Estetisk Tandvård Peter Ingemarsson

Estetisk Tandvård Peter Ingemarsson

www.estetisktandvard.se
  • BadgeNineYears
Omdömen totalt
1 656
Snittbetyg
4.8
Boka tid Ring 031-711 08 98 Dela

Om företaget

Estetisk tandvård startades 1985 av Peter Ingemarsson. Idag är vi ett team som jobbar för att ge bästa möjliga tandvård till våra patienter utifrån deras behov. Vi sätter våra patienter i centrum och det viktigaste för oss är att du blir nöjd! Hos oss får du hjälp med både traditionell tandvård och estetisk tandvård som exempelvis... 

Skriv ett omdöme

1656 omdömen om Estetisk Tandvård Peter Ingemarsson

Sedan starten hos Reco 2011

Visar 1656 omdömen med 4.8 i snittbetyg
Lena R
Skrev om Estetisk Tandvård Peter Ingemarsson

Bra utfört arbete … kunniga . …. Trevliga …. Snabb hjälp …. Välkomnande väntrum

1
Peter I gillar detta
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Ove N
Skrev om Estetisk Tandvård Peter Ingemarsson

Jag var på undersöknig inte hos Peter men hos hans efterträdare kommer inte på namnet nu, men allr var bra ock jag är jättenöjd

1
Peter I gillar detta
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Danuta L
Skrev om Estetisk Tandvård Peter Ingemarsson

Jag hade en fantastiskt upplevelse på Estetiska Tandvård Peter Peter Ingemarsson.Peter har förmåga att fata rätt beslut i specifika situationer.Från början jag kom in var personalen mycket vänlig o hjälpsam.Peter med Tim görde hela processen smidig och professionell.Jag går till Estetiska Tandvården Peter Ingemarsson många år tidigare.Jag rekomenderar starkt.Danuta L.

1
Peter I gillar detta
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Anna S
Skrev om Estetisk Tandvård Peter Ingemarsson

Är jättenöjd med mina fina tänder och det fina bemötandet från både Peter och Eva Lena.

1
Peter I gillar detta
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Dominik V
Skrev om Estetisk Tandvård Peter Ingemarsson

Jag får ett jättefint och bra bemötande vilket gör att det känns enkelt att gå till tandläkaren. Alla är jättetrevliga och kan skoja vilket gör det hela lättsamt. De gör ett fantastiskt jobb.

1
Peter I gillar detta
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Ulrika Ö
Skrev om Estetisk Tandvård Peter Ingemarsson

Fint och varmt mottagande. Att mötas av förståelse efter att man inte varit hos tandläkaren på 10 år på grund av tandläkarskräck. Hoppas att det fortsätter lika bra så jag äntligen kan få hjälp med mina tänder.

1
Peter I gillar detta
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Patric H
Skrev om Estetisk Tandvård Peter Ingemarsson

Ett mycket trevligt och professionellt bemötande. 👍. Mina förväntningar var att jag skulle få tillbaka så många tänder som möjligt med min budget. Och nu sitter jag här och ler och skrattar o pratar utan att hålla handen för munnen. Jag hade verkligen dålig tandhälsa så vi har renoverat nedervåningen med en lång rad av tänder 🤙. Jag är väldigt nöjd så 5 av 5 men om det var billigt eller ej är ju svårt att veta. Känner mig trygg med att Peter gör så mycket som möjligt för mig och min ekonomi så 5 av 5 där med 🌞. Patric Haugland.

1
Peter I gillar detta
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Galip C
Skrev om Estetisk Tandvård Peter Ingemarsson

Sandra Dobrescu var fantasu tandläkare upplyste mig ordentligt och var snäll och sympatisk jag är mycket nöjd med undersökningen. Tack för fint mottagande.

1
Peter I gillar detta
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Suzana S
Skrev om Estetisk Tandvård Peter Ingemarsson

Sandra 😁en ung, energisk och jätte duktig. Kommer att gå jätte bra för henne. Till Peter önskar jag en underbar pensionärsliv även om han inte går helt. Han kommer att upptäcka härligheten med att vara ledig på heltid. Önskar de båda ett STORT Lycka till i framtiden ❤️🙏❤️😁

1
Peter I gillar detta
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Kristin J
Skrev om Estetisk Tandvård Peter Ingemarsson

Trevligt och konstruktivt bemötande. Önskade få tandsten borttagen. Fick det samt rådgivning om användning av tandpetare. Är mycket nöjd.

1
Peter I gillar detta
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Lars A
Skrev om Estetisk Tandvård Peter Ingemarsson

Mycket bra och snabb behandling av Sandra och hennes biträden, rotfyllning på två dagar = världsrekord! 👍

1
Peter I gillar detta
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Inga-Lill A
Skrev om Estetisk Tandvård Peter Ingemarsson

Som alltid ett positivt besök! Mina tänder, inplantat mm har fungerat toppen efter varje besök. Som förväntat lika trevligt och proffsigt bemötande hos Estetisk tandvård. Mvh Inga-Lill Andersson, Herrljunga

1
Peter I gillar detta
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Anette O
Skrev om Estetisk Tandvård Peter Ingemarsson

hej, jag träffar endast tandhygienisten Lana, hon är alltid professionell i sitt agerande och bemötande. är bara nöjd helt enkelt

1
Peter I gillar detta
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Bettina H
Skrev om Estetisk Tandvård Peter Ingemarsson

Jag är mkt nöjd med både utfört arbete samt bemötande bara positivt säga.

1
Peter I gillar detta
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Ulrika A
Skrev om Estetisk Tandvård Peter Ingemarsson

Som alltid en fantastisk fin upplevelse. Noggrann, skicklig och känner mig trygg i tandläkarstolen. Kan varmt rekommendera Peter!

1
Peter I gillar detta
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Elisabeth S
Skrev om Estetisk Tandvård Peter Ingemarsson

Väldigt trevligt bemötande och man känner sig välkommen. Dessutom ett harmoniskt o stillsamt väntrum i en trevlig miljö. Mycket nöjd med tandläkare Sandra m team. Rekommenderas varmt!

1
Peter I gillar detta
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Hanna T
Skrev om Estetisk Tandvård Peter Ingemarsson

Peter är mycket kunnig och jag har stort förtroende för honom.

1
Peter I gillar detta
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Javier M
Skrev om Estetisk Tandvård Peter Ingemarsson

Trevligt bemötande och snabba lösningar

1
Peter I gillar detta
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Vittorio D
Skrev om Estetisk Tandvård Peter Ingemarsson

Väl och professionellt behandlad. Dom förklarar vad som ska göras på ett begripligt sätt. Mycket nöjd med Resultatet.

1
Peter I gillar detta
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Barbro L
Skrev om Estetisk Tandvård Peter Ingemarsson

Jag satt i väntrummet 9.05 och 9.17 satt jag åter i väntrummet efter att ha fått bedövning, dragit ut en visdomstand och betalat.Smärtfritt och tryggt eftersom Peter sakta bara vickade upp tanden med tång. Kändes så skönt att bli av med eländet. Fick sitta i väntrummet en halvtimme och inspekterades av sköterskan 2 ggr innan jag fick ge mig iväg.

1
Peter I gillar detta
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Houria M
Skrev om Estetisk Tandvård Peter Ingemarsson

1) Jag blev bemött på fantastiskt professionallt och varm sätt under hela mitt besök. Personalen var mycket lyhörd och fick mig att känna mig helt trygg. 2) Innan mitt besök hade jag googlat på kliniken och blivit lite orolig, men mina farhågor försvann direkt när jag kom dit. De levde upp till alla mina önske mål genom sitt noggranna arbete och fina omhändertagand 3) Sammanfattning vis min upplevelse helt perfekt. Jag besökte kliniken för en undersökning och är otroligt nöjd med resultatet

1
Peter I gillar detta
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Jonas C
Skrev om Estetisk Tandvård Peter Ingemarsson

Jättebra. Proffsigt. Enkelt att komma dit. Trevliga.

1
Peter I gillar detta
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Veronica D
Skrev om Estetisk Tandvård Peter Ingemarsson

Jag blir alltid väl bemött och det känns trevligt att komma på besök!

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Eva H
Skrev om Estetisk Tandvård Peter Ingemarsson

Alltid ett inkännande och fint bemötande av såväl tandsköterska som tandläkare.

1
Peter I gillar detta
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Mats L
Skrev om Estetisk Tandvård Peter Ingemarsson

Besöket avlöpte bra, inga konstigheter

1
Peter I gillar detta
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Bengt G
Skrev om Estetisk Tandvård Peter Ingemarsson

Jag är mkt nöjd med Estetisk Tandvård. Bästa tandläkaren och hans anställda💥

1
Peter I gillar detta
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Karin W
Skrev om Estetisk Tandvård Peter Ingemarsson

Sandra har gjort ett duktigt jobb

1
Peter I gillar detta
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Ebba T
Skrev om Estetisk Tandvård Peter Ingemarsson

Peter var som vanligt både trevlig o professionell

1
Peter I gillar detta
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Petter R
Skrev om Estetisk Tandvård Peter Ingemarsson

Bästa tandläkaren jag varit hos!

1
Peter I gillar detta
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Gösta W
Skrev om Estetisk Tandvård Peter Ingemarsson

Alltid lika trevligt att ha med er att göra. Även om jag i botten inte gillar tandvård på mig själv, så var upplevelsen bra. Det var besök hos tandhyginisten. Hon är toppen, genomförandet mkt bra. Vill inte byta till någon annan…

1
Peter I gillar detta
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Lars L
Skrev om Estetisk Tandvård Peter Ingemarsson

Lika proffsigt som tidigare. Var hos tandhygienisten ett par veckor tidigare och blev rejält kollad o rengjord! Sen kom jag till Din efterträdare Sandra - som var lika proffsig som jag upplevt tidigare! Och hon var också lätt att kommunicera med ! Lycka till med Din fortsatta karriär - tror vi träffades redan 1986! Ha en fin sommar ! Lars 😀

1
Peter I gillar detta
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Eva-lott L
Skrev om Estetisk Tandvård Peter Ingemarsson

Känns tryggt och professionellt

1
Peter I gillar detta
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Eva Lena W
Skrev om Estetisk Tandvård Peter Ingemarsson

Mycket bra och kompetent bemötande.

1
Peter I gillar detta
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Victor J
Skrev om Estetisk Tandvård Peter Ingemarsson

Mycket bra tandläkare å himla trevlig personal

1
Peter I gillar detta
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Sander D
Skrev om Estetisk Tandvård Peter Ingemarsson

Proffsig tandläkare, snabbt besök!

1
Peter I gillar detta
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Bazezew B
Skrev om Estetisk Tandvård Peter Ingemarsson

Estetisk tandvård ägs av Sandra Dobrescu nu, jag tror att Peter Ingemarsson jobbar inte längre men namnet bara kvar. Men tidigare behandlad av Peter Ingemarsson med tandimplantat för 6 år sedan med bra resultat mycket nöjd.

1
Peter I gillar detta
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Sofia V
Skrev om Estetisk Tandvård Peter Ingemarsson

Vänligt och professionellt bemötande. Mycket nöjd! Sandra är underbar!

1
Peter I gillar detta
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Karin S
Skrev om Estetisk Tandvård Peter Ingemarsson

Väldigt välkomnande och tandläkaren talade hela tiden om vad hon gjorde. Hade inga hål så det gick ju smidigt och smärtfritt.

1
Peter I gillar detta
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Ingbritt L
Skrev om Estetisk Tandvård Peter Ingemarsson

Vänligt bemötande och mjukt handlag av tandhygienist

1
Peter I gillar detta
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Mitzi Z
Skrev om Estetisk Tandvård Peter Ingemarsson

Fick behandling av både tandläkare och tandhygienist och blev väl bemött och omhändertagen av båda. Jag är mycket nöjd med Estetisk Tandvård Peter Ingemarsson.

1
Peter I gillar detta
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Pernilla B
Skrev om Estetisk Tandvård Peter Ingemarsson

Alltid lika trevliga och tillmötesgående. Känns också väldigt tryggt

1
Peter I gillar detta
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Bo B
Skrev om Estetisk Tandvård Peter Ingemarsson

Som ALLTID, utmärkt bra. Har alltid, under alla år jag varit patient

1
Peter I gillar detta
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Leif E
Skrev om Estetisk Tandvård Peter Ingemarsson

Helt igenom positiv upplevelse med perfekt resultat.Vänligt,proffsigt bemötande,snabbt,smärtfritt, och resultatet kunde inte vara bättre.Kan varmt rekommendera denna klinik.

1
Peter I gillar detta
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Kjell J
Skrev om Estetisk Tandvård Peter Ingemarsson

Jag blev trevligt och professionellt bemött

1
Peter I gillar detta
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Lena R
Skrev om Estetisk Tandvård Peter Ingemarsson

Väldigt bra bemötande , utmärkt arbete …

1
Peter I gillar detta
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Per K
Skrev om Estetisk Tandvård Peter Ingemarsson

Proffesionell tandläkare .lyhörd o lugn

1
Peter I gillar detta
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Lisbeth E
Skrev om Estetisk Tandvård Peter Ingemarsson

Alltid mycket vänligt bemött. Mycket nöjd med erhållen behandling av tandhygienist Lana.

1
Peter I gillar detta
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Gun S
Skrev om Estetisk Tandvård Peter Ingemarsson

Alltid tryggt. Patient sedan länge, ca 30 år.

1
Peter I gillar detta
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Ingemar C
Skrev om Estetisk Tandvård Peter Ingemarsson

Mycket engagerande personal som tålmodigt och uppmuntrande gett mig bra råd som fått mig att förbättra min tandhygien. De är noggranna och följer upp mellan besöken vilket skapar trygghet och tar bort obehaget att gå till ”plågis”🙂

1
Peter I gillar detta
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Tara L
Skrev om Estetisk Tandvård Peter Ingemarsson

Alltid lika nöjd, trevligt bemötande och duktig personal. Rekommenderar starkt

1
Peter I gillar detta
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela

Filtrera omdömen