FJN Motor AB

FJN Motor AB

FJN Motor som en del av NMS Tuning är ett företag där vi värnar om vårat namn och att kunna ge service och engagemang utöver det vanliga, just för att din motoroptimering och upplevelse ska bli så bra det bara går. Vi har flertalet anställda tekniker med över 10års erfarenhet av att utveckla och tillverka filer till bilar. Det...

5 omdömen om FJN Motor AB

Sedan starten hos Reco 2024

Jörgen L
Skrev om FJN Motor AB

Utförlig information , snabbt och bra utförande

Peter L
Skrev om FJN Motor AB

Mkt bra bemötande, koncis redogörelse för vad och hur som ska göras. Transparent i allt som sades och gjordes. Jag köpte en motoroptimering och blev mer än nöjd Peter L

Hej Peter, Vad roligt att du är nöjd och tack för återkopplingen! Mvh. Fredrik

Mercadia A
Skrev om FJN Motor AB

Jag köpte alltså en optimering av en personbil. Mycket trevligt bemötande, hälsar och presenterar sig, vilket uppskattas! Arbetet utfördes inom utsatt tid och allt fungerar som väntat. Kan rekommenderas! Med vänlig hälsning, /Karl-Åke

Hej, Vad roligt att du är nöjd och tack för återkopplingen! Mvh. Fredrik

Leif W
Skrev om FJN Motor AB

mycket bra bemötande bjöd på kaffe också trevligt hade förväntningar på få mera hk o lägre bensinförbrukning fick det o ännu bättre automatlådan växlar mycket bättre ett ställe jag gärna far tillbaka till o varmt rekomenderar att man kan få en bil att gå så bra med bara lite trimmning av datorn prisvärt

Svar från FJN Motor AB

Hej Leif, Kul att du är nöjd och tack för återkopplingen kring hur du tyckte att resultatet blev. Mvh. Fredrik

Bengt H
Skrev om FJN Motor AB

Proffsigt bemötande av personen som mötte upp mig inför motoroptimeringen!

Hej Bengt, Tack för din återkoppling det var kul att höra. Mvh. Fredrik