William Bemarre

William Bemarre

William Bemarre är mäklare på Fastighetsbyrån Södertälje

William Bemarre har varit registrerad mäklare sedan 2017-07. William Bemarre har varit aktiv på Reco.se sedan 2017-11 och har fått 472 omdömen med ett betyg på 4.9. William Bemarre har haft 82 försäljningar sen 2023-09 och har tillfrågat 98% av sina kunder efter omdömen.

2023-09 - 2024-08

472 omdömen om William Bemarre

Sedan starten hos Reco 2017
Yacob A
Köpte sitt hus med hjälp av William Bemarre en del av Fastighetsbyrån Södertälje
Ritorp

Fantastisk förmåga att lyssna och förstå, duktig och snäll. Han sprider verkligen glädje och värme omkring

Samira C
Ritorp

Under den tid vi träffade William upplevde jag att han arbetade mycket professionellt och gav mig känslan av att jag kunde lita på honom.

Mina S
Sålde sitt hus med hjälp av William Bemarre en del av Fastighetsbyrån Södertälje
Ritorp

Jag är mycket nöjd med min upplevelse med [William Bemarre]. Professionell, pålitlig och väldigt hjälpsam genom hela processen. Rekommenderas starkt för alla som söker en smidig och framgångsrik bostadsaffär!

Hadir T
Skrev om William Bemarre en del av Fastighetsbyrån Södertälje

William har hjälpt min far och mig för objekts värderingar och vi har alltid upplevt riktig bra bemötande , omtänksamhet och punktlighet . Jag rekommenderar William om man vill känna sig trygg i bostadsaffärer ! //Hadir

Ammar M
Lina Hage

William är en mycket professionell och trevlig Mäklare. Han var väldigt hjälpsam och systematisk, det var verkligen skönt att få ha honom som mäklare så han underlättade oerhört mycket! Han är duktig och erfaren, vilket kändes jättebra och lättsamt!

Daniel K
Bårsta

Trevlig, lugn samt ärlig kille svårt att hitta men William är allt det 👍👍👍

Helal M
Viksberg

Mycket trevlig, hjälpsam och kunnig mäklare. Alltid tillgänglig Rekommenderar starkt.

Sandhya T
Pershagen

When I met William, I felt that he was very respectful towards us and others and is trustworthy.

Jonna V
Hölö

Trevlig, tillmötesgående, rak och tydlig.

Janakiraman T
Pershagen

William är väldigt hjälpsam och kunnig.