Folkare Begravningsbyrå

Folkare Begravningsbyrå

www.folkarebegravningsbyrå.se
  • BadgeSevenYears

Varmt välkommen till Folkare Begravningsbyrå! När det otänkbara inträffar medför det många tankar och funderingar. Vi vill hjälpa dig att få ett så smidigt tillvägagångssätt som möjligt i den tid som kan vara så svår att hantera. När du kontaktar oss bokar vi in en tid där vi i lugn och ro samtalar kring hur begravningen ska...

553 omdömen om Folkare Begravningsbyrå

Sedan starten hos Reco 2018

Lars N
Skrev om Folkare Begravningsbyrå

Jätte fint bemötande och kunnig personal tar sörjande på ett professionellt sätt Jörgen fixade allt med blommor och annonser i tidningar samt allt i kapellet med blommor runt urnan och ljus vi är jättenöjda 🤗

Svar från Folkare Begravningsbyrå

Hej Lars, Stort tack för ditt omdöme samt att vi fick erat fina förtroende i denna stund Med vänliga hälsningar// Jörgen, Sophie & Sophie

Ann P

Hjälpsamma och mycket trevliga

Svar från Folkare Begravningsbyrå

Hej Ann, Varmt tack för din tid att skriva ett omdöme samt att vi har fått ditt förtroende att hjälpa till i denna stund. Hoppas ni får en fin och skön höst Med varma hälsningar/ Jörgen, Sophie & Sophie

Lena S
Skrev om Folkare Begravningsbyrå

Empatiskt och proffesionellt bemötande av personalen, under planeringen för begravningen av GunMarie Engström

Svar från Folkare Begravningsbyrå

Hej Lena, Varmt tack till er att vi fick det fina förtroendet att hjälpa till i denna stund i livet, Tack även till din tid att skriva ett omdöme, betyder mycket för oss. Hoppas nu att ni alla får en fin och härlig höst, fast man längtar nästan redan till nästa sommar :) Med vänliga hälsningar// Jörgen, Sophie & Sophie

Eva B
Skrev om Folkare Begravningsbyrå

Vi fick ett jättefint bemötande när vi pratade om mammas begravning. Det jag blev väldigt besviken på var att när jag ringde och frågade pris så sa man att det skulle kosta mellan 25-30.000:- men det hamnade på 45.000:- trots att vi tyckte vi tog ett ganska "billigt" alternativ förutom annonsen. Jag tycker att när man ringer och frågar efter pris så ska man säga till att det inte ingår blommor, gravering av sten, mat (fika) mm. Allt var fint anordnat annars. Sen ordnade vi församlingshemmet själv då de fick nej först men...

Svar från Folkare Begravningsbyrå

Hej Eva, Varmt tack för ditt omdöme, det betyder mycket för oss att alltid sträva att bli bättre och mer tydliga till våra kunder, stort tack också att vi fick det fina förtroendet att hjälpa er i denna stund. I Sverige är 28.000kr ett ca pris som en begravning kostar, vi har på vår hemsida ett verktyg som heter "Planera begravning online" där man kan i lugn och ro titta vad allt kostar och vad man kan lägga till i den kommande begravningen. Efter vårt personliga möte med familjen så får man alltid en pris dokumentation...

Åsa L
Skrev om Folkare Begravningsbyrå

Gillare begravningsbyrå är fantastiska i ditt bemötande. De tar sig tid man känner sig sedd och respekterad. Bra och proffsigt stöd vid begravningen som blev i den sneda vi önskat

Svar från Folkare Begravningsbyrå

Hej Åsa Varmt Tack att vi fick ert fina förtroende att hjälpa er i denna stund, Hoppas att ni får en fortsatt fin sommar och höst Med vänliga hälsningar Jörgen, Sophie & Sophie

Elisabeth W
Skrev om Folkare Begravningsbyrå

Fint bemötande av trevlig o kunnig personal.

Svar från Folkare Begravningsbyrå

Hej Elisabeth och varmt Tack för ditt omdöme och för ert förtroende Med önskan om en fin sensommar och en vacker höst / Jörgen, Sophie & Sophie

Anna Sofia J
Skrev om Folkare Begravningsbyrå

Mycket värme och omtänksamhet. Kände mej lugn och trygg .

Svar från Folkare Begravningsbyrå

Hej Anna Sofia och varmt Tack för dina fina ord - Tack för att vi fick ditt/ert förtroende under denna stund i livet. Varma hälsningar från oss / Jörgen, Sophie & Sophie

Joacim A

Proffsigt bemötande Bra ordnat Lugn personal

Svar från Folkare Begravningsbyrå

Tack Joacim för din tid att ge oss ett omdöme, för fina ord och för att vi fick förtroende att hjälpa er - Med önskan om en fin fortsättning på sommaren nu / Jörgen, Sophie & Sophie

Ann-Katrin G
Skrev om Folkare Begravningsbyrå

Man blev så trygg och fint bemött mitt i sorgen , stor kunskap , vänliga och proffsiga vill jag sammanfatta dom som. Dom tog sig tid att lyssna och ville verkligen att det skulle kännas bra för oss anhöriga. Stor stor kärlek till er: Sophie,Jörgen och Sophie- Tack för att ni finns ❤️❤️❤️

Svar från Folkare Begravningsbyrå

Hej Ann-Katrin, varmt tack för ditt fina omdöme samt att vi fick det fina förtroendet att hjälpa er i denna stund i livet. Vi hoppas att ni får en fortsatt fin och skön sommar Med varma hälsningar; Jörgen, Sophie & Sophie

Johan T
Skrev om Folkare Begravningsbyrå

Väldigt fint mött och empatisk förståelse för situationen som anhörig

Svar från Folkare Begravningsbyrå

Hej Johan och stort tack för ditt fina omdöme, det betyder mycket för oss. Önskar dig och din familj en fin och skön sommar. Varma hälsningar från Jörgen, Sophie och Sophie

Hans S
Skrev om Folkare Begravningsbyrå

Ett både profesionellt och personligt bemötande från Er sida. Det gjorde det lättare för oss att fatta beslut om genomförandet av vår makas/mors begavning. Vi tycker att ni förtjänar högsta betyg för hur ni hanterar en begravning. Ett stort tack från oss!

Svar från Folkare Begravningsbyrå

Hej Hans, varmt Tack till er för att vi fick ert fina förtroende i samband med begravningen, Hoppas ni får en fortsatt fin och skön sommar Med vänliga hälsningar// Jörgen, Sophie & Sophie

Hans-Erik B
Skrev om Folkare Begravningsbyrå

Dom har varit jätte jätte bra att göra med bra kontakt b

Svar från Folkare Begravningsbyrå

Hej Hans-Erik, varmt tack för ert förtroende ni visat oss i samband med begravningen. Vi önskar er en fortsatt fin sommar Med vänliga hälsningar Jörgen, Sophie & Sophie

Roger M
Skrev om Folkare Begravningsbyrå

Organiserat, levererade vad som utlovats, vänligt, snyggt arrangerat vid begravning.

Svar från Folkare Begravningsbyrå

Hej Roger, varmt tack för ert förtroende ni visat oss samt att du tog dig tid att skriva ett omdöme. Vi önskar er en fortsatt fin sommar Med vänliga hälsningar Jörgen, Sophie & Sophie

Linda V
Skrev om Folkare Begravningsbyrå

Är jättenöjd. Bra bemötande och omhändertagande gällande min makes begravning.

Svar från Folkare Begravningsbyrå

Hej Linda, Varmt tack att vi fick ert fina förtroende att hjälpa er, tack även till att du har tagit dig tid att skriva ett omdöme Vi hoppas att ni får en fin och skönt sommar trots det som har hänt Varma hälsningar// Jörgen, Sophie & Sophie

Gunnel N
Skrev om Folkare Begravningsbyrå

De var mycket tillmötesgående och vi hade alltid möjlighet att återkomma med våra frågor och problem även om vissa saker inte gick att lösa på grund av oenighet mellan oss i släkten.

Svar från Folkare Begravningsbyrå

Hej Gunnel, varmt tack för ditt omdöme och ett stort tack för det förtroende ni visat oss i och med begravningen. Så hoppas vi att allt löser sig... Vi önskar Er alla en fin och skön sommar Med vänliga hälsningar// Jörgen, Sophie & Sophie

Susel G
Skrev om Folkare Begravningsbyrå

Trevlig personal som tog sig tid ,omtänksamma när vi behövde råd och hjälp med min mors begravning. Våra förväntningar uppfylldes till 100 procent Tröst i sorgen , vi köpte kista ,program blad till minnes gudstjänsten , hjälp med blomster arrangemang, hjälp med dödsannonsen liksom tack annonsen m.m vi ämnar även köpa gravsten av denna begravnings byrå. Jag rekommenderar Alla att vända sig till dem vid behov. / Susel Glad

Svar från Folkare Begravningsbyrå

Hej Susel, varmt Tack för ditt omdöme och att vi fick ert fina förtroende att hjälpa Er i denna stund, Vi önskar er alla en fortsatt fin sommar Med vänliga hälsningar/ Jörgen, Sophie & Sophie

Ewa-Marie A
Skrev om Folkare Begravningsbyrå

I en period av extrem sorg och förtvivlan blev vi mycket varsamt och proffesionellt bemötta av er personal. Vi fick hjälp med allt vi behövde hjälp med och begravningsceremonin blev superfin! Vi rekommenderar hjärtligt Folkare Begravningsbyrå.

Kerstin N
Skrev om Folkare Begravningsbyrå

Värdigt, respektfullt bemötande i en sorgsen stund. Fint mottagande och mycket hjälpsamma. Lättillgängliga vid frågor. Tar hand om detaljer man själv inte tänkt på. Mycket tacksam för all hjälp.

Svar från Folkare Begravningsbyrå

Tack för ditt omdöme Kerstin och tack för ert fina förtroende ❀ Hoppas nu att ni kan få en fin fortsättning på sommaren Med varma hälsningar / Jörgen, Sophie & Sophie

Tomas M
Skrev om Folkare Begravningsbyrå

Snabb o effektiv hjälp, bra lungn kunnig personal.

Svar från Folkare Begravningsbyrå

Hej Tomas, tack för din tid att skriva ett omdöme, betyder mycket för oss i strävan att göra allt lite bättre hela tiden för familjer, Varmt tack också till er för att vi fick erat förtroende att hjälpa er i denna stund. Nu önskar vi er en fin och skön sommar Med vänliga hälsningar// Jörgen, Sophie & Sophie

Marina R
Skrev om Folkare Begravningsbyrå

När jag kom dit för planering av min Mammas begravning, så möttes jag i hallen av ett ljus som var tänt och en tavelram med mammas namn det var så fint , det värmde i hjärtat . Fick ett väldigt fint bemötande, fick svar på alla mina frågor och den bästa hjälpen . Kan verkligen rekommendera den Begravningsbyrån

Svar från Folkare Begravningsbyrå

Hej Marina, varmt tack för att du har tagit dig tid att skriva ett omdöme, betyder mycket för oss, Stort Tack också att vi fick ert fina förtroende att hjälpa er vid denna stund i livet. Vi önskar er en fortsatt fin sommar Med vänliga hälsningar// Jörgen, Sophie & Sophie

Bernht B
Skrev om Folkare Begravningsbyrå

Bra bemötande och servis, men dyrt

Svar från Folkare Begravningsbyrå

Hej Bernht, Varmt Tack för din tid att skriva ett omdöme samt att vi fick ert fina förtroende att hjälpa till i denna stund i livet. Hoppas ni får en skön och fin sommar Med vänliga hälsningar// Jörgen, Sophie & Sophie

Karin H
Skrev om Folkare Begravningsbyrå

Snabbt omhändertagande och fint bemötande.

Svar från Folkare Begravningsbyrå

Hej Karin och Tack för ditt omdöme och fina ord samt att vi fick förtroende att hjälpa till Med önskan om en fin sommar / Jörgen, Sophie & Sophie

Annelie E
Skrev om Folkare Begravningsbyrå

Vänligt och fint bemötande. Fin hjälp vid val av kista och blommor.

Svar från Folkare Begravningsbyrå

Tack Annelie för ditt fina omdöme och varmt Tack för förtroendet Vi önskar dig/er nu en fin fortsättning på sommaren / Jörgen, Sophie & Sophie

Ann-Charlotte O
Skrev om Folkare Begravningsbyrå

Mycket bra bemötande och allt fungerade utan problem Det enda negativa var deras lokaler, kändes som en "man cave"

Svar från Folkare Begravningsbyrå

Tack för ditt omdöme Ann-Charlotte och tack för ert förtroende ❀ Hoppas nu att ni kan få en fin fortsättning på sommaren Med varma hälsnignar / Jörgen, Sophie & Sophie

Ann-Sofie H
Skrev om Folkare Begravningsbyrå

En mycket varm och fin begravningsbyrå med fantastisk personal.

Svar från Folkare Begravningsbyrå

Hej Ann-Sofie, varmt Tack för ditt omdöme samt att vi fick ert fina förtroende att hjälpa er i samband med begravningen. Vi önskar er en härlig sommar Med varma hälsningar// Jörgen, Sophie & Sophie

Maria L
Skrev om Folkare Begravningsbyrå

De bemötte oss professionellt och med stort deltagande. Våra förväntningar uppfylldes.

Svar från Folkare Begravningsbyrå

Hej Maria, stort Tack att du tog dig tid att skriva ett omdöme, betyder mycket för oss i strävan att ständigt bli bättre, Varmt Tack för att vi fick ert fina förtroende att hjälpa till i denna stund i livet. Hoppas ni får en fin och skön sommar Med vänliga hälsningar// Jörgen, Sophie & Sophie

Helena F
Skrev om Folkare Begravningsbyrå

Vi blev så varmt omhändertagna vid planeringen av vår mammas begravning. Begravningen blev trots all sorg en mycket fridfull och fin stund, tack vare er.

Svar från Folkare Begravningsbyrå

Hej Helena, Varmt Tack till er att vi fick ert fina förtroende att hjälpa till i denna stund i livet, Vi önskar er alla en fin och skön sommar Med vänliga hälsningar// Jörgen, Sophie & Sophie

Ann-catrine H
Skrev om Folkare Begravningsbyrå

Fint bemötande och snabb återkoppling vid funderingar.

Svar från Folkare Begravningsbyrå

Hej Ann-Catrine, Varmt tack för det förtroende ni visat oss i denna stund i livet, samt att du har tagit dig tid att skriva ett omdöme. Vi önskar er en fin och skön sommar Med varma hälsningar// Jörgen, Sophie & Sophie

Åsa B
Skrev om Folkare Begravningsbyrå

Toppen! Bra bemötande bra samarbete.

Svar från Folkare Begravningsbyrå

Hej Åsa och tack för ditt fina omdöme, det betyder mycket för oss. Vi önskar Er en fin och härlig sommar. Med Vänliga Hälsningar // Jörgen, Sophie och Sophie

Ann A
Skrev om Folkare Begravningsbyrå

Trevligt bemötande och bra information

Svar från Folkare Begravningsbyrå

Hej Anna, Stort tack för din tid att skriva ett omdöme, samt ett varmt tack för ert förtroende ni visat oss i samband med begravningen. Vi önskar er alla en fin och skön sommar Med vänliga hälsningar// Jörgen, Sophie & Sophie

Katarina B
Skrev om Folkare Begravningsbyrå

Vi blev värdigt och hjälpsamt bemötta. Snabbt svar på mail och tel.samtal.Återkopplingar efter begravningen med samtal. Vi hade ingen erfarenhet av att ordna en begravning och kände att vi blev proffsigt hjälpta. Allt på ett lugnt och inkännande sätt. Vi hade en borgerlig begravning med kista. Blomutsmyckningen, catering och officiant hjälpte byrån till med. Förklarade hur urnan transporteras där den ska läggas ner. Våra frågor bemöttes snabbt och utförligt.

Svar från Folkare Begravningsbyrå

Hej Katarina, varmt tack för ditt omdöme och ett stort tack för det förtroende ni visat oss i och med begravningen. Vi önskar Er alla en fin och skön sommar Med vänliga hälsningar// Jörgen, Sophie & Sophie

Christina D
Skrev om Folkare Begravningsbyrå

Vi var jättenöjda med ett fint bemötande,otroligt fint ordnat vid begravningen. Återkopplingen. Ger högsta betyg.

Svar från Folkare Begravningsbyrå

Hej Christina, Om ni är nöjda så är vi också nöjda :) Varmt tack för din tid att skriva ett omdöme, det hjälper oss att bli bättre i det vi gör, även ett stort tack att vi fick ert fina förtroende att hjälpa er i denna stund i livet. Vi önskar Er alla en varm och skön sommar Med vänliga hälsningar// Jörgen, Sophie & Sophie

Åsa K
Skrev om Folkare Begravningsbyrå

Mycket trevligt bemött. Infriade mina förväntningar, fungerade som det ska. Trevligt bemötande och tillgänglighet, lyssnade även på min kritik, som inte var mot dem, utan uttalande av präst, begravning med minnesstund.

Svar från Folkare Begravningsbyrå

Hej Åsa, Tack för din tid att skriva ett omdöme, betyder mycket för oss i strävan att bli bättre i det vi gör, Varmt Tack att vi även fick ert fina förtroende att hjälpa er i denna stund i livet, Hoppas ni får en varm och skön sommar Med vänliga hälsningar// Jörgen, Sophie & Sophie

Micaela B
Skrev om Folkare Begravningsbyrå

Fint och bra bemötande, både på planering av begravning och under. Tack ❤️

Svar från Folkare Begravningsbyrå

Hej Micaela, Stort Tack för att du tog dig tid att skriva ett omdöme. Vad skönt att ni känner er nöjda då är vi också nöjda :) Hoppas ni får en fin sommar med mycket sol och bad Med varma hälsningar// Jörgen, Sophie & Sophie

Linda P
Skrev om Folkare Begravningsbyrå

Superbra bemötande och hjälp med allt i samband med begravningen .

Svar från Folkare Begravningsbyrå

Hej Linda, Varmt tack för ditt omdöme samt för att vi fått ert fina förtroende i denna stund Hoppas att ni får en varm och fin sommar Med vänliga hälsningar// Jörgen, Sophie & Sophie

Johnny S
Skrev om Folkare Begravningsbyrå

Vänliga, trevliga, omtänksamma och proffisionella!

Svar från Folkare Begravningsbyrå

Hej Johnny, Tack så mycket för ditt omdöme och för att vi fått ert fina förtroende. Med vänliga hälsningar// Jörgen, Sophie & Sophie

Dan E
Skrev om Folkare Begravningsbyrå

Mycket bra bemötande. Förträfflig anordning av begravning.

Svar från Folkare Begravningsbyrå

Hej Dan, Varmt tack för ditt omdöme samt att vi fick ert fina förtroende att hjälpa er i denna stund. Med vänliga hälsningar// Jörgen, Sophie & Sophie

Monika W
Skrev om Folkare Begravningsbyrå

Det är en varm omfamnande miljö å personalen vägleder tryggt o tröstar/förstår på ett fint sätt. Det är inte första begravningen vi genomför med deras hjälp å inte sista. Rekommenderas varmt🙏

Svar från Folkare Begravningsbyrå

Hej Monika, Tack för din tid att skriva ett omdöme samt att vi fick ert fina förtroende att hjälpa er. Med önskan om en varm och skön sommar Med vänliga hälsningar// Jörgen, Sophie & Sophie

Lars K
Skrev om Folkare Begravningsbyrå

Jag, vi blev väl omhändertagna allt tycker jag fungerade bra. Jag har ju inget annat att jämföra. med, men jag tycker att kommunikationen mellan oss var bra, allt flöt på som det ska vad jag kan förstå. Trevlig och hjälpsam personal, så, upplevelsen med Folkare begravningsbyrå tycker jag var bra.Mvh Lars och barnen

Svar från Folkare Begravningsbyrå

Hej Lars och Tack för dina fina ord och för att vi fick ert förtroende att hjälpa till ❀ Med önskan om en fin sommar - Varma hälsningar / Jörgen, Sophie & Sophie

Inger S
Skrev om Folkare Begravningsbyrå

Bemötande värdigt med känsla o empati. Värme o omtanke fr början till slut. Kan rekommendera Folkare begravningsbyrå till mina vänner. Stort tack!

Svar från Folkare Begravningsbyrå

Hej Inger, Stort tack till dig också att fick ert fina förtroende att hjälpa er i denna stund. Vi önskar er alla en fin vår och sommar Med varma hälsningar, Jörgen, Sophie & Sophie

Lena B
Skrev om Folkare Begravningsbyrå

Ett väldigt fint bemötande och fint arrangerat. Vi är väldigt nöjde!

Svar från Folkare Begravningsbyrå

Hej Lena, Varmt Tack för ditt omdöme samt att vi fått ert fina förtroende att hjälpa er i denna stund, Ha nu en fin vår och sommar Med vänliga hälsningar// Jörgen, Sophie & Sophie

Hans R

Alkt va jätte bra ifrån börja till slut! De är professionella! 6 + av 5

Svar från Folkare Begravningsbyrå

Hej Hans, varmt Tack för ditt omdöme med många ++ :) stort Tack även till att vi fick ert fina förtroende att hjälpa er i denna stund i livet. Hoppas att ni får en riktigt skön och fin vår och sommar, Med vänliga hälsningar// Jörgen, Sophie & Sophie

Åsa B
Skrev om Folkare Begravningsbyrå

Känslan när man kommer dit med sin sorg och man bemöts med värme och omtanke gör att man känner sig trygg trots sorgen man har. Vi visste redan innan att de skulle ha uppdraget eftersom vi anlitat de vid andra begravningar och varit så nöjda att allt blivit som vi velat. Det blev ett vackert, fint avsked och minne av vår mamma precis som var hennes önskan. Det blev borgerlig begravning i kapellet med närmaste familjen.

Svar från Folkare Begravningsbyrå

Hej Åsa, Tack för din tid att skriva ett omdöme, betyder mycket för oss i strävan att bli bättre i det vi gör, Varmt Tack att vi även fick ert fina förtroende att hjälpa er i denna stund i livet, Hoppas nu att det blir en härlig vår och sommar så vi får njuta några månader av värme och ljusa kvällar :) Med vänliga hälsningar// Jörgen, Sophie & Sophie

Kent R
Skrev om Folkare Begravningsbyrå

Allt till stor belåtenhet vid arrangemanget ikring min mammas begravning. Så nöjd!

Svar från Folkare Begravningsbyrå

Hej Kent, varmt Tack för ditt omdöme, om ni är nöjda så är vi också nöjda :) Nu hoppas vi att vårvärmen kommer snart och att det blir en fin sommar Med varma hälsningar/ Jörgen, Sophie & Sophie

Tina B
Skrev om Folkare Begravningsbyrå

Fint och omtänksamt bemötande. Lyssnade på vad vi önskade och kom med relevanta förslag. Löpande personlig uppföljning innan och efter begravning. Rekommenderas varmt.

Svar från Folkare Begravningsbyrå

Hej Tina, Tack så mycket för dina ord, vi önskar er alla en fin vår och sommar Med varma hälsningar// Jörgen, Sophie & Sophie

Helena P
Skrev om Folkare Begravningsbyrå

Vi fick ett proffsigt och trevligt bemötande från första stund. De var både snabba, bra att återkoppla och tydliga. Tacksamma för hembesök I kyrkan var det också bara positivt Boken med bilder jättefin Vi har bara positiva ord att säga

Svar från Folkare Begravningsbyrå

Tack Helena för att du lämnade oss ett omdöme - det värmer att få så fina ord. Stort tack för att vi fick Ert förtroende. Med önskan om en ljus och vacker vår - Varma hälsningar / Jörgen, Sophie & Sophie

Anette S
Skrev om Folkare Begravningsbyrå

Jättenöjda, proffsiga och trygga.

Svar från Folkare Begravningsbyrå

Hej Anette. Varmt tack för ditt fina omdöme, det betyder mycket för oss. Önskar dig en fin och härlig vår, varma hälsningar / Jörgen, Sophie och Sophie

Marianne S

Mycket bra bra bemötande och hjälpsamma Mari-Anne Svensso

Svar från Folkare Begravningsbyrå

Hej Marianne, Varmt Tack för att du tog dig tid att skriva ett omdöme samt att vi har fått Ert förtroende att hjälpa till i denna stund. Vi önskar er en fin vår Med varma hälsningar// Jörgen, Sophie & Sophie

Lars-Erik D
Skrev om Folkare Begravningsbyrå

Varma människor som är bra att ha att göra med. Flexibla och villiga att tillmötesgå kundens önskningar.

Svar från Folkare Begravningsbyrå

Hej Lars-Erik, varmt Tack för ert förtroende samt din tid att skriva ett omdöme. Önskar dig/er en fin vår / Jörgen, Sophie & Sophie

Anna N
Skrev om Folkare Begravningsbyrå

Hej. Jag och mina systrar blev väl bemötta av Sophie i samband med vår mamma Ing-Britts bortgång. Döden kom oväntat och vi hamnade mitt i en storm och ohanterligt trauma. Därför kändes det enormt fint att ha er som stöd i en mycket svår sorg. Kändes så fint att Sophie hade en koppling till oss och vår mamma. Sophie blev vår röst och trygghet i livets svåraste stund. Begravningen blev så vacker och personlig där vår mammas personliga sidor så väl kom fram. Allt var så fint gjort med värme. Däremot hade jag personligen valt...

Svar från Folkare Begravningsbyrå

Hej Anna - Varmt tack för ditt fina omdöme och förtroendet vi fick till att hjälpa er i denna stund. Tack för att du berättar om eran upplevelse, vi tar ett samtal med personalen i kyrkan så att dom tänker på det till nästa gång. Vi hoppas att ni får en varm och fin vår, ta hand om varandra. Hälsningar från Jörgen, Sophie och Sophie