemang orubbligt. Tillsammans med våra värdefulla partners strävar vi efter att alltid leverera exceptionell service. Vår...

22 omdömen om EnFlytt Sverige AB

Sedan starten hos Reco 2024

Iryna B
Skrev om EnFlytt Sverige AB

Otroligt att en flytt kan bli en trevlig upplevelse tack vare en proffsig flyttfirma. Allt fungerade som planerat. Både det administrativa och det praktiska utförandet var perfekt. Kontaktpersonen Eric gjorde vår flytt enkel och smärtfri. Vi kunde inte heller hitta något billigare alternativ så vi kan bara ge varma rekommendationer till alla planerar sin flytt att testa EnFlytt.

Elin H
Skrev om EnFlytt Sverige AB

All personal vi var i kontakt med var hjälpsamma och väldigt trevliga och härliga att ha att göra med; från offert/bokning till flytthjälp och flyttstädning. Flytten i sin tur skedde varsamt utan några som helst bekymmer och flyttstädningen utfördes felfritt.

Jörgen E
Skrev om EnFlytt Sverige AB

Helt ok flytt med snabb och trevlig personal, någon liten skavank på en möbel men det går väl knappt att undvika.

Svar från EnFlytt Sverige AB

Hej Jörgen! Vi på EnFlytt är glada över att du är nöjd med flytten. Skicka en bild på möbeln som tog skada till reklamation@enflytt.se så löser vi en kompensation för skadan som uppstått på möbeln under flytten.

Carola E
Skrev om EnFlytt Sverige AB

Bra kommunikation med företaget, de var lyhörda. Städ och flyttning utfördes, nöjd . Tänk på vikten av att ta med alla möbler, bedöm hellre möbler som stora än små. Flyttkillarna var toppen väldigt behjälpliga.

Svar från EnFlytt Sverige AB

Hej Carola och tack för ditt omdöme! Packlistan som vi gör med våra kunder är jätte viktig eftersom vi planerar flytten och bestämmer det fasta pris vi erbjuder våra kunder .. I ditt fall löste vi allt men det medförde lite extra stress för dig vilket vi beklagar, men i slutändan blev det ett gott resultat ändå! Vi hoppas du blir nöjd i din nya bostad!

Harald R
Skrev om EnFlytt Sverige AB

Snabbt och mycket bra jobbat! Tack!

Svar från EnFlytt Sverige AB

Hej Harald och tack för ditt omdöme, vi på EnFlytt är glada över att du är nöjd med flytten!

Lena B
Skrev om EnFlytt Sverige AB

Enkelt och proffsigt! Allt var över förväntan! Trevligt bemötande och tjänstvillig personal som kämpade på med glatt och trevligt humör! Bästa flytten nånsin! Städningen var också utan anmärkning! Mvh Lena Blomqvist

Svar från EnFlytt Sverige AB

Hej Lena, vi bockar och tackar för ditt fina omdöme. Vi är glada över att du är värderar din flytt som den bästa flytten du någonsin haft, det betyder mycket för oss! Vi önskar dig all lycka in din nya bostad och hoppas att du ska trivas dit du har flyttat.

Vanessa E
Skrev om EnFlytt Sverige AB

Mycket bra och proffs flytt med kunnig personal.

Svar från EnFlytt Sverige AB

Hej Vanessa och stort tack för ditt omdöme! Vi på EnFlytt önskar dig all lycka i din nya bostad!

Kenneth N
Skrev om EnFlytt Sverige AB

Lång flytt från Kalix till Göteborg som EnFlytt utförde utmärkt.

Svar från EnFlytt Sverige AB

Tack Kenneth för att vi fick chansen att utföra ditt uppdrag! Vi på EnFlytt önskar dig all lycka i din nya bostad och att du trivs i den nya stad du flyttat till!

Maria H
Skrev om EnFlytt Sverige AB

Företaget har ett mycket positivt ambitiöst kundbemötande . Som kund har jag blivit mycket väl bemöt. Alla frågor besvarade och ev problem väl lösta. EnFlytt upplever jag som seriöst företag, hjälpsamma, kreativa och lyhörda. Jag är mycket nöjd med samarbetet med dem.

Svar från EnFlytt Sverige AB

Hej Maria, tack för ditt fina omdöme och vi på EnFlytt är glada över att du är nöjd med flytten samt bemötandet/samarbetet från vår sida.

Daniel Ö
Skrev om EnFlytt Sverige AB

Proffsigt bemötande och väl genomfört arbete från början till slut, allt för en rimlig peng också. Eric som jag pratade och bokade allt med skall ha en extra eloge för sin känsla för service. Tjänsterna jag bokade var flytt samt flyttstäd.

Svar från EnFlytt Sverige AB

Hej Daniel! Vi på EnFlytt önskar dig all lycka i din nya bostad och är glada över att du är nöjd med servicen du mottagit från oss inför flytten och städningen som vi utfärdat åt dig.

Emma Sofie A
Skrev om EnFlytt Sverige AB

Jätte nöjd! Väldigt bra kommunikation från start till slut Alla stegen beskrevs väldigt utförligt och de uppdaterade hela tiden genom hela flyttprocessen! Trevliga och kunniga och man känner sig väldigt trygg Kan varmt rekommendera!

Svar från EnFlytt Sverige AB

Hej Sofie, vi är otroligt tacksamma för ditt fina omdöme. Vi på EnFlytt önskar dig all lycka i din nya bostad och att du trivs i den nya stad du flyttat till :)

Nils R
Skrev om EnFlytt Sverige AB

Allt som allt en bra upplevelse. Lite rörigt med kommunikationen i vissa stunder men i det stora hela ett bra jobb till ett extremt bra pris!

Svar från EnFlytt Sverige AB

Hej Nils, vi är glada att du är nöjd med din flytt! Vi på EnFlytt önskar dig all lycka i din nya bostad.

Pernilla H
Skrev om EnFlytt Sverige AB

Jag fick ett bra bemötande vid genomgången av min flytt. Eric gick pedagogiskt igenom rum för rum med mig över mitt möblemang vilket gjorde mig trygg. Flyttkillarna var duktiga och snabba. Dom arbetade på non-stop och jag är mäkta imponerad. Så jag rekommenderar dom varmt!

Svar från EnFlytt Sverige AB

Hej Pernilla! Vi på EnFlytt är glada att du är nöjd med flytten och att allting flöt på bra på flyttdagen. Jag vill även passa på att tacka för dina fina ord angående genomgången av bohaget vi gjorde tillsammans på telefon och är nöjd över att du fick en trygg känsla genom förarbetet till offerten. Vi på EnFlytt önskar dig all lycka i din nya bostad.

Hannes B
Skrev om EnFlytt Sverige AB

Professionell service, bra hjälp från början till slut.

Svar från EnFlytt Sverige AB

Hej Hannes! Tack för ditt omdöme och vi på EnFlytt är glada över att du är nöjd med flytten.

Margareta S
Skrev om EnFlytt Sverige AB

Mycket positivt bemötande av all personal från bokning till packning och in-och avlastning. Ankomsten till utflyttnings platsen blev ca 1,5-2,0 Tim försenad varför stress uppstod hos alla. Men arbetet löpte enligt planerat. Två turer t.o.r varför dagen avslutades efter ca tio timmar. Språkförbistring mellan mig och delar av personal uppstod emellanåt särskilt beträffande tiden. Vissa saker blev kvar på utflyttningsorten. Såsom en helhetsbedömning är flytten fint utför men en större flyttbil som rymde alla saker...

Svar från EnFlytt Sverige AB

Hej Margareta! Tack för ditt omdöme och vi är glada att du är nöjd med flytten i sin helhet. Vi tar till oss av din kritik och kommer att arbeta med att förbättra våra interna rutiner inför framtiden. Vi är redo för din nästa flytt om det nu blir en sån. Vi önskar dig all lycka i din nya bostad!

Nicole E
Skrev om EnFlytt Sverige AB

Hade lite problem med underleverantören men killarna på EnFlytt löste allting super bra!

Svar från EnFlytt Sverige AB

Hej Nicole! Tack för ditt tålamod och skönt att allting kom på sin plats tillslut. Vi önskar dig stort lycka till i din nya bostad.

Lasse W
Skrev om EnFlytt Sverige AB

Flitiga och proffsiga flyttkillar som genomförde min flytt smidigt och bra Kan verkligen rekommendera denna flyttfirma om ni ska flytta.

Svar från EnFlytt Sverige AB

Hej Lasse! Vi på EnFlytt är glada över att flytten gick smidigt och att du fick ett proffsigt utfört arbete av flyttkillarna. Vi önskar dig stort lycka till i din nya bostad!

ULRIKA K
Skrev om EnFlytt Sverige AB

Jättebra och snabb återkoppling från EnFlytt. Sedan flöt flytten på i ett snabbt och effektivt tempo. Kommer absolut att kontakta dem för vidare uppdrag.

Svar från EnFlytt Sverige AB

Hej Ulrika! Vi på EnFlytt önskar dig stort lycka till i din nya bostad och är jätteglada över att du är nöjd med flytten och att allting flöt på i ett snabbt och effektivt tempo. Du är hjärtligt välkommen att kontakta oss i framtiden igen om du är i behov utav flytthjälp!

Yasna K
Skrev om EnFlytt Sverige AB

Bra, snabb och smidig flytt. Väldigt trevliga och hjälpsamma! Rekommenderar!

Svar från EnFlytt Sverige AB

Hej Yasna! Vi på EnFlytt tackar och bockar för din recension med de fina orden och önskar dig stort lycka till i din nya bostad.

Andrea H
Skrev om EnFlytt Sverige AB

Bra kommunikation! Punktliga och noggranna. Kan rekommendera!

Svar från EnFlytt Sverige AB

Stort tack för dina fina ord Andrea! Vi på EnFlytt önskar dig stort lycka till i din nya bostad och är glada över att du är nöjd med flytten!

Daniela P
Skrev om EnFlytt Sverige AB

Själva flytten var toppen. Trevliga och effektiva flyttpersonal, de verkade väldig erfarna och inga skador har hänt. Bokning var också bra, fick en datum med kortvarsel och allt info via telefonen genom en trevlig man. Priset hamnade vid knappt 6000kr efter rutavdraget. Dagen som flytt skedde blev det försening. De skulle har börjat mellan 10-11. Inte bra att jag inte fick någon varning innan. Blev lovade en ersättning av försening på 2000kr då flytten kunde bara ske vid 15:00. Killen som lovade ersättning pratade...

Svar från EnFlytt Sverige AB

Hej Daniela, vi är glada att flytten gick bra! Precis som du säger blev det några timmars försening på grund av en olycka, tyvärr är det sådant som kan ske men vi hoppas att du blev nöjd med kompensationen på 20% av ditt pris.

Helene K
Skrev om EnFlytt Sverige AB

Trevligt och proffsigt bemötande från början till slut. EnFlytt var hjälpsamma och gjorde även extra jobb med att ta ner en taklampa och spackla igen hålen efter skruvarna. Jag köpte tjänsten att flytta möbler 35 mil från Skåne till Småland och är mycket nöjd med det arbete som utfördes.

Svar från EnFlytt Sverige AB

Hej Helene! Vi på EnFlytt är jätteglada att du är nöjd med arbetet och flytten och vi önskar dig stort lycka till i din nya bostad.