Uslingar. De har en fin bild på ett callcenter på sin websida men det har gjort det omöjligt att komma i kontakt med dem på mail, telefon eller chat. En automat svarar i telefon. Det enda den är bra på är att förkorta ens liv.
FedEx Express Sverige AB
4 omdömen om FedEx Express Sverige AB
Dyrt, levererar inte vad man har beställt och kundtjänst praktiskt icke-existerande. Inkompetenta och giriga till så hög grad att de har utvecklats till ett renodlat blufföretag. Förstår inte varför någon anlitar dessa som bud. Om man kunde ge 0 stjärnor hade man reserverat det för dessa.
1 i betyg enbart för att jag inte kan sätta 0 eller negativt. Sitter hemma och väntar på leverans. Ingen kommunikation från Fedex (de har alla kontaktuppgifter) förrän jag uppdaterar sidan med spårningsstatus och den helt plötsligt säger att någon försökte leverera för 45 minuter sedan. Ingen har varit på plats, ingen "försändelsenotis" som föraren ska lämna vid misslyckat försök till leverans vilket gör det i princip omöjligt att gå vidare med andra leveransalternativ. Gissar på förare som stannat för att få en GPS-tagg...
Är inte värd ens 1 i betyg men måste ange det för att kunna recensera. Usel service. Hopplöst automatiskt växelsystem. Blir inte kopplad till någon hos Fedex Sverige utan till ett callcenter i Indien som i sin tur måste skicka in en ticket för någon som sedan ska ringa upp.