Reco logotype För företag

Vad söker du?

Reco logotype

Mycket Bra

Funmed är en läkarklinik som arbetar med funktionsmedicin vilket innebär att mäta, förstå och behandla de underliggande orsakerna till dina symtom. Vår metod innebär en noggrann analys av din hälsa och en behandlingsplan anpassad för just dig.

Det här säger kunderna

De senaste omdömena med betyg 4 eller högre

Mycket bra bra kund bemötande Kunnig personal

Magnus L

Funmed Stockholm

Funmeds 1 års medlemsskap var en 60 årspresent till mig själv! Har gjort en otrolig hälsoresa med hjälp av Funmed. Målet var att inte äta mediciner för högt blodtryck eller blodfetter samt viktnedgång. Från att ha varit vegan i 9 år med massor av brister, som visade sig efter alla prover jag tog hos Funmed, så har jag nu efter 1 år hos Funmed; Tagit bort 2(av 3 blt-tabl) Äter inte Statiner Tar inte astmaspray Psoriasis borta Viktstabil på 64 kg (från 78) Extremt bra provsvar på allt. Hälsan återvunnen med hjälp av ”enbart” kostförändringar. Inga mediciner har lagts till utan istället tagits bort. För min del gick jag ”Cold turkey” över från Vegan till Carnivore (endast animalisk mat) och det gjorde mig frisk, stark och resulterat i extremt bra provresultat. Läkaren jag hade, Caroline Griffith, var fantastisk och lika så min hälsocoach Sofie. Alla är superproffsiga, intresserade av just min hälsa. Rekommenderar starkt att ta kontakt med Funmed om du känner att din hälsa sviktar och traditionella vården inte hjälper. De skriver tyvärr ut mediciner istället för att jobba med provtagning och livsstilsförändringar.

Monica L

Funmed Stockholm

Mycket bra Höga förväntningar och jag blev inte besviken

Anna Christina W

Funmed Göteborg

Jag har haft Funmed Plus. Jag har hela tiden känt mig bemött på ett proffsigt sätt. Jag förväntade mig att få hjälp med att hitta orsaker till min energilöshet och det har jag fått. Jag känner att jag fick bra förklaringar och bra verktyg. Det enda negativa är att jag upplever Funmed som "säljig" och kommersiell och ibland kan man undra om det är hälsan eller pengarna som är det viktiga.

Jenny H

Skrev om Funmed Göteborg

Funmed Stockholm

Bra möte Jag fick svar på mina frågor

Christin B

Mycket bra bra kund bemötande Kunnig personal

Magnus L

Monica L

Våra kliniker

2 Kliniker tillgängliga hos Reco

Funmed Göteborg

Detta är Reco:

Oberoende omdömen från riktiga kunder

Vi jobbar hårt för att kontrollera att de som lämnar ett omdöme finns på riktigt och faktiskt har köpt den vara eller tjänst de skriver om. Det sker bland annat genom BankID och noggranna kontroller mot företagens kundregister.

Vi lever som vi lär

Vi tillåter inte att företag erbjuder någon slags betalning i utbyte mot omdömen, och på samma sätt tillåter vi inte oss själva att ta bort negativa omdömen för att ett företag vill eller erbjuder betalning för det. Hos oss går trovärdighet och din tillit alltid först.