Flyttfirma Östra Aros

Flyttfirma Östra Aros

www.flyttfirmaostraaros.se
  • BadgeFiveYears

Välkommen till Flyttfirma Östra Aros! Vi skräddarsyr flyttjänster av hög kvalité till ett rimligt pris. Vårt mål är att överträffa kundens förväntningar, kundnöjdhet är vår drivkraft, erfaren personal med yrkesstolthet är vårt viktigaste verktyg. Inom Uppsala, Sverige eller Europa. Soffan, studentrummet, villan eller företagets...

820 omdömen om Flyttfirma Östra Aros

Märta R
Skrev om Flyttfirma Östra Aros

Vänligt bemötande, mycket snabb smidig och säker flytt. Ger ett proffsigt intryck. Kan vara lite svåra att nå, men det uppvägs av ovanstående.

Anders J
Skrev om Flyttfirma Östra Aros

Vänligt bemötande och ställde bra frågor. Ok pris.

Solveig A

Trevligt bemötande, snabbt, effektivt

Åke L
Skrev om Flyttfirma Östra Aros

Mycket kompetent bemötande och genomförande av flytten. Vi är helt nöjda och har absolut inget att klaga på.

Anna E
Skrev om Flyttfirma Östra Aros

Bästa flyttfirman! Snabba, proffsiga och trevliga. Allting gjordes med ett leende. Stort tack! Anna och Fanny

Belinda J
Skrev om Flyttfirma Östra Aros

Jag fick hjälp med att flytta från mitt studentrum till min nya lägenhet. Personalen var supertrevliga och hjälpsamma, och flytten gick väldigt smidigt. Rekommenderas varmt!

Susanna R
Skrev om Flyttfirma Östra Aros

Flyttfirma Östra Aros hjälpte mig med flytt. Oerhört proffsiga, mycket trevligt bemötande och bra utförande av beställning. Flyttkillarna gjorde ett mycket bra jobb. De var försiktiga med allt. Rekommenderar varmt!

Angela M
Skrev om Flyttfirma Östra Aros

Jag blev vänligt bemött.Kom klockan 8.00 efter överrenskommelse. Inga problem från stället jag flyttade ifrån till stället jag flyttade till.Killarna infriade alla mina förväntningar. Trevliga effektiva och serviceinriktade. Jag köpte flytt av bohag och flyttstädning av gamla. lägenheten.

Johanna A
Skrev om Flyttfirma Östra Aros

Snabb och smidig flytt, jättetrevliga killar som hjälpte oss att flytta!

Adam J
Skrev om Flyttfirma Östra Aros

Amazing! I have moved many times in my life and never had a team take such care in packing then the move itself. It went very smoothly, and very quickly, without stress.

Ali A
Skrev om Flyttfirma Östra Aros

Snabba och arbetar snabbt som fan!

Ann-mari F
Skrev om Flyttfirma Östra Aros

Den 5 augusti flyttade vi till Holland från Rom och hade flytthjälp av Östra Aros flyttfirma, så nöjda med allt som sköttes otroligt proffsigt från start i Rom till framkomsten i Woerden utanför Utrecht! Ett hjärtligt tack för ett fantastiskt jobb, återkommer gärna om det bli aktuellt!

Anneli K
Skrev om Flyttfirma Östra Aros

Trevliga killar som var tillmötesgående och flexibla

Freja V
Skrev om Flyttfirma Östra Aros

Jättesmidig flytt! Hjälpsamma och trevliga.

Desirée P
Skrev om Flyttfirma Östra Aros

Det var tredje gången vi anlitade Östra Aros för flytt och vi är supernöjda även denna gång. Trevlig och effektiv personal. Bra att få låna flyttkartonger.

Anders N
Skrev om Flyttfirma Östra Aros

Genom åren har jag anlitat Östra Aros fem gånger privat och otaliga gånger i jobbet. Med trevlig och kunnig personal är de en ledstjärna i sin bransch.

Isabelle W
Skrev om Flyttfirma Östra Aros

Mycket bra utförd flyttning av de två lugna, vänliga och professionella killarna.

Fredrik A
Skrev om Flyttfirma Östra Aros

Svarstider, tillgänglighet, pris och bemötande från såväl administratörer som flyttkarlar har varit till min yttersta belåtenhet.

Stina B
Skrev om Flyttfirma Östra Aros

Smidigt och snabbt! Trevligt bemötande.

Malin A
Skrev om Flyttfirma Östra Aros

Flytten gick smidigt och bra trots en strulande hiss!

Marcus Ö
Skrev om Flyttfirma Östra Aros

Har använt oss av Östra Aros två gånger. Båda gångerna har de med råge överträffat våra förväntningar. Rekommenderas varmt! För oss finns inget annat alternativ. Om eller när vi flyttar igen är valet självklart.

Johanna L
Skrev om Flyttfirma Östra Aros

Så professionella! Toppenbra kontakt! Allt flöt på med flytten -kontinuerlig info om tidsschemat! Så nöjd och tacksam! 🙏🏻✨

Martin A
Skrev om Flyttfirma Östra Aros

Östra Aros var klockrena i bemötande och utförande. Vi flyttade till Umeå där de samarbetade med en annan firma vars personal på plats inte var lika bra. Ställde saker i fel rum, trots skrivna och talade instruktioner, och monterade ihop galet. Östra Aros dock grymma. Rekommenderar varmt.

Tobias B
Skrev om Flyttfirma Östra Aros

Proffsig firma som leverear enligt överenskommelse.

Charlotte E
Skrev om Flyttfirma Östra Aros

Enkelt och superpraktiskt att förvara min scenografi hos Östra Aros. och när jag behöver nåt får jag frakten direkt till mig. Enkelt att bara ringa , få kontakt och bestämma saker. Tack Charlotte

Rose-Marie L
Skrev om Flyttfirma Östra Aros

Jag är så nöjd med med deras flytthjälp, duktiga killar som hade sådan koll på sitt jobb. Noggranna och rädda om allt som skulle flyttas. Snabbt gick det och väldigt trevliga. Jag kan varmt rekommendera denna flytt firma. Så nöjd med deras arbete och bemötande.

Kicki N

Professionella och omtänksamma.

Ulrika W
Skrev om Flyttfirma Östra Aros

Bra bemötande, snabbt och lätt. Vi anlitade firman för flytt och uppackning

Karin H
Skrev om Flyttfirma Östra Aros

Använder alltid Östra Aros. Snabba, effektiva och trevliga!

Roland K
Skrev om Flyttfirma Östra Aros

Punktlighet, kunniga och tog fullt ansvar.

Cecilia A
Skrev om Flyttfirma Östra Aros

En pålitlig flyttfirma som har ett professionellt och mycket trevligt bemötande. De jobbar effektivt och levererar det de lovat i tid.

Lennart J
Skrev om Flyttfirma Östra Aros

Snabba svar, bra pris. trevligt folk, bra flytt.

Karl S
Skrev om Flyttfirma Östra Aros

Vi har vi två tillfällen anlitat Östra Aros och varit mycket nöjda!

Sonja L
Skrev om Flyttfirma Östra Aros

Supereffektiva och jättetrevliga killar! Rekommenderar verkligen

Antonia A
Skrev om Flyttfirma Östra Aros

Professionell och snabb service, bra mottagande av ägaren och ägarens som. Rekommenderar starkt att använda dessa

Eva B
Skrev om Flyttfirma Östra Aros

Bra bemötande, åtetkoppling o service. Snabbt utförande o Bra pris.

Carl-Henrik R

På tid. Snabba.Trevliga.Starka.

Göran F
Skrev om Flyttfirma Östra Aros

Beställningen föll mellan stolarna trots extra avstämning att det skulle göras Jag fick jaga dem flera timmar på städdagen. Jobbet var bortlejt till annan firma som gjorde bra jobb bortsett från att de glömde städa väggarna så vi fick lägga ytterligare någon timme på att efterstäda. Olyckliga omständigheter kanske. Bemötandet var bra.

Francesca G
Skrev om Flyttfirma Östra Aros

Jag trivdes jätte bra. Väldigt effektiva och noggran.

Mikael V
Skrev om Flyttfirma Östra Aros

Tråkigt att behöva lämna dåligt omdöme, men vi känner att det inte finns något annat alternativ i det här fallet. Först och främst anlitade vi Östra Aros på grund av alla goda omdömen de fått. Det tog ett tag att få en första kontakt med dem, men vi tänkte väl inte så mycket på det mer än att de hade mycket att göra. Efterföljande kontakt blev ännu svårare och vi började fundera på om vi gjort rätt val, men beslöt ändå gå vidare på grund av alla goda omdömen. När flyttdagen kom dök de upp i tid och allt såg bra ut....

Sofia W
Skrev om Flyttfirma Östra Aros

Trevliga, tillmötesgående och lätta att ha att göra med. Flytten gick bra och enligt förväntan vad gäller tidsomfattning och kostnad. Inget gick sönder, skadades eller blev smutsigt, vilket är ovanligt. Har med tidigare flyttfirmor alltid varit något som tagit skada. Bokade även flyttstädning och den var välgjord (och godkändes av hyresvärden) om än inte helt perfekt. Totalpriset för flytt och flyttstädning blev något lägre än hos de konkurrenter jag tog in offert från. Det enda negativa med Östra Aros är att det tog tid...

Annette F
Skrev om Flyttfirma Östra Aros

Alltid så trevliga hjälpsamma och noggranna med sakerna.

Jannice L
Skrev om Flyttfirma Östra Aros

Proffsigt bemötande, rakt igenom. Bra kommunikation, höll tiden och löste uppgiften, smidigt, väl och proffsigt! Flyttfirma jag varmt kan rekommendera!!!

Siv G

Jättebra, kunde inte vara bättre. Siv Molin Glans

MATTIAS L
Skrev om Flyttfirma Östra Aros

Detta är andra gången vi anlitar Östra Aros och vi blev minst lika nöjda som första gången. - Bra kommunikation - Bra pris - Trevliga flyttkillar - Varsam hantering - Punktliga Vi kommer definitivt att anlita Östra Aros igen och kan starkt rekommendera dem.

Malin Ingrid B

Pålitlig och effektiv flyttfirma

Thomas J
Skrev om Flyttfirma Östra Aros

Otroligt grymma killar som slet på årets varmaste dag. Duktiga o trevliga! Nathan o kollegan jag tyvärr tappat namnet på.. Kan varmt rekommenderas!!

Jessica H
Skrev om Flyttfirma Östra Aros

Fantastisk trevliga och effektiva killar!

Maria W
Skrev om Flyttfirma Östra Aros

En riktigt bra flyttfirma som varmt rekommenderas! Tillmötesgående och serviceinriktade, både innan flytt och under själva flyttdagen. Trevliga medarbetare som hjälpte till med allt som behövde göras. Kanongäng!!

Aren W
Skrev om Flyttfirma Östra Aros

Tyvärr trivs jag inte. Några skador och ingen tog ansvaret. Jag har allt som bevis.