Hedland Ekonomi

Hedland Ekonomi

hedland-ekonomi.se

Hej, kul att du är intresserad av Hedland Ekonomi. Vi hjälper företag och företagare med deras bokföring, löner, bokslut och deklarationer. Hedland Ekonomi är en komplett redovisningsbyrå som hjälper er med med allt inom redovisning så att ni kan ägna er tid åt ert företag i stället för redovisning. Eftersom vi är helt digitala...

8 omdömen om Hedland Ekonomi

Sedan starten hos Reco 2024

Anita L
Skrev om Hedland Ekonomi

Från första kontakten har Daniel och Hedland Ekonomi varit väldigt tillmötesgående och kundfokuserat. Han har alltid bemött frågor och gett rådgivning snabbt och tydligt vilket har underlättat enormt. Han är expert på sitt område och det märks att han mer än gärna delar med sig av sin kunskap och erfarenhet på ett ödmjukt och proffsigt sätt. Jag har inte kunnat ha en bättre bättre hjälp med redovisningen, verkligen supernöjd!

Svar från Hedland Ekonomi

Stort tack Anita för ditt mycket positiva omdöme! Det värmer verkligen att höra att du är nöjd med våra tjänster. Det är dock enkelt att göra ett bra jobb när vi får jobba med kunder som dig.

Eva L
Skrev om Hedland Ekonomi

Alltid trevligt och proffesionellt bemötande.

Svar från Hedland Ekonomi

Tack så mycket Eva för din positiva feedback!

Anna F
Skrev om Hedland Ekonomi

Personlig service och ingen fråga är en dum fråga.

Svar från Hedland Ekonomi

Tack Anna för din positiva recension! Kul att få jobba med dig och att vi fått vara en del av din konsultresa de senaste åren.

Frida B
Skrev om Hedland Ekonomi

Äntligen en redovisningsbyrå som har allt vi sökt. Personlig, Proffsig, Alltid tillgänglig och har Snabb kommunikation. Tusen tack Daniel för allt ditt stöd och hjälp, så guldvärt! / Frida på Logofactory

Svar från Hedland Ekonomi

Stort tack för dina vänliga ord Frida! Vi blir så glada när vi hör att våra kunder är nöjda. Vårt samarbete med dig och Logofactory är något vi verkligen uppskattar!

Tomas R
Skrev om Hedland Ekonomi

Prisvärda! Kunniga! Tillgängliga! Allt fungerar precis som det är tänkt! Vid extra behov är hjälpen snabbt på plats. Vi är jättenöjda, allt har fungerat perfekt sedan bytet av redovisningsbyrå

Svar från Hedland Ekonomi

Stort tack Tomas för ditt omdöme! Vi är väldigt glada att vi kan leva upp till era förväntningar på en bra redovisningsbyrå. Att du inkom med en fråga, som vi efter 30 år i branschen aldrig hört förut, var väldigt kul och utmanande.

Jocke W
Skrev om Hedland Ekonomi

Värdens trevligaste och hjälpsamma när man behöver svar på sina funderingar🤙🏻

Svar från Hedland Ekonomi

Tack Jocke! Du själv är ju supertrevlig och rolig att snacka med titt som tätt. Väldigt intressant och kul att vi får vara en del av allt det du håller på med.

Andres J
Skrev om Hedland Ekonomi

Vi blev bemötta på ett professionellt och trevligt sätt. Vi önskad hjälp med löpande bokföring och årlig deklaration och dom har mer än väl levt upp till våra förväntningar +++.Känns väldigt tryggt. Har alltid hjälpt till med våra frågor och funderingar med bra råd och alltid snabb återkoppling. Kan varmt rekommendera Hedland Ekonomi

Svar från Hedland Ekonomi

Tack så väldigt mycket Andres för din positiva recension! Kul att ni är så nöjda med det arbete vi utför och vår kommunikation. Vi uppskattar också det samarbete vi har, vilket är lätt när kunden är så trevlig.

Mattz B
Skrev om Hedland Ekonomi

Hedland Ekonomi har hjälp mej sedan dag 1då jag flytta över all min bokföring från en som inte hade koll och höll på att sabba allt som jag har byggt upp jag har varit hos Hedland Ekonomi i över ett år nu kan inte vara mer en nöjd SÅ supper duktiga på det de gör // Mattz / Hyr en timme i Nacka

Svar från Hedland Ekonomi

Stort tack Mattz för ditt fantastiska omdöme! Vi är glada och tacksamma att vi får jobba med en så professionell person som du. Alltid ordning och reda och alltid i tid. Då är det enkelt att sköta redovisningen.