Handlar man av ett företag, i detta fallet av EVOfilm i Helsingborg, så förväntar man sig som kund att företaget först och främst följer konsumentköplagen, att man snabbt rättar till löser eventuella problem eller felaktigheter ur produktion till kund, i mitt fall har man definitivt inte alls gjort det (!) Först när jag påpekar felaktigheten och skickar bilder på den samma, får jag e-mail där man skriver, " Tack för ditt e-mail. Vi har inte kunnat ta detta vidare förrän nu då vi väntat på bilderna från dig, därav dröjsmålet....
EVOFILM
Omdömen totalt
1
Snittbetyg
1 omdömen om EVOFILM
Visar 1 omdömen med 1.0 i snittbetyg
Skrev om
EVOFILM
Svar från EVOFILM
Hej Ove, bättre sent än aldrig. Snubblade över din recension häromdagen och känner mig manad att svara trots att det gått så pass lång tid sedan du gav den. Det är alldeles riktigt som du lyfter fram angående konsumentköplagen och den gäller defekta varor, inte varor som skadats tex genom felaktig hantering vilket skett i det här fallet. Produkten har inte installerats korrekt och omfattas därför inte av vare sig lag eller någon av våra garantier. I dessa fall erbjuder vi då våra kunder en ny produkt med 50% rabatt eller...