FBV AB

FBV AB

www.f-bv.se

FBV AB är verksamma inom fastighetsvård och vi förstår vikten av att din fastighet inte bara ser bra ut utan också håller sig i toppskick år efter år. Vår passion är att leverera förstklassig service med ett personligt bemötande, och vi erbjuder en rad tjänster för att möta dina specifika behov. Våra tjänster inkluderar altantvätt,...

5 omdömen om FBV AB

Sedan starten hos Reco 2024

Linda W
Skrev om FBV AB

Vi anlitade FBV för fasadtvätt av en villa. Vi är jättenöjda med resultatet som hjälpte oss i försäljningen av huset. Många plus för enkel kontakt och trevligt bemötande!

Per Nils E

Beställde offert av FBV och de kom ut kostnadsfritt och tittade och bidrog till andra idéer än vad jag själv hade. De hade bästa bemötande och bästa erbjudande så vi tog dem. Vårt hus ligger ganska långt ut i skärgården, men inget problem för Eddie och hans kollegor. De var alltid positiva när de kom ut och de var här totalt 3 gånger. Det slutade med att vi tvättade totalt 2 altaner och de tvättade även ett taket på vårt mindre hus. Vi blev supernöjda efter tvätten men framförallt förvånade efter slipningen, hur...

Kenneth E

Mycket bra killar. Inte omöjliga på något ting. Väldigt ödmjuka. Det kan jag bara säg .

Eddie G gillar detta
Johan N
Skrev om FBV AB

Det goda intrycket började redan på offerstadiet. Företaget visade på en stor smidighet vad gäller tider på dygnet och uppstart. Lägg därtill att konkurrenskraftigt pris. Arbetet utfördes mycket effektivt, mekaniskt, med ett mossfritt resultat. Efter utförande behandlades taket med medel för att förhindra ny påväxt av mossa. Dessutom stor lyhördhet och ödmjukhet från killarna som utförde arbetet. Jag kan utan tvekan varmt rekommendera företaget.

Svar från FBV AB

Tack Johan för dina fina ord, det uppskattas verkligen. Kul att vårat engagemang speglades till dig som kund, för det är något vi lägger stor vikt i.

Patrik S
Skrev om FBV AB

Service orienterade, trevliga och stort engagemang.

Svar från FBV AB

Tack för recensionen Patrik, vi får även tacka för ert engagemang och ett bra samarbete.