Fracklagret Sverige AB

Fracklagret Sverige AB

www.fracklagret.se
  • Badge2024

I snart 20 år har över 50.000 härliga kunder handlat frackar och tillbehör av oss på fracklagret. Vi är glada att kunna lagerhålla hela sortimentet i våra fina lokaler i Karlshamn. Fracklagret samarbetar med de flesta ordenssällskapen och universitet. Kvalitet och kunskap borgar för trygga och snabba leveranser. Vi har egen...

26 omdömen om Fracklagret Sverige AB

Göran S
Skrev om Fracklagret Sverige AB

När jag till slut kom i kontakt med Fredrik sågar jag bara de högsta/största vitsorden för den höga kvaliteten av högtidskläder; Fracklagret har även ett brett lager som gör det lätt att få en passande frack/ smoking/ skjortor/ tillbehör och skor. Kan bara tala om leverans i Sverige men Fracklagret har nog den snabbaste leveransen i Sverige bland företag. Dagen efter hade jag leveransen - otroligt! Så jag rekommenderar alla att köpa högtidskläder via Fracklagret.

Svar från Fracklagret Sverige AB

Hej Göran Tack för ditt fantastiska inlägg. Det betyder mycket för oss. Med vänlig hälsning, Fredrick

Hans H

Bra hemsida , prisvärt och mycket snabb leverans 😀

Hej Hans Härligt omdöme! Vi blir så glada! Med vänlig hälsning, Fredrick

Magnus L
Skrev om Fracklagret Sverige AB

Snabb och bra service. Bra service via telefon.

Svar från Fracklagret Sverige AB

Hej Magnus Tack för inlägg och kul att du är nöjd. Det betyder mycket för oss. Med vänlig hälsning, Fredrick

Pär E
Skrev om Fracklagret Sverige AB

Ni var mycket snabba och hade det jag behövde på lager.

Svar från Fracklagret Sverige AB

Hej Pär Tack för ett härligt omdöme! Det betyder mycket för oss. Med vänlig hälsning, Fredrick

Jonny M
Skrev om Fracklagret Sverige AB

Lätt att beställa på hemsidan. Snabb leverans både vid 1:a och 2:a (byte storlek) beställning.

Svar från Fracklagret Sverige AB

Hej Jonny Tack för ditt fina inlägg! Det betyder mycket för oss. Med vänlig hälsning, Fredrick

Jesper W
Skrev om Fracklagret Sverige AB

Bra service och snabb leverans

Svar från Fracklagret Sverige AB

Hej Jesper Tack för ditt fina omdöme. Det betyder mycket för oss. Med vänlig hälsning, Fredrick med fracklagret.

Bo E
Skrev om Fracklagret Sverige AB

Har bara positiva erfarenheter av Fracklagret. Korrekta och snabba leveranser.

Svar från Fracklagret Sverige AB

Tack Bo Tack för ditt fina omdöme. Det betyder mycket. vänliga hälsningar Fredrick

Jordi W
Skrev om Fracklagret Sverige AB

Snabbt svar på fråga gällande val av storlek. Snabb leverans. Bröstknappar som följer med 'Stora Frackpaketet - Klassisk' är tyvärr av dålig kvalité.

Svar från Fracklagret Sverige AB

Hej Jordi Tack för fint omdöme och trist med bröstknapparna. Du har nog haft otur. Har du inte fått hjälp med dem så kontakta oss. Vänliga hälsningar Fredrick

Anders S
Skrev om Fracklagret Sverige AB

Jag upplever att det var snabb service, och en utomordentlig kundtjänst. Jag fick svar på min fråga samma kväll som jag ställde den.

Svar från Fracklagret Sverige AB

Hej Anders Tack för ett fint omdöme. Vi vet att snabbt är viktigt, så vi strävar efter det. Med vänlig hälsning, Fredrick med Fracklagret

Kjell B
Skrev om Fracklagret Sverige AB

Fantastiisk service även för en krånglig kund. Mycket nöjd!

Hej Kjell Tack för en härlig kommentar! Med vänlig hälsning, Fredrick

Jan H
Skrev om Fracklagret Sverige AB

Det blev fel i leveransen men det sköttes på ett snyggt och professionell sätt det tycker jag bevisar vilken kvalitet detta företag har.

Svar från Fracklagret Sverige AB

Hej Jan Tack för ditt omdöme! Ja detta var ett surt felpack, men vi är glada att du verkar nöjd. Med vänlig hälsning, Fredrick

Ulf H
Skrev om Fracklagret Sverige AB

Snabb hjälp med storleksval på en söndag!! Bra pris och leverans på två dagar. Jag är mycket nöjd.

Hej Ulf Grymt! Vi blir så glada. Med vänlig hälsning, Fredrick

Rolf B
Skrev om Fracklagret Sverige AB

Beställningen gick fort och allting passade bra och kvaliteten verkar bra. Frakten blev däremot lite spännande när jag hade räknat med max tre dagar och det var knappt att jag kunde hämta ut den 4:e dagen. Men det får väl DB Schenker ta på sig.

Svar från Fracklagret Sverige AB

Hej Rolf Tack för ditt fina omdöme. Tråkigt att frakten tog mer tid än väntat. Schenker brukar sköta sig. Hoppas du får mycket glädje av dina prylar. Med vänlig hälsning, Fredrick

Mats S
Skrev om Fracklagret Sverige AB

Lätt att hitta och beställa, snabb leverans

Svar från Fracklagret Sverige AB

Hej Mats Vi blir så glada över ditt betyg. Snabbt är viktigt för vårs kunder. Med vänlig hälsning, Fredrick med fracklagret.

Christer S
Skrev om Fracklagret Sverige AB

Snabbt och korrekt. Relativt prisvärt.

Svar från Fracklagret Sverige AB

Hej Christer Ditt omdöme betyder mycket för oss. Tack! Med vänlig hälsning, Fredrick med fracklagret

Jan A
Skrev om Fracklagret Sverige AB

Snabb o bra leverans. Storlek kändes rätt, dock finns det detaljer kvar att jobba på för att uppnå topp känsla.

Svar från Fracklagret Sverige AB

Hej Jan Tack för ditt fina omdöme. Bra input för att utvecklas och bli ännu bättre. Mvh Fredrick

Bengt H
Skrev om Fracklagret Sverige AB

Lätt att handla och snabba leveranser. Inhandlade handskar.

Svar från Fracklagret Sverige AB

Hej Bengt Tack för ditt fina betyg. Det betyder mycket. Med vänlig hälsning, Fredrick med fracklagret

Alban Q
Skrev om Fracklagret Sverige AB

Fantastisk service, snabba svar och snabba leveranser

Svar från Fracklagret Sverige AB

Hej Alban Tack för ditt fina betyg! Det betyder mycket för oss. Vänliga hälsningar Fredrick

Fredrik Lars Mikael N
Skrev om Fracklagret Sverige AB

Snabb leverans, bra kvalitet och pris på produkter. Jag rekommenderar Fracklagret Sverige AB.

Svar från Fracklagret Sverige AB

Hej Tack för ditt fina omdöme! Det betyder mycket för oss. Med vänlig hälsning, Fredrick med fracklagret

Anders B
Skrev om Fracklagret Sverige AB

Snabbt och enkelt och smidigt Bra passform

Svar från Fracklagret Sverige AB

Tack Anders Ditt fina omdöme betyder så mycket för oss. Med vänlig hälsning, Fredrick med fracklagret

Michael W
Skrev om Fracklagret Sverige AB

Korrekt och snabb service. Kort leveranstid, vilket uppskattas.

Svar från Fracklagret Sverige AB

Hej Michael Tack för fint omdöme. Snabba leveranser är viktigt. Med vänlig hälsning, Fredrick med fracklagret

Tommy H
Skrev om Fracklagret Sverige AB

Bra och snabb service. Trevligt bemötande och rådgivning. Tyvärr är det lite dyrt för ett stycke tyg

Svar från Fracklagret Sverige AB

Hej Tommy Tack för ditt betyg och åsikt. Hoppas du får använda plagget mycket. Med vänlig hälsning, Fredrick

Lars L
Skrev om Fracklagret Sverige AB

Enkelt och smidigt att beställa. Bra och trevlig support. Snabb leverans.

Tack Lars Det betyder mycket för oss. Med vänlig hälsning, Fredrick

Bo H
Skrev om Fracklagret Sverige AB

Snabb hantering av order samt mycket snabb leverans. Super!!!

Svar från Fracklagret Sverige AB

Hej Bo Tack för ditt fina betyg. Det betyder mycket! Med vänlig hälsning, Fredrick

Claes C
Skrev om Fracklagret Sverige AB

Svarade snabbt på mall (telefon), trevlig och kunnig. Kom överens om storlek och modell. Beställde tors. FM leverans fre em , Passade mkt. bra kvalitet känns jättebra. Bara +++++ till fracklagret

Tack Claes Vi blir glad och lite stolta! Med vänlig hälsning, Fredrick

Marcus H
Skrev om Fracklagret Sverige AB

Otroligt bra service och snabb leverans

Tack Marcus, vi blir så glada. Med vänlig hälsning, Fredrick med Fracklagret