Jag köpte en Volta som, med tanke på priset, är helt okej. Efter några månader gick den dock sönder, och jag har försökt få Fungarage att hantera ärendet som ett garantiärende. Till en början svarade de att produkten “inte bara går sönder”, och nu har de helt slutat svara på mina mejl, trots att jag skickat flera påminnelser. Det känns väldigt oprofessionellt. Så länge produkten fungerar är allt bra men om något går fel kan jag varmt rekommendera att du köpt av en annan återförsäljare.
Fungarage
15 omdömen om Fungarage
Köp ALDRIG något från fungarage, hutlösa priser för så enormt dålig kvalite, och ett företag som sen inte går att kontakta! Barnens fyrhjulingar var det bara problem med sen första start, höll sen i 3 dagar innan de var obrukbara, då bakaxlarna lossnade efter att barnen kört på en platt äng. Felet kan inte uppstå pga vanlig körning, vilket flera mekaniker konstaterat. Vi ville då reklamera dem. Fungarage går inte att nå på mail, har inget telefonnummer och hela företaget andas bluff. Efter många(!) mail och hävdande av våra...
Beställde två kullager aldrig jag fick inte dom men fakturan som ska jag betala kullager jag har fått. Jag skulle ville säga till till dom som vill köpa eller beställa varor till den fungarget litar inte bara fusk
Kinesisk skit. Fyrhjulingen kör inte.
El fyrhjulingen jag köpte till dottern var enkel att skruva ihop, väldigt robust och både jag och dottern var till en början supernöjda! Det var pyspunka på slangen i ena bakdäcket, ingen big deal tänkte jag som mejlade och fick svaret att dom skulle skicka en ny slang (har ännu inte dykt upp). Efter ett tag blev dottern säker på att köra på lägsta hastigheten så vi höjde till steg 2 av 3, då tog det inte många minuter innan kedjan hoppade. Jahopp tänkte jag och spände kedjan. Såg då att en länk i kedjan gått sönder, ingen...
Köpte en goped för 14 tusen. Felkod E-007 och kopplingar som fattades. Alla kablar var inte kopplade och finns ingenstans att koppla sista kabeln. Betalade 14 tusen för ingenting. Går inte ens att returnera skiten!! Å dendär Anton vägrar hjälps mig plus att han och dom som jobbar inte ens kan nånting om elektronik. Dom kontrollerar inte ens grejer innan dom säljer vidare!!
Hej jag var inte alls nöjd med produkten men servicen var så fantastisk bra så att jag kommer att vara kund hos den här firman igen. Tack Anton du är en riktig stjärna , min son har autism och älska sin ATV och var gång hade jag problem med den du hittade alltid det bästa lösningen . jag bara hoppades att jag hade en kille som dig i mitt tim på jobbet. Tack
Köp inget från dem ! Köpte volta vb2 efter 3 månader har allt rostat så det inte går o använda , det vägrar att låta mig reklamera den. Uppdatering: Jag gick vidare till ARN, det tog ett år och butiken försökte få det till att det var jag som hade misskött cykeln, jag tog in en expert som besiktade det. Hur som helst fick jag rätt och återlämnade cykeln, efter två veckor skrev jag till dem och ville komma i kontakt med ekonomi ansvarige för att få veta när dem hade tänkt att betala tillbaka mina pengar, Anton svarade att...
En etta är nog för mycket för detta företag. Skulle lagt Minus betyg om de fanns tillgänglig som bedömning. De köper billigaste produkterna som finns i kina och säljer det på svenska marknaden. Man borde ha fattat att superbilligt= superskräp produkter som inte håller. Sen när du får problem så står det enligt deras köpevillkor att det täcker fabrikationsfel men Garantin täcker inte: Fel/skador uppkomna p.g.a. handhavandefel, oaktsamhet, skada, bristfällig/felaktigt utförd service, förslitningsdelar som t.ex. däck,...
köpte en fyrhjuling till grabben som inte gått ordentligt sen ny, dog helt å hållet på midsommar. bokade in tid på verkstad och fick svar att den borde va klar dagen efter, 1 vecka senare utan ett ljud hör jag av mig och undrar hur det går. dom säger sjukdom i verkstaden. när han tillslut hittar bokningen på min hjuling står det att jag heter Pia?.. *en del kommunikationsproblem från dom händer här emellan* ca en vecka senare är hjulingen äntligen klar och jag skickar exet för att hämta den, så kräver dom nästan...
Varning varning för detta företag!! Köpte en 4 hjuling med tillbehör för 35 000 och startmotorn var trasig redan när vi fick den. Mot deras protester så åkte vi och återlämnade den hos dem i västerås och de skulle återbetala oss sa dem. detta var veckor sen och jag har fortfarande inte fått in de pengarna de lovat att återbetala. De har slutat svara på mail och det finns inga andra kontaktvägar till dem. De har 2 st telefonnummer upplagda på google men båda är utan abonnent. Jag har både polisanmält dem och anmält...
VARNING för detta företag som säljer dåliga produkter, har dålig kundservice och vägrar ta ansvar och hjälpa sina kunder . Jätte besviken .
VARNING de lurar dig på dina pengar. Beställde och köpte en juniorkross av dem. De hade inte någon koll alls på att krossen kom på omvägar och att vi inte fick den när vi skulle (hela semestern gick). När vi väl fick den så var det flera saker som inte fungerade. Den hade låst sig på full gas och det gick inte att ändra, dragsnöret gick av och vi fick byta 3 gånger, det är alltså fel på magnapullen. jag har skrivit till Superbilligt i Västerås men de har inte svarat på mail. Vi lämnade in den på verkstad för att kolla...
Hej! Ett dåligt företag med produkter av låg kvalitet. Du som konsument blir lidande. Undvik! Jag handlade en fyrhjuling åt mitt barn som fungerar dåligt från start. Och när jag påtalar det inom rimligt tid och inom ett år svara de vänligt att de kan ge tips och råd men tar inget ansvar alls för produkten som knappt kunnat användas. De lämnar inga eller dåliga garantivillkor. Bästa sättet att få bort såna här bolag är att inte handla av dem. Undvik detta företag. Katastrof! Mitt barn 5 år är superledsen den som blir lidande.
VARNING FÖR BLUFFÖRETAG! Beställde en moped i augusti som vi inte kunde köra med utan att den stannade (fel på mopeden från start helt enkelt). Har inte fått någon hjälp alls av företaget, ville lämna in den på verkstad här i Stockholm där vi bor men då skulle de endast betala 1500 kr, inte mer. Helt orimligt eftersom vi inte visste vad det var för fel på mopeden. Väntade i en månad på att de skulle kartonger och skicka till deras butik i Västerås, men ingenting kom. Vi var då tvungna att själva returnera mopeden Stockholm-Västerås...