Köpte en Stiga Estate på Jula i Skövde för 19999 SEK. Klippte två gånger i tre timmar, sen lade drivningen av. Körde den till Granngården i Skövde. Där stod den i fyra veckor utan att dom fick ordning på den. Sen gick den till Jula i Skara som konstaterade att det var en remskiva som var felmonterad. Fick tillbaka den efter ytterligare tre veckor i fungerande skick. Åker till Granngården och får då veta att dom har inte ens brytt sig om att titta under maskinen. HALLÅÅ! Förstår att Jula har sagt upp samarbrtet med Granngården.
Granngården AB
3 omdömen om Granngården AB
Lämnade in gräsklippare på service via grannhjälpen 27 juli. På ordern står det Beräknad arbetstid; 1. Jag trodde det skulle gå snabbt! Idag - 8 veckor senare ringer de o säger att gräsklipparen inte går att laga. Jag har under denna tid ringt kundtjänst minst 4 ggr och även chattat en gång och fått löfte att de ska höra av sig till verkstan i Arboga. Jag har aldrig upplevt sämre service. Jag fick köpa en ny gräsklippare under denna tid. Vad som än händer kommer jag ALDRIG mer vända mig till Granngården för denna sk service. 900 kronor i sjön. Gå till andra ställen med gräsklipparen!
Lämnade in ni gräsklippare på service + en mindre reparation. När jag lämnade klippare sa butiken att det skulle max 4 veckor. Efter 4 veckor ringde någon upp mig och undrare var klipparens fanns!? En servicekille skulle ta tag i jobbet. När det gått drygt 6 veckor ringde jag och frågade hur det går. Fick beskedet att absolut ingenting hade gjorts. De skulle eventuellt försöka skynda på ärendet! Varför erbjuder Granngården service för Klippo-klippare när de inte har resurser att inom rimlig tid reparera och dessutom visar...