Headlines Kalmar

Headlines Kalmar

headlineskalmar.se
  • BadgeThreeYears
Boka tid Ring 0480-31 69 23 Dela

Välkommen till Headlines Kalmar! På Kaggensgatan 32 i Kalmar hittar du Headlines Kalmar. Vi ger dig en helhetsupplevelse när det kommer till hårvård och styling. Våra ledord är kreativitet, professionalitet och inspiration. Tjänster: Klippning, färgning, fransförlängning, bruduppsättning, hairtalk, balayage, folieslingor...

878 omdömen om Headlines Kalmar

Sedan starten hos Reco 2021

Filippa S
Skrev om Rebekka N en del av Headlines Kalmar

Duktig och trevlig frisör! Alltid fint resultat!

Jonna I
Skrev om Violeta T en del av Headlines Kalmar

Väldigt trevligt möte, jag fick god tid på mig att komma fram till vad vi skulle göra och vi kunde bolla tillsammans och hon förklarade mer än gärna vad och varför hon ville klippa på ett visst sätt. Kunde slappna av under klippningen, vi pratade till och från men ingen press att konversera. Blev även nöjd med resultatet av klippningen!

Anneli E
Skrev om Rebekka N en del av Headlines Kalmar

Rebekka var otroligt proffsig och lyhörd, visade olika alternativ och var verkligen intresserad av vad jag som kund ville ha och mån om att jag skulle bli nöjd. Hon var också noggrann med att jag skulle ha det bekvämt och hade hela tiden ett leende på läpparna !

Jeanette A
Skrev om Linnéa L en del av Headlines Kalmar

Hon känner av mig och mitt hår och förstår så väl hur jag vill ha det. Jag har självlockigt hår som lever sitt egna liv och där har Linnea hjälpt mig med tips och råd som gör det lättare för mig att ta kontroll över min frisyr.

Valetin M
Skrev om Rebekka N en del av Headlines Kalmar

God eftermiddag. Hon har utmärkt kommunikationsförmåga. Hon är bäst. Alla mina förväntningar är berättigade. När det är möjligt besöker jag och kommer att fortsätta att besöka denna anläggning. Varför jag väljer dig: 1. Mysig atmosfär; 2. Trevligt lag; 3. Yrkeskunskaper; 4. Jag känner mig bara bekväm med just den här medarbetaren.

Mikael W
Skrev om Rebekka N en del av Headlines Kalmar

Mycket kompetent och trevlig. Jag klipper mig jättegärna igen hos Rebekka.

Ulla A
Skrev om Elin K en del av Headlines Kalmar

Jättenöjd med resultatet.Lyssnade hur jag ville bli klippt och kom också med tips och idéer. Väldigt trevligt bemötande

Rakier W
Skrev om Rebekka N en del av Headlines Kalmar

Bra service och trevlig ställe, väldigt professionellt

Inghjärd J
Skrev om Emmy E en del av Headlines Kalmar

Emmy E var en mycket trevlig och öppen person, och kunnig i sitt yrke Mycket nöjd med resultatet. Hoppas kunna återvända till våren.

Malin A
Skrev om Rebekka N en del av Headlines Kalmar

Trevlig och lyssnade på mina önskemål. Kom med bra förslag. Verkar kunnig. Rebecka motsvarade mer än väl mina förväntningar, jag kommer tillbaka

Carina H
Skrev om Alexandra R en del av Headlines Kalmar

Har klippt mig hos Alexandra i många år! Duktig, lyssnar och ger tips! Jag är alltid nöjd när jag varit hos Alexandra!

Agnes W

Trevligt bemötande. Kommer ihåg sina kunder och klipper bra 👍🏼

Ann-Marie J
Skrev om Emmy E en del av Headlines Kalmar

Väl bemött och trevligt bemötande. Nöjd med den klippning Emmy utförde.

Carina M
Skrev om Alexandra R en del av Headlines Kalmar

Jag kom in spontant på salongen för en klipptid. Alexandra var så kundvänlig att hon ändrade sin lunchtid och klippte mig istället. Det är service det!!

Monica W
Skrev om Violeta T en del av Headlines Kalmar

Väldigt trevlig. Förstod precis hur jag ville bli klippt och såg vad jag passade i. Allt blev som jag hade tänkt mig.

Ragna A

Trevlig,.mån om kundens önskemål

Ann-britt J
Skrev om Emmy E en del av Headlines Kalmar

Emmy var trevlig och positiv.Lyssnade in hur jag ville få håret klippt och slingat.Blev nöjd.

Jakob H
Skrev om Rebekka N en del av Headlines Kalmar

Kompetent och trevlig. Mycket nöjd med besöket

Tomas H
Skrev om Emmy E en del av Headlines Kalmar

Jag fick ett riktigt trevligt bemötande av Emmy

Lotta W
Skrev om Rebekka N en del av Headlines Kalmar

Vänligt och personligt bemötande. Rebekka är en kunnig frisör. Jag får alltid många bra användbara tips om hur jag bäst stylar mitt hår. Jag brukar klippa mig hos henne och trivs med det. Jag hade köpt behandling med inpackning och klippning denna gång. På denna salong blandar frisören inpackningen individuellt för varje kunds behov, något som ger det lilla extra för håret.

Gunilla H
Skrev om Violeta T en del av Headlines Kalmar

Violetta arbetar snabbt och säkert. Hon ger goda råd och har god blick för vilken frisyr kunden passar i.

Gunilla H
Skrev om Alexandra R en del av Headlines Kalmar

Hon är väldigt duktig o omtänksam person som jag verkligen rekommenderar. Kan inte hitta nån bättre.

Ulrik N
Skrev om Rebekka N en del av Headlines Kalmar

Får på ett bra sätt fram vad man behöver och vill med utmärkt resultat.

Anders H
Skrev om Rebekka N en del av Headlines Kalmar

Noggran och hade ett mycket bra bemötande

Sabina L
Skrev om Rebekka N en del av Headlines Kalmar

Väldigt erfaren och bra frisör, får en att känna sig bekväm i stolen, väldigt kunnig respekterar önskemål men kommer också med väldigt bra förslag 5 stjärnor därav! :)

Fantine S
Skrev om Rebekka N en del av Headlines Kalmar

Väl bemött och förståelig, lätt att prata med. Överenskommelser var lätt att ha, express klippning

Gyulnara Y
Skrev om Rebekka N en del av Headlines Kalmar

Behörig och professionellt frisör Snäll och positiv

Malin W
Skrev om Violeta T en del av Headlines Kalmar

Vänligt, tryggt och proffsigt.

Elin S
Skrev om Rebekka N en del av Headlines Kalmar

Fanstastisk frisör för mitt svåra hår med självfall, genuint glad och trevlig.

Anna N
Skrev om Elin K en del av Headlines Kalmar

Glad och fint bemötande. Proffesionell. Jätteduktig.

Ronja H
Skrev om Rebekka N en del av Headlines Kalmar

Rebekka tog emot båda mina tjejer 6 och 9 år så fint. Hon lyssnade in deras önskemål och gav bra råd. Jättetrevlig och duktig frisör! Rekommenderar ⭐️

Hugo A
Skrev om Elin K en del av Headlines Kalmar

Hög kvalitet och bra stil Klippning

Karin V
Skrev om Rebekka N en del av Headlines Kalmar

Morsomt med en norsk ung jente.Hon klppte slitna toppar och gjorde två fina flätor.Mitt hår luktar lite väl mycket parfym idag,hon borde frågat om jag ville ha detta i håret..? 490 kronor är mycket pengar för 40 minuter. Ingen pensionärsrabbatt heller tyvärr. Tveksamt om jag återkommer!

Suzanne W
Skrev om Emmy E en del av Headlines Kalmar

Trevlig, duktig på att klippa

Jonas M
Skrev om Elin K en del av Headlines Kalmar

Proffesionellt resultat och trevligt bemötande!

Klara A
Skrev om Elin K en del av Headlines Kalmar

Elin var Skicklig, öppen, rådgivande. Kommer att gå till henne igen. Alla på Headlines är jätteduktiga.

Inger R
Skrev om Elin K en del av Headlines Kalmar

Mycket trevlig tjej. Klippresultatet blev som jag förväntat mig. Känner mig nöjd.

Göran V
Skrev om Emmy E en del av Headlines Kalmar

Bra och lättsamt bemötande. Klippningen blev bra förutom en virvel i håret som kanske är svår att bemästra. Hon är ung och det kommer med erfarenhet.

Tina T

Jättetrevligt bemötande 😀. Duktig o hörsammat. Supernöjd 😀

Mikaela S
Skrev om Emmy E en del av Headlines Kalmar

Bra klippning , god service. Trevlig :)

Ulrika J
Skrev om Emmy E en del av Headlines Kalmar

Trevlig, proffsig, jag är mycket nöjd. Jag kommer gärna tillbaka

Jennie D
Skrev om Linnéa L en del av Headlines Kalmar

Lyhörd och mycket skicklig, alltid förberedd och har en idé kring håret redan när man kommer.

Camilla H
Skrev om Linnéa L en del av Headlines Kalmar

Ett givande,kompeten,trevligt och prisvärt besök. Linnea är mycket inlyssnande och duktig, jag kommer gärna tillbaka. Jag är intresserad och imponerad när service ges.

Jonas E
Skrev om Emmy E en del av Headlines Kalmar

Emmy lyssnade verkligen in och klippte väldigt fin frisyr på vår son, han blev supernöjd:)

Malin B
Skrev om Emmy E en del av Headlines Kalmar

Trevlig och gullig. Nöjd med allt

Helen H
Skrev om Linnéa L en del av Headlines Kalmar

Så kul att få vara kund hos Linnea, inspirerande , kunnig och jättetrevlig .Gick från salongen helnöjd med ny frisyr 💇🏼 Kan verkligen rekommendera henne!

Maria N
Skrev om Emmy E en del av Headlines Kalmar

Emmy var mycket trevlig, duktig och noggrann. Kommer absolut gå till Emmy igen!

Lisa N
Skrev om Linnéa L en del av Headlines Kalmar

Super härlig människa, kreativ och hon lyckades få presis rätt flow i mitt hår

Tova L
Skrev om Emmy E en del av Headlines Kalmar

Hon var väldigt lugn och snäll och värdesatte att jag gillade frisyren

Elin L
Skrev om Linnéa L en del av Headlines Kalmar

Såhär tänkte jag när jag gick ifrån salongen senast: Linnéa är FENOMENAL på att höja ens självförtroende till skyarna vid varje besök! Plus att en känner sig helt jäkla smashing skitsnygg. Fantastisk är hon, på alla sätt och vis! Linnéa for president!!!