Usel kundtjänst! Försökt ringa men telefonkön är längre än bilkön på essingeleden vid snökaos. Ställer man en fråga via meddelandetjänsten på Mina sidor så får man vara glad om dom svarar snabbare än 10 dagar, dessutom var svaret jävligt snäsigt och otrevligt.
Eurocard AB
3 omdömen om Eurocard AB
Skrattretande usel service. Kundtjänst går inte att kontakta via mail, reklamationer hanteras med flera veckors fördröjning, och spärrar inte kortet trots uppmaningar och uppenbara falska transaktioner, utan istället hänvisas man till att ringa spärrtjänst själv. Ställer sig, till skillnad mot riktiga kortföretag, på säljarens sida om man inte kan bevisa att man inte beställt en vara/tjänst även om det är från företag som enligt alla tillgängliga uppgifter på internet är skurkar. Platinumtjänsten ger absolut ingenting extra utöver en högre årsavgift.
Skandal!!! Eurocard & SEB-kort framhåller säkerhet som sin största fördel men det är bara ett stort skämt. Efter att ha blivit utsatt för bedrägeri bemöts man av oförstående personal dåligt bemötande och byråkrati. Rekommenderas verkligen inte!!!