Jag tycker att kundvården fungerade relativt dåligt när jag hade problem med ett armband jag fick i present, som även var graverat. En del på armbandet lossnade redan efter två månader, lämnade in det en månad senare.
Till att börja med fick jag inget telefonsamtal att det var klart, fick själv komma in. Då hade de limmat det utan att fråga om det var OK, blev inte så snyggt.
Jag använde det sedan drygt en månad innan den sidan de limmat på började spricka i lädret/gummit. Lämnade då in och förklarade allt från början... och menade på att limmet måste gjort det skört. Jag sa att jag kunde ta en helt ny om det gick bra, de skulle kolla med sin verkstad och lovade att ringa.
Samma visa igen, fick själv komma in utan att jag hörde något. Nu hade de tydlige smält ner det gamla utan att fråga, fick ingen info att det gjordes men det var tydligen en självklarhet. Det var nämligen en värdefull present så de kändes lite tråkigt att inte få tillbaka originalet, men skitsamma. Fick ett nytt, men fick betala 200 kr för den nya gravyren.
Jag tycker att om man gjort så många misstag om och om igen och skött en kund på ett ganska dåligt sätt kan man åtminstone bjuda på 200 kr när armbandet bara kostar det dubbla.
Just nu två kunder mindre, åtminstone.