Jag väntar på en leverans från Apotea som skulle anlänt mellan klockan 17:00 - 22:00 onsdagen den 14 augusti 2024. Den uteblev. Jag kontaktade Best Transport som meddelar att det var för många paket att utdela den aktuella dagen men dem försäkrade att leveransen skulle anlända nästföljande dag, torsdagen den 15 augusti 2024. Den uteblev. Jag kontaktade åter Best Transport som under fredagen den 16 augusti 2024 meddelar att paketet är levererat och kvitterat av mottagare varför mitt ärende avslutats. Jag blir förvånad och... orolig med anledning av att försändelsen inte kommit fram, leverantören ska dessutom kontrollera ID vid överlämnandet vilket omöjligen har gjorts... paketet har antingen lämnats ut till fel mottagare eller blivit borttappat av leverantören. Jag kontaktar åter Best Transport och möts åter av ursäkter men samtidigt en fullständig ovilja till att lösa problemet - paketet är kvitterat och enligt dem är leveransen därmed avslutad. Jag påtalar att leverantören måste kontrollera ID i samband med överlämnandet och att dem måste undersöka var min försändelse tagit vägen. Efter en stund kommer det fram att budet "kvitterat fel kvittens" och att mitt paket finns på deras terminal. Hur detta kan inträffa övergår mitt förstånd. Jag ber dem att ordna med en expressleverans med hänsyn till innehållet i paketet och behovet som är omedelbart. Detta är inte ett alternativ enligt Best Transport, dem vill inte ta ansvar för bristerna i deras leveranstjänst. Best Transport meddelar att nästa leveranstillfälle är måndagen den 19 augusti 2024 mellan klockan 17:00 - 22:00, dem kan dock inte lämna någon garanti för att mitt paket kommer att delas ut vid detta tillfälle utan det beror av mängden paket etcetera. Vidare hälsar Best Transport att om behovet av försändelsen, som är från Apotea, verkligen är omedelbart kan jag vända mig till "en akutmottagning"... Jag kan inte beskriva Best Transport som annat än fullständigt oseriöst och avråder alla från att försöka använda deras tjänster.