Falu Expressbyrå AB

Falu Expressbyrå AB

faluexpress.se
  • Badge2024
Ring 023-215 00 Dela

Falu Expressbyrå AB är Dalarnas enda auktoriserade flyttföretag! Med en mångårig erfarenhet inom flyttbranschen erbjuder vi komplett och kvalitativ flyttservice till företag och privatpersoner. Vår flyttjänst inkluderar allt från planering till färdig flytt, och vi kan även hjälpa till med transport och montering av möbler...

30 omdömen om Falu Expressbyrå AB

Sedan starten hos Reco 2024

Alf A
Skrev om Falu Expressbyrå AB

mycket bra bemött alla förväntningar uppfylldes med råge. flytten gällde flytt från villa till lägenhet.

Eva H
Skrev om Falu Expressbyrå AB

Snabba och effektiva. Inte främmande för att ta tag i saker och hitta lösningar.

Ulla O
Skrev om Falu Expressbyrå AB

Tack, jag blev mkt bra bemött och fick den hjälp jag behövde i samband med min flytt.

Yvonne S
Skrev om Falu Expressbyrå AB

Duktiga grabbar som lyssnar på mina önskemål, proffsiga att plasta in möbler som sedan är lätt att demontera. Inget skadat eller trasigt.

Roland D

Bra personal- trevligt bemötande

Danne B
Skrev om Falu Expressbyrå AB

Bra bemötande, och allt flöt på som har hade hoppats på.

Hildegun R
Skrev om Falu Expressbyrå AB

Proffsigt från första kontakt! Snabb offert, de kom även och tittade på vad som skulle flyttas. De packade ner allt och körde från Falun till Stockholm. Inbärning 3 timmar. Väldigt bra personal som var mycket hjälpsamma både vid nedpackning och inbärning. Flyttstäd helt utan anmärkning. Vi är så glada över att allt löpte på så smidigt. Kan varmt rekommendera Falu Expressbyrå!

Andreas J
Skrev om Falu Expressbyrå AB

Mycket smidig flytt från Stockholm upp till Falun. Allt har fungerat bra, från första kontakten, offert, lån av kartonger, till dagen D då flytten skedde. Rekommenderas!

Anders E
Skrev om Falu Expressbyrå AB

Strul med städning men flytten fungerade mycket bra.

Eva P

Bra bemötande. Snabbt arbete. Håller utlovad tid

Bertil L
Skrev om Falu Expressbyrå AB

Bra och proffsigt bemötande. Mycket väl utfört arbete av personalen som ombesörjde vår möbelflytt. De arbetade effektivt och varsamt och ingenting kom till skada. Flytten utfördes inom utlovad tid.

Eva R
Skrev om Falu Expressbyrå AB

Mycket trevligt bemötande. Kom vid avtalad tid och allt gick så snabbt och smidigt. Starka killar som snabbt kunde flytta ett jättetungt dalaskåp. Behöver jag mer hjälp kommer jag anlita er. Tack! MVH Eva Röstlund

Lotta M
Skrev om Falu Expressbyrå AB

Mycket pigga och glada killar som presenterade sig med namn när de kom. De flyttade mitt bohag till mitt nya boende. Ingenting verkade vara något problem. Allt gick snabbt och lätt. Jag är mycket nöjd med allt.

Patrick N
Skrev om Falu Expressbyrå AB

Bra service, allt fungerade bra

Eva B
Skrev om Falu Expressbyrå AB

Väldig bra👍 Trevlig personal Bra jobbat. Allt var toppen.👍👍.

Nadja G
Skrev om Falu Expressbyrå AB

Jag blev nöjd med deras tjänst.

Mikael W
Skrev om Falu Expressbyrå AB

Kämpade på för att uppfylla det som lovats och det som tillkom.

Jens S
Skrev om Falu Expressbyrå AB

Jättebra att ha att göra med. Flytt och städ gick smidigt!

Marica T
Skrev om Falu Expressbyrå AB

Hade dem vid min flytt i juli 2024. Både flytt och städ. Otroligt nöjd med bägge delarna! Trevliga och snabba och flexibla då det visade sig att jag hade fler lådor än väntat. Bara positiva saker att säga! Rekommenderas starkt!

Börje A
Skrev om Falu Expressbyrå AB

Utlovats att få lasta mer en priliminärrt 30 kubik då lastbilen ändå inte skulle bli full på långa vägar. Detta lovades bort för de skulle sedan ha fått en till flyttning från Mora. Detta gjorde att jag inte fick med allt mitt. Besviken! Efter flytten fick jag ingen faktura men fick en påminnelse med tillägg. Detta redde ut sig dock galant..

Niklas L
Skrev om Falu Expressbyrå AB

Lätt att boka, tydliga prisuppgifter och de utförde ett bra jobb 👍

Sofi T
Skrev om Falu Expressbyrå AB

Bra information, trevliga och kunniga och snabba med återkoppling. Kan varmt rekommendera dem.

Inger S
Skrev om Falu Expressbyrå AB

Hjälpsamhet, omsorg om möblerna,snabba och vänligt bemötande. Allt var till full belåtenhet. Hälsningar Inger Strand

Matilda M

Snabb återkoppling , bra städning , bra pris

Olof A
Skrev om Falu Expressbyrå AB

En mycket positiv upplevelse från den första kontakten till leveransen av möblerna. Jag kan utan tvekan rekommendera Falu Expressbyrå AB.

Gunilla B
Skrev om Falu Expressbyrå AB

Enbart positivt. Snabbt svar på vår förfrågan.Trevliga och hjälpsamma .Vid två tillfällen hjälpte de oss m flyttning Skulle. Varmt rekommendera deras tjänster

Bengt E
Skrev om Falu Expressbyrå AB

Regelbunen städning av lägenhet om 3 run och kök. Alltiid trevligt bemötande och välgjort arbete. Överträffade mina förväntningar. Jag rekommenderar Falu Expressbyrå varmt!

Svar från Falu Expressbyrå AB

Hej Bengt! Tusen tack för de fina orden, det ska vi se till att hälsa våra medarbetare 😀 Trevlig helg önskar vi på Falu Expressbyrå! ☀

Ana R
Skrev om Falu Expressbyrå AB

Suveränt!! Jätte bra företåg som var alltid behjälplig och svara till mina frågor när jag behövt hjälp. Fantastik under min flyttning, allt gick fantastisk och jätte professionella! Rekommenderar företåg till alla!

Svar från Falu Expressbyrå AB

Hej Ana! Tusen tack för de fina orden! En rekommendation är verkligen en fin recension! 😊 Trevlig helg önskar vi på Falu Expressbyrå!

Jakob L
Skrev om Falu Expressbyrå AB

Kanonbra, ordning och reda. Rak och tydlig kommunikation.

Svar från Falu Expressbyrå AB

Hej Jakob! Tack för de fina orden, vi är glada att ni väljer att anlita oss på Falu Expressbyrå! 😊

Bertil G
Skrev om Falu Expressbyrå AB

Bra service och i tid och varsamma med möbler.

Svar från Falu Expressbyrå AB

Hej Bertil! Tack för att du lämnade en recension. Vi på Falu Expressbyrå önskar dig en trevlig helg! ☀