Trevligt och informativt samtal.
Förebygg
Om företaget
Förebygg erbjuder trygghetsskapande tjänster och produkter utvecklade i Skandinavien. Vårt mål är att motverka och minimera skadan till följd av inbrott, bränder, id- och bolagskapningar, samt förlust av värdehandlingar och skimming. Vår mission är att förebygga brott genom att utbilda våra kunder och allmänheten. Vi erbjuder...
2857 omdömen om Förebygg
Sedan starten hos Reco 2018
Hej Elin, Tack för din feedback! Vi är glada att du hade ett trevligt och informativt samtal. Tveka inte att kontakta oss igen om du har fler frågor eller funderingar. Önskar dig en underbar dag! Vänligen, Stina Kundrelationer
Jag är väldigt nöjd med support jag får
Hej Lidia, Tack så mycket för ditt omdöme! Vi är glada att du är nöjd med den support du fått. Tveka inte att höra av dig om du behöver mer hjälp framöver! Önskar dig en underbar dag! Vänligen, Sandra Kundrelationer
Trevliga, pålästa, hjälpsamma. Fick hjälp och svar med mina frågor. Tack. 😊
Hej Björn, Tack så mycket för ditt fina omdöme! Vi är glada att vi kunde hjälpa dig och ge de svar du behövde. Vi uppskattar att du delar med dig och önskar dig en fortsatt bra dag! 😊 Vänligen, Sandra Kundrelationer
En mycket trevlig personjag pratade med + att han hjälpte mig att utreda en sak .Et stort tack för hjälpen . Mvh A-Ch L.T.
Hej Anne-Christine, Tack så mycket för ditt omdöme! Vi är glada att du fick den hjälp du behövde och att du hade en positiv upplevelse. Vi uppskattar att du tog dig tid att dela med dig och önskar dig en fortsatt fin dag! Vänligen, Sandra Kundrelationer
Bra! Jag känner mig tryggare när jag vet att Ni har koll.
Hej Yvonne, Vad bra att höra! Vi är glada att du känner dig trygg med oss. Om du har fler frågor eller funderingar framöver är det bara att säga till.😊 Önskar dig en underbar dag! Vänligen, Sandra Kundrelationer
Jag blev nöjd och fick svar på min fråga
Hej Sigrid, Vad härligt att höra! Tack för att du delar med dig, och vi är glada att vi kunde hjälpa till. Om du har fler frågor i framtiden, tveka inte att höra av dig. Önskar dig en underbar dag! Vänligen, Sandra Kundrelationer
Big shout out till Sture, världens härligaste kundservice medarbetare, hatar egentligen när företag ringer men Sture gjorde min dag, kommer definitivt börja med id skydd!
Hej Romina, Wow, stort tack för din feedback! Vi är så glada att Sture kunde göra din upplevelse så positiv, han är verkligen en stjärna – vi kommer definitivt se till att ge honom en stor eloge! 🎉 Härligt att höra att du är intresserad av att börja med ID-skydd. Tveka inte att höra av dig om du har några frågor. Ha en fantastisk dag! Vänligen, Sandra Kundrelationer
Det var bra bemötande och kom fram snabbt
Hej Göran, Tack för ditt omdöme! Vad roligt att höra att du fick ett bra bemötande och att allt löste sig snabbt. Vi strävar alltid efter att ge bästa möjliga service. Tveka inte att höra av dig om du behöver hjälp med något i framtiden. Ha en fin dag! Vänligen, Sandra Kundrelationer
Pratade men en trevlig person . Jag tänkte säja upp men blir kvar ett år till .
Hej Dorothy, Tack för ditt omdöme! Vi är glada att höra att du blev bemött på ett trevligt sätt. Vi hoppas att du fortsätter få nytta av tjänsten och är nöjd med ditt val. Om du har några frågor eller funderingar, tveka inte att höra av dig till oss. Vi finns här för att hjälpa till! Önskar dig en underbar dag! Vänligen, Sandra Kundrelationer
Mycket trevlig person som jag pratade med . Jag skulle säja upp men blir kavar ett år till pluss att jag köpte brickor till mina nycklar
Hej Dorothy, Tack för dina himla fina ord, även om det blev lite fel med stjärnorna! Vi hoppas du tycker om nyckelbrickorna och tackar för ditt förtroende. Önskar dig en fin dag! Vänligen, Sandra Kundrelationer
Trevligt bemötande o ett bättre månads pris gör att jag fortsätter
Hej Berit, Tack för ditt omdöme! Vi är glada att höra att du är nöjd med både bemötandet och det nya priset. Det är viktigt för oss att våra kunder känner sig trygga och får bästa möjliga service. Tveka inte att höra av dig om det skulle dyka upp fler frågor eller funderingar. Önskar dig en underbar dag! Vänligen, Sandra Kundrelationer
Blev uppringd av en extremt irriterande säljare som pratade till mig som att jag var 5 år gammal... Själva företaget är säkert bra men kanske be er personal att gå en säljutbildning.
Hej Evelina, Tack för att du delar med dig av din upplevelse. Vi är ledsna att du upplevde samtalet på det sättet – alla våra säljare går kontinuerliga utbildningar för att säkerställa både bra produktkunskap och professionellt bemötande. Vi tar gärna emot mer detaljerad feedback, så kontakta gärna vår kundservice så vi kan vidarebefordra dina synpunkter direkt till berörd handläggare. Vi uppskattar möjligheten att förbättra vår service och hoppas att höra från dig snart! Önskar dig en fin dag så länge. Vänligen, Sandra Kundrelationer
Vi ville lägga till en person i familjen till ID- skydd och det löstes enkelt och smidigt av kunnig personal med trevligt bemötande.
Hej Irene, Tack för ditt fina omdöme! Vad roligt att höra att ni fick snabb och smidig hjälp med att lägga till en familjemedlem till ID-skyddet – och att bemötandet uppskattades! Vi ser fram emot att fortsätta hjälpa er om det behövs. Ha en riktigt bra dag! Vänligen, Sandra Kundrelationer
Mycket bra bemötande. Ny brandvarnare och nykelbricka blev det.🙂
Hej Tarja, Stort tack för ditt omdöme! Härligt att höra att du är nöjd med bemötandet – och toppen att både brandvarnare och nyckelbricka är på plats! 😊 Hör av dig om det dyker upp något mer vi kan hjälpa till med. Ha en riktigt fin dag! Vänligen, Sandra Kundrelationer
Trevligt bemötande som är viktigt Allt lösre sig Fortsätt att vara som ni är.
Hej Lis Mari, Tack så mycket för din fina feedback! Det gläder oss verkligen att höra att allt löste sig och att du uppskattar vårt bemötande. Vi strävar alltid efter att vara tillgängliga och göra vårt bästa för våra kunder, så det betyder mycket för oss att få ett sånt här omdöme. Tveka inte att höra av dig om det är något vi kan hjälpa dig med framöver. Ha en fortsatt härlig dag! Önskar dig en fin dag!
Säljer in det som "ingen bindningstid" och får ändå ett års avtal. "Larm" om saker som händer med dina uppgifter inom en timme, tog 24 h. Ringa om avtal, telefonkön delux medans alla andra alt svarar dom inom några min.
Hej Simon, Tack för att du delar med dig av din feedback. Vi beklagar att du fått en annan uppfattning om avtalet. Vi vill förtydliga att information om bindningstid alltid framgår i det SMS du besvarar för att bekräfta beställningen. Vi vill att alla kunder ska ha tydlig information för att kunna fatta välgrundade beslut. Vad gäller larmen, så skickas dessa ut i realtid från våra samarbetspartners Bisnode och Creditsafe. Om det skulle ha kommit med någon försening i ditt fall ber vi dig gärna höra av dig till vår...
Förebygg lämnar alltid adekvata svar och är vänliga
Hej Ulla, Tack för ditt fina omdöme! Det är viktigt för oss att ge korrekta svar och bemöta våra kunder på ett vänligt sätt. Vi är glada att det har uppskattats och att du känner dig väl omhändertagen. Önskar dig en fortsatt bra dag! Vänligen, Martin Kundrelationer
Har ingen åsikt bra att ni finss
Hej Mikael, Tack för din feedback! Vi uppskattar att du ser värdet i att vi finns tillgängliga och står redo att hjälpa. Önskar dig en fin dag! Vänligen, Martin Kundrelationer
Jag vet inte riktigt har inte blivit utsatt än så vi får vänta och se😀
Hej Yvonne, Stort tack för din feedback! Vi är glada att höra att du känner dig trygg med vår tjänst och att den fungerar som förväntat. Att larma dig snabbt vid behov är något vi prioriterar för att säkerställa din säkerhet. Önskar dig en fin dag! Vänligen, Martin Kundrelationer
Mycket bra hittills! Och ett trevligt bemötande av den person som svarade!
Hej Erik, Stort tack för din positiva återkoppling! Det är glädjande att höra att du hittills är nöjd och att vårt bemötande har varit trevligt och hjälpsamt. Vi finns här för att ge dig den bästa upplevelsen och är alltid redo att svara på dina frågor. Vänligen, Martin Kundrelationer
Jag vann en bricka och fick sen en bra överenskommelse om en till. Jättetrevlig kille
Hej Ingrid, Tack för din positiva feedback! Så roligt att höra att du fick en bra överenskommelse om en extra bricka och att du blev bemött av vår trevliga medarbetare. Vi strävar alltid efter att skapa en bra kundupplevelse, och det gläder oss att du är nöjd med vår service. Vänligen, Martin Kundrelationer
Blev jättebra bemött👍 Fixade autogiro ,en faktura och en nyckelbricka.. Jag förväntade mig att få hjälp. Och det fick jag också. Kvinnan i luren var genuint trevlig. Tack för det Förebygg. Allt gott. Mvh Alula
Hej Alula, Stort tack för din fina feedback! Vi är glada att du fick ett bra bemötande och att vi kunde hjälpa dig med autogiro, en faktura och en nyckelbricka. Det är fantastiskt att höra att dina förväntningar infriades och att vår kollega kunde ge dig den hjälp du behövde på ett genuint trevligt sätt. Vi uppskattar dina vänliga ord, och vi finns här för dig när du behöver oss framöver. Allt gott! Vänligen, Martin Kundrelationer
Jätte bra trevligtbemötande fick svar på mina frågor förstod mina frågor nöjd
Hej Bjarne, Tack för din positiva feedback! Vi är glada att höra att du fick ett trevligt bemötande och att du fick svar på dina frågor. Det är alltid vår målsättning att förstå och hjälpa våra kunder så bra som möjligt. Om du har fler frågor eller funderingar, tveka inte att höra av dig! Önskar dig en fin dag! Vänligen, Martin Kundrelationer
Mycket vänligt bemötande problemet blev löst snabbt och effektivt. Jag skulle testa larmet och det visade sig vara ett tekniskt fel. Vår brandvarnare var för gammal så förebygg Skickar en ny.
Hej Berit, Tack för din feedback! Vi är glada att höra att du fick ett vänligt bemötande och att ditt problem löstes snabbt och effektivt. Det är bra att ni testade larmet och upptäckte det tekniska felet. Vi ser till att skicka en ny brandvarnare så att du kan känna dig trygg. Om du har fler frågor eller behöver hjälp, tveka inte att höra av dig! Önskar dig en fin dag! Vänligen, Martin Kundrelationer
Mycket bra hjälp och fick bra support
Hej Bill, Tack för din feedback! Vi är glada att höra att du fick mycket bra hjälp och support. Vår målsättning är alltid att erbjuda bästa möjliga service till våra kunder. Om du har några fler frågor eller behöver assistans framöver, tveka inte att kontakta oss! Önskar dig en fin dag! Vänligen, Martin Kundrelationer
Jag blev bra bemött och jag fick mitt problem löst. Jag får byta ut min nuvarande brandvarnare mot en ny och det tycker jag är jättebra.
Hej Ann Christine, Tack för din feedback! Vi är glada att höra att du blev bra bemött och att vi kunde hjälpa dig att lösa ditt problem med brandvarnaren. Att kunna byta ut den mot en ny är viktigt för din trygghet. Om du har fler frågor eller behöver hjälp framöver, tveka inte att höra av dig! Önskar dig en fin dag! Vänligen, Martin Kundrelationer
Fick snabb o bra information om ärendet helt suveränt.
Hej Cid, Tack för din feedback! Vi är glada att höra att du fick snabb och bra information om ditt ärende. Att kunna hjälpa våra kunder effektivt är något vi alltid strävar efter. Om du har fler frågor eller behöver ytterligare hjälp, tveka inte att kontakta oss! Önskar dig en fin dag! Vänligen, Martin Kundrelationer
Ibland undrar man om ID skydd fungerar på riktigt. Eller så är allt som det skall vara. Efter samtalet blev jag stärkt att ID skydd har betydelse.
Hej Hans, Tack för din feedback! Vi är glada att höra att du efter samtalet känner dig stärkt i tron på att ID-skydd fungerar. Det är viktigt för oss att våra kunder känner sig trygga och informerade om tjänstens betydelse. Om du har fler frågor eller funderingar, tveka inte att höra av dig! Önskar dig en fin dag! Vänligen, Martin Kundrelationer
Företaget fortsätter att dra pengar från mig trots att jag har avslutat tjänsten. Jag får böna och be för att få hjälp, så min förhoppning är att de ska lyssna nu. För jag avslutade min tjänst förra året, efter att jag insett att jag fastnat i ett 12 månaders avtal. Jag skickade in en blankett via posten, då detta är det enda sättet att avsluta tjänsterna. Blev sedan uppringd av företaget i våras om att de ville erbjuda en prissänkning, från 129kr till 99kr. Jag förklarade att jag avslutat min tjänst, varpå hon berättade...
Hej Sofia, Tack för att du delar med dig av din upplevelse. Vi är verkligen ledsna över den frustration du upplevt kring din avslutade tjänst och beklagar eventuella missförstånd kring avtalet och avgifterna. Vår ambition är alltid att vara så tydliga som möjligt för att undvika just sådana här situationer, och det är väldigt tråkigt att du har behövt känna dig uppgiven. Vi är glada att höra att du fått hjälp och att ärendet nu är löst på ett sätt som känns bra för dig. Din feedback hjälper oss att bli bättre och...
Mycket vänligt bemötande o sakkunnig tjej som ringde upp. Jag fick en ny brandvarnare. Upplever Förebygg som ett mycket omtänksamt företag. Är nöjd till 100%. Mvh Irene Ohlsson Tack.
Hej Irene, Stort tack för din fina feedback! Vi är glada att höra att du fick ett vänligt bemötande och att du nu har en ny brandvarnare. Det betyder mycket för oss att du upplever Förebygg som ett omtänksamt företag och att du är 100% nöjd. Önskar dig en fortsatt trygg och fin dag! Vänligen, Martin Kundrelationer
Blev bra bemött på ett trevligt sätt, och fick mitt problem löst
Hej Sven-Ove, Tack för din feedback! Det gläder oss att höra att du blev bemött på ett trevligt sätt och att ditt problem löstes. Vi strävar alltid efter att ge våra kunder bästa möjliga service. Önskar dig en fortsatt fin dag! Vänligen, Martin Kundrelationer
Väldigt ihärdiga telefonförsäljare som inte ger sig efter 5 olika uppringningar som jag har besvarat med NEJ TACK! De har antagligen både påtvingats hörselkåpor och skygglappar, jag tycker egentligen synd om stackarna som är mer eller mindre tvingade att "lura skjortan av folk"! Spärra!!!
Hej Lena, Tack för att du hör av dig och delar med dig av din upplevelse - det är absolut inte vår avsikt att vara påstridiga. Ingen hos oss är tvingad till att jobba med det här och våra säljare gör alltid sitt bästa för att nå fram på ett schyst och respektfullt sätt. Om du vill slippa fler samtal framöver, så rekommenderar vi dig att registrera ditt nummer hos NIX men även skicka ditt nummer till vår privacy-mail på privacy@forebygg.se, så tar vi bort dig från listan. Beklagar besväret och hoppas att du får en fin dag! Vänligen, Stina Kundrelationer
Trevlig och hjälpsam personal! Pratade först med Olivia som kopplade mig rätt och kom sedan till en väldigt trevlig tjej vid namn Linn som hjälpte mig med mina frågor.
Hej Viktoria, Tack för din feedback! Vi är glada att höra att du fått ett trevligt och hjälpsamt bemötande från både Olivia och Linn. Det är alltid vårt mål att koppla samman våra kunder med rätt person som kan ge bästa möjliga hjälp. Önskar dig en fortsatt fin dag! Vänligen, Martin Kundrelationer
Uppdatering 241025 Blir uppringd av mycket trevlig kvalitetsansvarig som annullerar mitt abonnemang. Tack så mycket, det var seriöst, bra hanterat och ansvarstagande. Så jag ändrar betyget från 1 till 3 👍 Blir uppringd och ska få en gratis nyckelbricka som jag får prova, ett långt samtal pågår och jag ska få prova skydd gratis mot id kapning och liknande. Jag vill inte ha någon av tjänsterna men säger ja till gratis tjänsten med nyckelbricka. Säger vid samtalet att jag tror att jag inte behöver tjänsten för jag har den...
Hej Maria, Stort tack för din positiva feedback! Vi är glada att höra att du fick ett trevligt bemötande från vår kvalitetsansvarig och att ditt abonnemang har hanterats på ett bra sätt. Din åsikt är viktig för oss, och vi uppskattar att du uppdaterar ditt betyg. Om det är något mer vi kan hjälpa dig med, tveka inte att kontakta oss! Önskar dig en fin dag! Vänligen, Martin Kundrelationer
Mycket nöjd! Enkelt, snabbt, bekvämt och säkert.
Hej Elena, Tack för din feedback! Vi är glada att höra att du är mycket nöjd med vår service och att du upplevde den som enkel, snabb, bekväm och säker. Din tillfredsställelse är vår prioritet, och vi strävar alltid efter att leverera den bästa upplevelsen för våra kunder. Önskar dig en fortsatt fin dag! Vänligen, Martin Kundrelationer
Jättetrevlig tjej La till så vi är 5 som har id skydd nu
Hej Angelica, Tack för din feedback! Härligt att höra att du fick ett så trevligt bemötande och att ni nu är fem som har ID-skydd. Vi är glada att vi kunnat hjälpa till att öka tryggheten för dig och dina närmaste. Önskar dig en fortsatt trygg och fin dag! Vänligen, Martin Kundrelationer
Det började med att jag vann en nyckelbricka som jag tyvärr fick vänta länge på, jag fick den äntligen här om dan, tack så mycket! Hälsn. Carina.
Hej Carina, Tack för att du hör av dig! Beklagar att du behövde vänta på din nyckelbricka, men det gläder oss att den nu har kommit fram. Vi uppskattar din förståelse och hoppas att den ska komma till stor nytta för dig framöver! Önskar dig en fortsatt fin dag! Vänligen, Martin Kundrelationer
Blev bra bemött, trevlig försäljare. Allt fungerar bra med brandlarmet.
Hej Britt Elisabeth, Tack för din feedback! Det är roligt att höra att du blev bra bemött och att allt fungerar som det ska med brandlarmet. Vi strävar alltid efter att ge våra kunder en positiv upplevelse, och det betyder mycket att du uppskattade kontakten med oss. Önskar dig en fortsatt trygg och fin dag! Vänligen, Martin Kundrelationer
Spamar mig från olika nummer trots tackat nej och blockerar, men kommer samtal från nya nummer hela tiden. Får inget svar på kundtjänst när jag försöker ringa för att be dem att ta bort mig från deras ringa-lista.
Hej Angelica, Tack för ditt meddelande! Jag ber om ursäkt för att det är svårt att komma fram till oss. Vi vill gärna hjälpa dig med att bli borttagen från vår lista. Vänligen maila oss på kundservice@forebygg.se, så kan vi se till att ditt ärende hanteras så snabbt som möjligt. Önskar dig en fin dag! Vänligen, Martin Kundrelationer
Kanon bra bemötande. När jag fick problem så tog vi paus och hon ringde opp igen.
Hej Gunnar, Stort tack för din positiva feedback! Det är härligt att höra att du fick ett kanonbra bemötande och att vi kunde lösa problemet genom att ta en paus och återkoppla igen. Vi strävar alltid efter att vara flexibla och ge bästa möjliga service, så det gläder oss att du är nöjd. Önskar dig en fin dag! Vänligen, Martin Kundrelationer
trevlig person bra information
Hej Margareta, Stort tack för din positiva feedback! Det är glädjande att höra att du fick ett trevligt bemötande och bra information. Vi lägger stor vikt vid att ge våra kunder både ett vänligt bemötande och tydlig information, så det uppskattas att du är nöjd med vår service. Önskar dig en fin dag! Vänligen, Martin Kundrelationer
Synd att man inte kan ge 0 i betyg. Spam ringer flera gånger per dag, avtal som är rent omöjliga att gå ur.
Hej Nils, Stort tack för din positiva feedback! Vi är glada att höra att du tyckte personen du pratade med var trevlig och att du fick bra information. Det är viktigt för oss att ge både ett vänligt bemötande och tydlig information, så dina ord uppskattas verkligen. Önskar dig en fin dag! Vänligen, Martin Kundrelationer
ringer trots att man är med i nix
Hej Nils, Tack för ditt meddelande! Vi beklagar att du fortsatt får samtal trots att du är registrerad hos NIX. Det kan ibland hända att vår kontaktlista inte är uppdaterad i realtid. Vi rekommenderar att du kontaktar vår kundservice så att de kan hjälpa dig att hantera situationen. Önskar dig en fin dag! Vänligen, Martin Kundrelationer
Ringer en gång i veckan. Inte intresserad.
Hej Christian, Tack för ditt meddelande! Vi beklagar att du har blivit kontaktad oftare än du önskat. För att hantera detta på bästa sätt, rekommenderar vi att du kontaktar vår kundservice direkt. De kan hjälpa dig att lösa situationen. Önskar dig en fin dag! Vänligen, Martin Kundrelationer
Blev bra och proffsigt bemött. Är mycket nöjd.
Hej Kerstin, Stort tack för din positiva feedback! Det är fantastiskt att höra att du blev väl bemött och att du är mycket nöjd med vår service. Vi strävar alltid efter att ge ett professionellt och vänligt bemötande, så dina ord uppskattas verkligen. Önskar dig en fin dag! Vänligen, Martin Kundrelationer
Bra info och trevligt bemötande.
Hej Kerstin, Stort tack för din positiva feedback! Vi är glada att höra att du uppskattar både informationen och det trevliga bemötandet. Det är viktigt för oss att ge tydlig information och ett varmt välkomnande varje gång våra kunder hör av sig, så det betyder mycket att du är nöjd med vårt arbete. Önskar dig en fin dag! Vänligen, Martin Kundrelationer
Alltid trevligt bemötande av den jag pratar med. Kunniga och tillmötesgående vid frågor.
Hej Christina, Stort tack för din positiva feedback! Det gläder oss att höra att du upplever att du alltid blir trevligt bemött och att våra medarbetare är kunniga och tillmötesgående när du har frågor. Vi strävar alltid efter att ge den bästa möjliga servicen till våra kunder, så dina ord betyder mycket för oss. Önskar dig en fin dag! Vänligen, Martin Kundrelationer
Mycket bra bemötande av kunnig person som jag talade med. Hade ett trevligt samtal o fick svar på mina frågor angående ID skydd.
Hej Monica, Stort tack för din positiva feedback! Vi är glada att höra att du fick ett mycket bra bemötande av vår kunniga medarbetare och att du hade ett trevligt samtal där dina frågor om ID-skydd blev besvarade. Vi strävar alltid efter att ge våra kunder bästa möjliga service. Önskar dig en fin dag! Vänligen, Martin Kundrelationer
Bra service, trevligt bemötandet
Hej Petra, Stort tack för din positiva feedback! Vi är glada att höra att du uppskattar vår service och det trevliga bemötandet. Vi strävar alltid efter att ge våra kunder den bästa möjliga upplevelsen. Önskar dig en fin dag! Vänligen, Martin Kundrelationer
Mycket braÄr nöjd med hjälp jag fått Känns seriöst
Hej Ann-Britt, Stort tack för din positiva feedback! Vi är glada att höra att du är nöjd med hjälpen du har fått och att du upplever vår tjänst som seriös. Vi strävar alltid efter att erbjuda trygg och pålitlig service för våra kunder. Önskar dig en fin dag! Vänligen, Martin Kundrelationer