Enis Trafikskola AB

Enis Trafikskola AB

2 omdömen om Enis Trafikskola AB

Hani J
Skrev om Enis Trafikskola AB

Jag trodde att jag var en erfaren och duktig förare innan jag tog körlektioner, tog lektioner med en annan skola där jag fick minimala råd och inga speciella tekniker för min körning. Körskolan ville sälja en massa lektioner men jag kände inte att det var värt det pga den dåliga utlärningen jag fick. Sen tog jag en provlektion som ändrade min syn på körning helt med Enis trafikskola. Bara av den lektionen förstod jag att jag skulle ta körkortet med den skolan och bestämde mig direkt att satsa med skolan, det jag lärt...

Svar från Enis Trafikskola AB

Tack snälla Hani! Varit så kul att ha dig som elev. Fortsätt att köra fint/Susanne

Nybrons Trafikskola AB
4.7/5 i betyg av 489 omdömen 4.7 av 489 omdömen

Min upplevelse hos Nybrons körskola har verkligen varit fantastisk. Jag tog B körkort. Både Markus som jag körde med mest men även Jonas har

Marie L
Skrev om Enis Trafikskola AB

Dottern körde först hos en annan bilskola 2 lektioner för att sen tvinga oss till att köpa sjukt mycket lektioner. Bytte då till Enis och efter 4-5 lektioner klarade dottern körkortet med bravur🥳 Tack för all hjälp Susanne, du är grym!!! Hoppas du tar marknaden i Enköping och runt omkring! För du gör elever redo 😍

Svar från Enis Trafikskola AB

Tack snälla Marie! ♥️ Jag tycker inte att man ska sälja massa lektioner, utan att man jobbar sig fram tillsammans och resultat märker man efter hur varje individ tar till sig av det jag vill förmedla. /Susanne