Johanna Marcusson

Johanna Marcusson

Johanna Marcusson är mäklare på Fastighetsbyrån Skellefteå

Johanna Marcusson har varit registrerad mäklare sedan 2024-06. Johanna Marcusson har varit aktiv på Reco.se sedan 2024-07 och har fått 9 omdömen med ett betyg på 4.8. Johanna Marcusson har haft 7 försäljningar sen 2024-06 och har tillfrågat 93% av sina kunder efter omdömen.

2024-06 - 2024-08

9 omdömen om Johanna Marcusson

Sedan starten hos Reco 2024
Anthony E
Köpte sin lägenhet med hjälp av Johanna Marcusson en del av Fastighetsbyrån Skellefteå
Burträsk

När jag först träffade Johanna Marcusson blev jag varmt mottagen och kände mig genast bekväm. Mina förväntningar var höga, eftersom jag letade efter en kunnig och stödjande mäklare som kunde guida mig genom processen att köpa min första lägenhet. Johanna överträffade inte bara dessa förväntningar utan även överträffade dem. Hennes professionalism och expertis var tydlig genom hela processen. Hon gav tydlig och hjälpsam vägledning, och hennes vänliga sätt gjorde upplevelsen angenäm. Johannas förmåga att hantera förhandlingar...

Erik V
Sjungande Dalen

Trevlig, lätt att ha å göra med

Lars E
Sålde sin lägenhet med hjälp av Johanna Marcusson en del av Fastighetsbyrån Skellefteå
Älvsbacka

Egentligen har jag inget att klaga på. Möjligtvis att informationen kring budgivningen. Att där borde vi snabbare fått veta vilka budgivare som hoppat av. Som jag uppfattade det så fick vi ta reda på det genom sms.

Svar från Johanna Marcusson

Hej Lars, Så bra att allting känts bra och tryggt i affären. Tack för din feedback gällande återkoppling i budgivningen, det tar jag med mig och kommer hädanefter uppdatera statusen i budgivningar ännu mer frekvent. Allt gott! :) Mvh Johanna

Åsa S
Norrböle

Lätt att få tag på, kunde svara på de flesta frågorna och tog reda på svaren till de övriga snabbt.

Sanna E
Älvsbacka

Jag hade en superbra upplevelse av Johanna! Hon var på tårna och svarade på frågor oavsett dag eller tid på dygnet. Vår försäljning gick smidigt och tryggt utan frågetecken tack vare henne!

Maria L
Sålde sitt hus med hjälp av Johanna Marcusson en del av Fastighetsbyrån Skellefteå
Bastuträsk

Duktig tjej. Har mycket goda framtidsmöjligheter.

Padhraic D
Köpte sitt hus med hjälp av Johanna Marcusson en del av Fastighetsbyrån Skellefteå
Burträsk

Organised with documents, paperwork, signing. Professional, follows up on all questions and concerns, replies in very good time so decisions can be made. Good knowledge of the property. Will request to deal with her in the future.

Peter B
Anderstorp

Johanna klarar av sin uppgift alldeles galant enligt mej! Trevligt bemötande och inte för "sliskigt" heller...! Lagom är ordet, och behåller hon det mot alla sina kunder så kommer det gå väldigt bra framöver.

Sandro D
Anderstorp

Johanna är väldigt hjälpsam, engagerad och bra att ge information. Alltid tillgänglig.