Flytthem

17 omdömen om Flytthem

Sedan starten hos Reco 2024

Ali M
Skrev om Flytthem

Det var lite krångel att passa tiden annars var väldigt bra.

Alexander B
Skrev om Flytthem

Vi beställde flytt av möbler. Dom var supertrevliga, punktliga och försiktiga med möblerna. Högsta betyg!

Bengt W
Skrev om Flytthem

Anlitade flytthem för en flytt och riktigt trevliga och bra bemötande. Plus snabba och effektiva!

Nelli D

Snabb och effektiv service, trevlig bemötande. Starkt rekommenderas. 5/5

Jacob G
Skrev om Flytthem

10/10, århundradets trevligaste grabbar. Blev bara en kul och bra upplevelse av något som ofta är fett jobbigt. Kommer inte använda en annan tjänst nånsin :)

Krister N
Skrev om Flytthem

Jag är mycket nöjd med Flytthem som var väldigt serviceinriktade för att tillgodose mina önskemål. De var väldigt noga med att fråga var kartongerna skulle stå i den nya lägenheten och plastade in för att skydda bäddmadrasser etc.

Anna Rani P
Skrev om Flytthem

Jätteduktiga, trevliga och varsamma om möbler och kartonger samt övriga saker. Snabba och professionella. Rekommenderas varmt!

Linn Ö
Skrev om Flytthem

Snabb hjälp och otroligt trevliga!! Gjorde ett super-jobb.

Ewa F
Skrev om Flytthem

Hej Vill bara säga, bästa killarna. Shit va snabba och duktiga d varit och super för allt de hjälpt mig med. Rekommenderar dem starkt.

Natalia M
Skrev om Flytthem

Flytthem kom i tid och gjorde allt jobb vi hade kommit överens om. Frågan är bara i kvalitet - möbler blev tyvärr förstörda, hål och repor uppstod på det helt nya parkettgolvet efter möblersmontering. Man skulle kunna ta lite bättre hand om andras egendom och åtminstone lägga ner något underlag när man flyttar/monterar möblerna.

Anton R
Skrev om Flytthem

De kom i tid, var trevliga och gjorde jobbet snabbt men varsamt. Nöjd!

Emmy L
Skrev om Flytthem

Kändes tryggt och bra att anlita Flytthem, tillmötesgående och anpassningsbara. Kan med gott samvete rekommendera till andra som vill ha hjälp!

Flytthem gillar detta
Gevorg T
Skrev om Flytthem

Bra bemötande, snabbt och lätt. Vi anlitade firman för flytt , uppackning och flyttstädning.

Deimanté V
Skrev om Flytthem

Snabba behjälpliga med packning , städning och flytt. Jag vill varmt rekommendera.

Långa A
Skrev om Flytthem

Snabba, proffsiga och trevliga kommer att anlita dem igen.

Bygg A
Skrev om Flytthem

Trevligt killar de jobbar jättebra jag är jättenöjd med dem man ser direkt de är speciell på på sin jobb och viktigaste de är jättenoga rant och trevligt tack flytthem

VARDAN V
Skrev om Flytthem

Bästa flytten jag någonsin genomfört 👌🏼🥳 fantastisk service från start till slut. Smidigt bokningsförfarande, lösningsorienterat bolag med otroligt trevlig personal som var extremt försiktig.