Sååå dåliga! Köpte först gräsfrön som passerat bäst före datum med ett år vilket upptäcktes efter att jag sått dem. Trodde fröna skulle gro ändå vilket de inte gjorde. Försökte reklamera trots att jag slängt kartongen men hade kvitto, men se det gick inte trots att de fortfarande hade gamla förpackningar kvar på hyllan. Köpte senare en stor säck hönsgödsel som var helt mögligt när jag öppnade den. Orkade inte ens försöka reklamera med tanke på förra upplevelsen. Skräpning!!!
Granngården AB
7 omdömen om Granngården AB
Sämsta kundtjänsten, Vägrar lämna ut kvitto som man har rätt till enligt lag. Samt kommer med väldig otrevliga samt inte sanning´s kopplade svar.
Riktigt usel upplevelse. Beställde ved via deras hemsida. Lagersaldot var grön vid beställnings tillfället. Jag fick en orderbekräftelse och allt var frid och fröjd. Jag väntade på att min order skall skickas från deras lager men inget hände. Efter 4 dagars väntetid bestämmde jag mig för att skicka ett mail till deras kundtjänst, men inget svar fick man. Jag tröttnade och bestämde mig för att ringa de idag för att se vad som har hänt. Sagt och gjort så ringde jag dem idag vid 11 tiden.. Långa telefonköer, jag fick svar...
Låga priser, men lång leveranstid och generande dålig kundservice. Läs nedan. Beställde olika saker till trädgården. Leverans kräver leg så jag tar ledigt. Dock kommer bara hälften av varorna. DHL-killen förklarar att de håller resten då ngt. var trasigt. Granngården svarar ej på tfn. Nästa vecka, nytt paket, ledig igen. En av fem återstående saker... Svar på telefon efter lång väntan. ”Vi ska se om vi kan krediterade det återstående.” Ytterligare en vecka senare, inget nytt om kreditering, men ett paket! Kom äntligen...
I made an order online for a product which had an expected delivery time of 2-5 days. After 10 days I asked for information with an e-mail and 2 days later they replied to me asking me to contact their shop in Umeå. I tried to call them several times, but nobody answered, so I wrote an other e-mail but I never got a reply to that e-mail or to my reminders. Today, after 3 weeks, I received a SMS saying that my order was ready and packed. Right after, a guy called me telling that they have not the ordered item at stock. So,...
Riktigt uselt blir betyget. Försökte köpa större mängd med flytande blåkorn. Fick 1 förpackning levererad, ingen återkoppling, ingen restnotering. Webbtjänsten visar att produkten finns i lager. Kundtjänsten har 55 min väntetid och är bemannande med en mycket trött yngling som helst vi att man själv kontaktar den butik som plockat ordern. Detta var första och sista gången jag handlar av granngården. En gång granngården aldrig mera granngården.
Är det inte så att man nästan måste gilla Granngården? Det ligger i konceptet liksom? Och det gör jag ju. Jag gillar butikdkatten som ligger och sover i en korg på disken. Jag gillaratt det snarare är jag själv som säljer gräsklipparen än försäljaren. Jag gillar att personalen är så långt från besserwissers man kan komma. Men ändå känner jag mig inte riktigt hemma. Kan det vara det att lantmännens ande fortfarande vilar över butiken?